miercuri, 9 aprilie 2014

OOTD: Oh, my dot!



   Zilele trecute v-am vorbit și v-am arătat noua mea geacă din denim de la Oasap, iar astăzi am profitat de faptul c-am purtat-o și am făcut câteva poze pentru o postare nouă. Începând cu ziua de ieri s-a încălzit din nou afară, vremea a fost perfectă pentru plimbări lungi și tras sufletul la terase. Eu am luat cu asalt limonada, berea cu fructe și înghețata, de-abia așteptam temperaturile prietenoase. În urmă cu câteva zile am primit o veste extraordinară pentru bloggerul din mine, însă am să o dezvălui abia după săptămâna viitoate, căci în weekend se oficializează :D. Acesta a fost motivul principal pentru care am avut o stare de bine, m-am simțit foarte relaxată în ultima perioadă și-am purtat ținute lejere. Simt aerul de vacanță!

   Din păcate, vântul n-a fost foarte prietenos și mi-a zburat părul în toate părțile, așa că vă puteți amuza pe seama părului meu ciufulit din toate fotografiile!







Am purtat:

Blugi : Zara (bulinele le-am făcut eu după tutorialul de aici)
Bluză: Bershka ( via Kurtmann)
Geacă: Romwe
Geantă: Oasap
Ceas: Via Lucia
Sandale piele:  Persun 



***Promo


"Geek" Print Grey T-shirt you have never seen before!
Sold at the price of $9.99, original price is $26.99,up to 63%off.
Only 300 units are in stock . Hurry up!
140 pieces for size S,
80 pieces for size M,
80 pieces for size L, 
Only at 1:00am GMT April 10th, only 24 hours!
Worldwide free shipping, ship pe d in 24 hours.


22 de comentarii:

  1. Ti-au iesit super pantalonii imbulinati. Sandalele cred ca e prima oara cand le vad. Chiar daca nu as purta geanta, imi place tinuta ta in intregime. xo

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mihaela, da, nu le-am mai purtat până acum. Le-am comandat prin toamnă, dacă îmi amintesc eu bine, și n-am mai prins vreme potrivită pentru ele. Pup!

      Ștergere
  2. Ce frumoasa e tinuta, Aurora! :) imi plac pantofii, pantalonii si bluzita nu mai zic! :*si nu pot sa nu observ ce par lung ai!! ce reteta pentru cresterea lui mi-ai recomanda?Ma chinui cu aceeasi lungime de ceva vreme si parca nu vrea sa mai creasca o data....mi l-am vopsit acuma recent intr-o nuanta cat de cat apropiata de culoarea mea naturala insa bineinteles ca mi-a iesit mai inchis...cred ca o sa mi se mai deschida cu spalarile..vreau sa nu il mai vopsesc si sa il cresc ca sa imi pot face tot felul de coafuri...:(

    esti superba!
    Te imbratisez cu drag :*:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cleo, din păcate trucul este: ser de extensii :)) ! Nici eu nu reușesc să-l fac să crească. De fapt, nici nu-l mai vreau lung, sper numai să crească mai repede bretonul. Mă rog de el din octombrie și abia se mișcă. :( Și culmea e că iau biotină și vitamine pentru păr de mai bine de 6 luni, zilnic. Și nicio mișcare extraordinară din partea lui.

      Ștergere
  3. Faoret frumoasa tinuta ta, imi lac la nebunie blugi imbulinati <3

    RăspundețiȘtergere
  4. So pretty, ma faci sa vreau geaca de blugi si eu nu gasesc din cauza bustului :-w

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Alice, eu zic că o poți purta și deschisă, dacă nu te cuprinde în zona sânilor. Mari probleme ridică sânii ăștia: cân sunt prea mari nu te curpind bluzele, când sunt prea mici pari plată în altele...

      Ștergere
  5. Super tinuta ta! Imi plac asa mult jeansii!
    Abia astept sa aud vestea cea buna! Oricum, felicitari de acum! Stiu ca e ceva grozav daca esti asa entuziasmata :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dorina, duminică va deveni totul oficial. Până atunci trebuie să țin secret, dar este întredevăr un pas mare înainte, din punctul meu de vedere :D.

      Ștergere
    2. Uuu, duminica? Asa mult ne tii pe jar? :))
      Are legatura cu blogging-ul, nu-i asa?
      Eu sunt tare curioasa de felul meu si nu prea pot deloc sa am rabdare ;)
      Asa ca abia astept dezvaluirea <3

      Ștergere
    3. Da, abia duminică primesc titlul :)))))))))
      Are legătură cu bloggingul, cu SuperBlog mai exact. A fost o surpriză neașteptată, venită pe ultima sută de metri. Și n-are legătură cu clasamentul final, acolo am terminat pe poziția 13 :D.
      O să revin cu vești! Pup!

      Ștergere
    4. Gata, acum stau linistita. Mi-am facut o idee despre ce e vorba. Adica nu stiu, dar macar am niste indicii. Daca nu ziceai nimic, nu mai dormeam noaptea :)))
      Glumesc, dar chiar eram curioasa.

      Ștergere
  6. Foarte frumoasa tinuta, imi amintesc de imbulinarea blugilor. Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Camelia, îi mai am pe unii în vizor, de culoarea piersicii. Le vine și lor rândul. Pupici!

      Ștergere
  7. buna stii cumva in cat timp vine comanda sheinside?in cat timp ajunge multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bună! Mie mi-au ajuns între 2 săptămâni și 2 luni pachetele de la ei. Însă cel mai adesea timpul de livrare e de o lună, indiferent dacă alegi livrarea gratuită, prin poștă, ori pe cea express, prin curier.

      Ștergere
    2. multumesc frumos pt raspuns

      Ștergere
  8. Tu trebuie sa ne spui secretul: ce faci de devii din ce in ce mai frumoasa! Nu fi rea, spune-ne si noua! :P
    Arata grozav imbulinatii, arata excelent tinuta ta!
    M-am bucurat sa revad si calutul! Hihiii! :D

    Pupicei!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    P.S. De-abia astept vestile bune, ma voi bucura pentru tine, stii ca-mi esti foarte draga! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hai tu, Ilda! Cred că secretul a fost somnul la greu de care m-am bucurat în ultimul timp. După o perioadă hardcore am căzut în extrema cealaltă și-am dormit de m-am săturat :D. De secretul ăsta vorbeau și cei de la la Nivea, el o fi! Te pup și-ți mulțumesc pentru tot! :*

      Ștergere
  9. Frumoasa tinuta! Si te avantajeaza! Cu aer de relaxare, pe gustul meu. Nu am prea vazut in tinutele tale culori mai puternice, gen rosu, albastru, verde, combinate cu unele culori neutre. Parerea mea este ca te-ar avantaja, pentru ca ai tenul si pielea mai inchise la culoare. Spre deosebire de sora ta, care are o piele mai deschisa si parul blond. Culorile pale, ei ii dau un aer diafan, la tine ar merge combinate cu o culoare mai puternica. Nu prea ma pricep eu, dar te rog, prezinta-ne si o tinuta de genul asta. Te-am pupat, Ana.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ana, așa e, nu port deloc culori puternice. Îmi e frică de ele, nu știu de ce. Aș vrea să încerc un nou stil în această vară, cu fuste în culori tari și bluze simple. Cum zici și tu, cred că ar merge bine cu pielea mea închisă, țigănoasă :D. Promit să revin cu poze. Chiar în vacanța din mai am să port câteva lucruri puternic colorate! Mulțumesc pentru sugestie!

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...