Cum scăpăm de celulită? (soluțiile ieftine)


   Pentru că în scurt timp va sosi mândra vară și vom începe să ne petrecem timpul fie pe plajă, fie îmbrăcate în fuste ori rochii mini, pantaloni scurți ori salopețele vesele, m-am gândit să fac o postare cu cele mai ieftine și eficiente trucuri (testate) pentru eliminarea celulitei. Să începem!

1. Minim 2 litri de apă pe zi
   Acesta este, în viziunea mea, pasul obligatoriu. Nu doar că aspectul celulitei se reduce vizibil după ce bei 2-3 litri de apă pe zi, în mod constant, dar pielea devine mai fermă și mai netedă.

2. Ceaiul de păpădie
   L-am trecut imediat după apă, deoarece puteți înlocui cei doi litri de mai sus cu doi litri de ceai de păpădie. E amărui, nu prea bun la gust, dar nu-i imposibil de băut. Eu îl prepar din păpădie culeasă direct din grădină, dar în lipsa celei proaspete puteți apela la variantele din farmacii/magazine bio. Ceaiul de păpădie se numără printre cele mai ieftine tipuri de ceai, așadar nu e costisitor tratamentul.
   Aș fi făcut o recomandare legată de ceaiul de soc, însă băut timp îndelungat, în cantități mari, ceaiul de soc deshidratează. Am simțit-o pe propria piele și de aceea nu-l găsesc potrivit pentru un consum pe termen lung.

   3. Masajul cu miere
   Testat inclusiv pe nodulii celulitici (pernuțe), nu doar pe cea incipientă (de grad 1). Cum se efectuează masajul cu miere? Simplu: aplicați miere pe palme și apoi începeți să pălmuiți zonele vizate. Ușor, ca și cum ați aplauda, însă timp îndelungat, până când pielea se înroșește și zona devine dureroasă la atingere. A doua zi zonele respective vor fi acoperite de vânătăi, dar acestea trec rapid, iar o dată cu ele dispare și celulita. După ce vânătăile se vindecă, puteți face din nou masaj, până când celulita dispare complet. Repet, este o metodă dureroasă, dar eficientă chiar și pentru celulita aflată în stadiu avansat.

   4. Zațul de cafea
   Folosit ca și exfoliant. Cel mai comod mod de-al utiliza: amestecat cu puțin gel de duș, pentru că se masează mai ușor și se clătește mai repede. Masajul cu zaț de cafea este bun nu doar pentru eliminarea celulitei, dar și pentru îmbunătățirea circulației la nivelul membrelor inferioare.

   5. Cremele și gelurile anticelulitice
   Mare parte din ele sunt povești de adormit copiii. Am încercat atâtea, am scris despre zeci de astfel de produse pe blog, de la cele mai ieftine (10 lei) până la unele scumpe (150lei), iar concluzia finală trasă e că nu există o cremă minune care să te scape de celulită. Însă sunt câteva care fac pielea mult mai fermă, cu aspect mai sănătos, iar recomandările mele sunt: Supliform și crio-gelul de la Gerocossen, amândouă cu prețuri mici (Supliform-10 lei/75ml, crio-gel- 25 lei/400ml). Mi s-a spus că-n cazul persoanelor cu pielea uscată Supliformul nu trebuie folosit mai mult de 2-3 săptămâni pentru că usucă pielea. Neavând pielea uscată n-am constatat acest lucru. Ambele produse au efect răcoritor (crio-gelul chiar ulta-răcoritor); nu-mi plac produsele anticelulitice care încălzesc pielea, mă aflu la extrema cealaltă :).




   Ar trebui să mai adaug și că alimentația și sportul au roluri  esențiale în ceea ce privește celulita, însă nu mi se pare complet adevărat. Eu am avut celulită în perioadele în care făceam foarte mult sport și am avut mai puțină în cele în care mâncam multe dulciuri însă în care mă țineam de masaj și beam mult ceai. Cred că depinde de corpul fiecărei femei în parte.
   Dintre aparatele electrice de masaj anticelulitic am folosit Cellules-vacuum și Relax&Tone. E distractiv să le folosești, dar rezultatele sunt de scurt moment și încărcarea greoaie a aparatelor (8 ore prin cablul de alimentare pentru 20-30 minute de masaj) mi se pare un mare minus.
   Mai există varianta masajelor la salon, însă postarea e dedicată strict variantelor ieftine, posibile pentru orice femeie.


Comentarii

Anonim a spus…
Yeyy!!!De cand asteptam o postare de genul!!
Deea a spus…
Le stiam pe toate, mai putin metoda cu miere! E pe bune nu? Sa stiu daca ma apuc si eu sa ma palmuiesc:P.
Toma Aurora a spus…
Deea, e pe bune. Se practică și-n saloane. Eu am folosit-o în special pe una dintre coapse, unde avea o pernuță de celulită. O să fii surprinsă de rezultate.
Toma Aurora a spus…
M-am gândit că e timpul potrivit pentru ea :D !
ilda76 a spus…
Stiam de metoda cu mierea dar nu m-am incumetat sa o aplic. Acum tu imi dai imboldul!
Un mare MULTUMESC pentru articol! Stiam toate tipsurile - exceptand ceaiul de papadie (cred ca l-as putea bea, nu am probleme de acest gen, insa nu aveam puterea de a ma mobiliza sa le aplic si am simtit ca tu imi dai asta!

Felicitari pentru articol!
Pupicei, draga mea Aurora!

Ilda
Lavender Thoughts
Unknown a spus…
Zațul de cafea îl folosesc și eu, iar de acum încolo sper să-mi fac timp de Supliform, fiindcă l-am achiziționat și chiar am cumpărat unul pentru actualul concurs de pe blog. :)
Miu Miu a spus…
Ce tare suna metoda cu miere, numai ca nu o pot face decat in baie ca sa nu fac mizerie, iar in baie se face ecou, ce vor crede vecinii ::)))?


Kisses

miu-miu.ro
Olivia Boros a spus…
Ce articol interesant si folositor! Multumim:). Eu sunt disperata ca se apropie vremea calda, am rezervare la mare, vreo 7-8 kg in plus si nu pot sa fac sport ca mi-am rupt degetul la picior si nu mai trece. O sa incerc sa aplic sfaturile tale sa imi imbunatatesc aspectul estetic cat de cat. Nici macar apa nu beau:(. Weekend placut!:)
Bianca a spus…
Acum 10 minute am incercat metoda cu miere,nu mai auzisem de ea,dar am avut incredere :) Cred ca o sa fac muschi la maini de atata palmuit,la un moment dat faceam miscarea din instinct..haha. Sa inteleg ca e incercata de tine si functioneaza?:D Sunt tare incantata in acest caz..si dupa ce scapi de celulita nu apare la loc? Multumim de postare,e timpul sa ne invinetim. Pupici
Toma Aurora a spus…
Ilda, încearc-o. Măcar o dată. Dacă simți că te doare prea tare, atunci o poți abandona, dar eu îți zic că este grozavă. Și palmele rămân și ele foarte fine după atâta pălmuit :))
Ceaiul de păpădie nu mi se pare nici mie foarte rău la gust. Sunt altele mult mai rele, cum ar fi cel de pelin, care e super amar și strică până și cea mai bună dispoziție :D.
Pupicei, Ilda!
Toma Aurora a spus…
Larisa, am început și eu un flacon nou de Supliform. L-am folosit și-n vara trecută, mi s-a părut foarte bun în special pentru aspectul pielii. Te pup!
Toma Aurora a spus…
Miu, îți dai seama? :))) Ar fi prea haios! Ha ha!
Toma Aurora a spus…
Olivia, însănătoșire grabnică. Să se vindece rapid degețelul!
Poți scăpa de kilogramele în plus și fără sport, e suficentă o dietă săracă în calorii ori un regim alimentar în care ultima masă se ia cât mai devreme (deși asta e greu pentru cineva cu-n program de muncă ce se termină la 17-18). Multă baftă!
Toma Aurora a spus…
Bianca, da, am mai folosit-o și am mai scris despre ea pe blog (una dintre postările despre mierea de la Apimond). Celulita poate să apară la loc după o vreme, adică se poate forma alta nouă, dar după păreea mea nu există alt tip de masaj mai eficient decât cel cu miere. Nici cu peria, nici cu aparetele electrice. Poate numai cel făcut cu aparatele profesioniste, la salon, însă acela și costă și, la fel, nu ține celulita la distanță pentru totdeauna. Pup!
Mihaela Pojogu a spus…
L-am pus pe al meu sa ma maseze de spate si i-am dat o idee sa-mi maseze si picioarele de celulita... mai cu forta. Dupa, sa-mi faca regulat nu i-a suras ideea. :))
Ceaiul de papadie este bun si pentru balonari, tranzit. Cei care fac tratament cu espumisan de ex. ar putea inlocui cu ceai.
xo
Bianca a spus…
Imi era teama ca nu m-am palmuit destul timp ca sa imi apara vanatai,dar acum cand m-am uitat am vazut ca mi-au aparut cateva punctulete vinetii de diferite marimi ..sper sa fie semn bun,haha. Tu cat timp ai facut acest masaj pana sa vezi rezultate? Mersi frumos de raspuns,esti o draguta !
Toma Aurora a spus…
Eu, pentru pernuță, am avut nevoie de 10 masaje. Dar a dispărut complet! După primele 2-3 masaje nu mai simți deloc durere, eu țin minte că la început lăcrimam de durere dar îmi tot repetam să rezist :D.
Toma Aurora a spus…
Mihaela, mulțumesc pentru informație. Mie mi se pare și înviorător acest ceai, să nu mai zic de bneficiile aduse siluetei.
Ai avut noroc c-a vrut să-ți facă măcar o dată, eu cred c-am să mă pensionez maseuză, fără să mă pot bucura și de întoarcerea serviciului :))
Bianca a spus…
Multumesc mult !! Inca ceva:ai asteptat sa iti treaca vanataile intre sedintele de palmuit?:D E a doua zi,dar punctuletele visinii nu dau semn ca ar pleca :))
Dana a spus…
Intr-adevar, ceaiul de soc are si efecte mai putin placute daca il bei prea mult timp. Insa baut cu masura, perioade scurte, e foarte bun pentru organism. Cel mai bine e sa le alternam. Si daca as si respecta ceea ce zic, ar fi super.
Ideea cu gelul de dus si zat de cafea o sa o pun in curand in practica, nu pentru celulita ci pentru exfoloierea dinaintea epilarii... :D
Sportul nu ajuta cu nimic celulita. Dupa 3 luni de sala, cu dieta sau fara, celulita e tot acolo nemernica. La fel de urata ca oricand.
Iar despre gelurile anticelulitice... nu stiu ce sa zic. Am primit cadou unul pentru abdomen, de la YR. Apa de ploaie. :(
Bine ca mi-ai amintit de ceaiuri totusi, sa nu uit sa mai beau din cand in cand, mai un verde, mai un soc, mai o papadie...
:)