marți, 25 martie 2014

Wishlist de primăvară, de la Kurtmann



 
   Zilele următoare am să vă prezint cele două ținute cu hainele de culoare albă alese de pe Kurtmann, însă până atunci am să vă prezint top 3 lucruri pe care am pus ochii pe site. Între fruntașe se afla și o jachetă albă, cu flori aplicate, însă n-am mai găsit-o disponibilă în magazin, așa că am înlocuit-o cu un alt articol. Toate produsele pe care le-am ales sunt de la Bershka, iar eu am căutat și imagini cu ele promovate de către brandul producător, pentru a le vedea în detaliu.
  Prima mea dorință: body-ul cu imprimeu, de mai sus. Mai am unul asemănător și-l port pe post de top, pe timp de vară. Marele său avantaj este acela că nu iese din pantaloni/fustă, iar dacă aveți probleme cu rinichii acest aspect vă va fi de mare folos.



   Voi continua cu rochia din dantelă de mai sus. O știam deja, din căutările mele de zilele trecute de pe Google, însă azi au adus-o în magazin și cei de la Kurtmann, alături de alte rochii brodate/ croșetate. Aceasta este cea mai drăguță, am văzut-o și-n outfiturile unor fete din afară și e perfectă pentru o zi de vară caniculară.



   Și pentru că-mi plac rochiile cu croială bodycon, se putea să lipsească una din wishlist? Prima oară am ezitat, am vrut să aleg una neagră (din nou, negrul încearcă să mă cuprindă în brațele sale, însă încerc să mă țin cât mai departe de el). În luna mai voi pleca în vacanță la mare, așa că deja am început să mă gândesc ce haine-mi voi lua la mine și chiar dacă mai am rochițe din dantelă, parcă ar merge și cea de mai sus! Și câte altele n-ar mai merge!

  După cum se poate observa, am schimbat și hăinuțele blogului, întorcându-mă din nou la tonurile de roz. Sper să fie de bun augur această modificare și să nu decid prea curând să înlocuiesc șabloanele. Și ca să fie primăvară până la capăt, iată că puteți aduce magia florilor nu doar din grădini ori în șifoniere, ci și pe ... unghii! Sunt fană declarată a acestui tip de manichiură, însă îl prefer doar pe câteve dintre unghii, nu la toate cele 10. Mai jos găsiți metoda cea mai simplă de a o realiza!



5 comentarii:

  1. Sa poarte sanatos noile hainute! Indiferent ce ai ales, cand ai ales, mie mi-a placut!

    Imi place acel boooodyyy! Vreau!!! :D
    Bun si simpatic tips-ul cu manichiura! Thanks!

    Kisseeees!
    Ilda
    lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce minunatie de rochie e prima, va invidiez pe voi -subtirelele- ca o puteti purta. E 12 noaptea si abia am terminat o manichiura, nu ma ispiti!

    RăspundețiȘtergere
  3. Rochita din dantela cu bretelele subtiri si manichiura inflorata vreau si eu. Mi-am salvat poza-tutorial dar cine stie cand ma incumet, nici nu stiu daca voi reusi ceva descriptibil. :) Am observat schimbarea si la blog. pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. am observat schimbarea imediat ce-am intrat pe site :).

    RăspundețiȘtergere
  5. Uite de aceea te urmaresc eu prin RSS, fiindca fiecare postare e plina de informatii una si una! :)

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...