vineri, 21 martie 2014

Prima mea comandă Kurtmann




   Despre primele lucruri comandate de pe Kurtmann vă povestesc astăzi! Iar zilele următoare vi le voi prezenta și-n cadrul a două ținute, însă mai întâi trebuie să mă gândesc cum le voi asorta.
   V-am „amenințat” c-o să urmeze o avalanșă de lucruri albe, toate din dantelă, brodate ori croșetate. Și mă voi ține de cuvânt vorbindu-vă azi despre două articole croșetate de la Bershka, comandate de pe Kurtmann: o rochie bodycon și o bluză ce duce înspre un pulover subțire, de vară.




   Pentru că sunt de o curiozitate ieștită din comun când vine vorba despre haine, am căutat pozele celor de la Berska cu articolele comandate. Nu de alta, dar dacă țineți minte, cândva m-am plâns de pozele de site-ul celor de la Kurtmann. Iar adevărul ăsta este: în fotografiile lor multe articole nu se văd cât sunt de reușite. Peste unele treci cu vederea, îți trebuie un ochi ager. Așa că trebuie să fiți cu băgare de seamă tot timpul, că nu știe ce haină frumoasă se poate rata. Bluza croșetată are broderie la mâneci (3 sferturi sunt acestea) și în partea de jos. O puteți comanda de aici și intrând pe site vă puteți convinge de ceea ce spuneam eu legat de fotografii.
  Eu m-am îndrăgostit de ea și-o să vedeți în outfitul pe care-l pregătesc cât de frumoasă este. Calitatea materialului este ireproșabilă!



   Cel de-al doilea articol din comandă este rochia croșetată de mai sus, tot de la Bershka Knitwear și ea. Pe ea am mai adăugat-o într-un wishlist, undeva prin noiembrie. Din nou, materialele sunt foarte bune, căptușeala rochiei este confecționată dintr-un bumbac subțire (ușor transparent, dar se rezolvă cu lenjerie de culoarea pielii), așadar nu-i lucioasă, dură, sintetică. Pe post de gossip: prețul din magazin al rochiei este de vreo trei ori mai mare decât cel de pe Kurtmann. O puteți găsi aici.
   Am ales ambele articole în măsura S și n-am avut probleme cu potrivirea lor. Din partea mea, Kurtmann primește calificativ maxim atât pentru calitatea articolelor cât și pentru rapiditatea livrării pachetului (24 ore, prin curier).


   Mai am ceva alb să v-arăt: micul pisic alb al familiei, puiul Prințesei Motoraș! E mititel acum, dar va crește mare și voinic. Ori voinică, după caz :)!

26 de comentarii:

  1. Ce frumuseti ai tu acolo! Pisocul seamana cu Aleda mea, un simpatic!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, o știu pe Aleda! Să se facă și-al meu la fel de frumos!
      Mulțumesc, Alice!

      Ștergere
  2. Asteptam outfit-uri cu eeeleee! :)
    Sunt frumoase, de-abia astept sa vad cum vin...Va fi grozav contrastul cu pielea ta creolina!

    Ce pufosenie!!! Sa traiasca si sa se joace, sa te bucure mult!
    Pupicei, Aurora!

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ilda, luni-marți vin și outfiturile. O să le grupez pe amândouă într-o singură postare. Între timp m-am gândit cum le voi combina! Pupici mii!

      Ștergere
  3. Foarte frumoase și delicate topurile alese. Să le porți cu drag ! ^^
    iui, ce scump e pisicul

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Larisa, mulțumesc mult! Te pup și-ți mulțumesc pentru vizită!

      Ștergere
  4. Nu te condamn si eu mi-am tot achizitionat articole vestimentare albe (simple sau brodate) si abia astept sa vina vara sa le port. Adevarul e ca arata tare bine:).
    Foarte frumoase alegerile tale (ca de obicei), sa le porti cu placere!
    Vaiii, micutul pufos este adorabil! Mi-ar placea sa-l mai vad pe blog:D!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deea, așa-i că boală grea cu albul ăsta? Eu am două rochii albe, pantaloni scurți și bluza aceasta albă, toate croșetate, gata pregătite pentru vară. Cred că aș putea să-ncep să le port deja, căci e foarte cald afară. Vecinii mei erau în maieu, la papuci, n-aveau treabă :D!
      O să-l mai arăt pe pufos pe blog. Și pe fratele lui cel pătat, care n-a stat la poză :D !

      Ștergere
  5. Rochia e minunata, imi place mult!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, Andreea! Abia aștept să vi-o arăt și-ntr-o ținută, zilele următoare :) !

      Ștergere
  6. Si mie imi plac la nebunie hainele albe si dantela daaaar am o problema: I can't do white! Stii tu replica celebra a lui Carrie, well, asa sunt si eu. E imposibil sa pun ceva alb pe mine si sa nu ma patez cu ceva SAU sa nu o apuce exact atunci pe fii-mea cocotatul pe mine. Si legat de Kurtmann, pozele nu le fac dreptate si adevarul e ca uneori trebuie sa mergi la risc ca sa gasesti comori pe site la ei.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deena, mi se mai întâmplă și mie. Dar am început să mă obișnuiesc, nu mai fac o criză când se murdăresc, însă totul până la pantaloni. De pantalonii lungi, albi, mă feresc ca necuratul de tămâie. Mă întorc gri cu ei acasă așa că mai bine mă lipsesc.
      Să sperăm că vor avea și poze mai bune pe viitor. E păcat. Eu am mai pus ochii pe niște rochii care arată demențial în realitate. O să fac un wishlist pe viitor, după ce ochiul meu de vultur va cerceta site-ul în profunzime :)).

      Ștergere
  7. ce produse faine!
    iar ultima poza m-a topit :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Răspunsuri
    1. Camelia, doi! Celălalt era pitit pe sub ea, n-a stat la pozat :).

      Ștergere
    2. dragalasenii pufoase. iti iubesc pisicile...dar stii deja :))

      Ștergere
    3. Iulia, da, știu. Mai ales pe Iulică! :))

      Ștergere
  9. Frumoase lucrusoare ti-ai cumparat, imi place culoarea alb, de abia astept sa vad si outfiturile :) Pisicul e foarte dragalas, cand poti sa-l pozezi si pe celalalt sa-l pui si pe el in centrul atentiei :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Macy, o să vină și rândul celui cu pete :D! Mulțumesc și te pup!

      Ștergere
  10. Intotdeauna admir la tine dantelariile pe care le cumperi! Sunt minunate si tie iti vin atat de bine! Astept outfit-urile! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Camelia, mulțumesc! Sunt îndrăgostită iremediabil de dantelă :) !

      Ștergere
  11. Sunt frumoase.

    gya-make-up.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  12. Am oftat de drag cand am vazut poza cu puiutul alb pe Facebook, la fel si acum :) Cat e de dragalas! Nu am mai avut pui de pisica de multi ani, mi se par minunati cu totul - de la glasul subtirel, la mersul timid, urechiusele minuscule...
    Sa te bucuri de noutati, arata foarte bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Georgiana, dar și eu de când aștept unul mic!!! Unul dintre câinii mei mănâncă puii pisicii și n-am reușit să salvez niciunul până acum. Însă cei 2 au scăpat (mai are un frate cel alb) și cred ca n-or sa-i mai manance asa mari. Îi țin în casă pentru moment. Abia aștept să înceapă să se joace :D.
      Te pup și-ți mulțumesc pentru urare!

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...