miercuri, 19 martie 2014

OOTD: Ethnic Snowflake Skirt



   Am mai tăiat ceva de pe wishlistul lunii martie: fusta cu imprimeu tradițional de pe Romwe! A fost creată după ideea unei românce: Adriana Bărar (inițial am crezut că este vorba de cineva din America Latină, pentru că numele său nu era scris cu diacritice, iar Barar suna destul de latino :D).
   Fusta este confecționată dintr-un material ce imită etamina (însă e moale, moale) și are brodat un fulg inspirat din motivele portului nostru național. Foarte frumos imprimeul, m-a atras mai mult el decât croiala, căci nu sunt fană a fustelor a-line.



   Eu am asortat-o unei bluze subțiri, de culoare ivoire, că tot a fost foarte cald la noi în zonă. A fost prima zi din an în care am renunțat la jachetă și-a fost, chiar și-așa, cam prea cald. Și pentru că bobocii copăceilor au început să se desfacă, m-a luat așa o „poftă” e lumânări parfumate cu arome de primăvară, încât am umplut casa de lumânărele. Am descoperit unele foarte plăcut parfumate, abia aștept să vă povestesc despre ele. Cu aromă de căpșuni, magnolii, lăcrămioare... o nebunie!


    Am purtat:

Fustă: Romwe
Buză: TinaR
Ghete: Vienty (via Miniprix)
Geantă: vintage

18 comentarii:

  1. Foarte simpatica fustita!Si yeeeey pentru caldura! Inca nu am indraznit sa scot la inaintare hainele foarte foarte subtiri dar incet renunt la cojoace. Eu sincer sunt extrem de curioasa in legatura cu lumanarelele alea, asa ca hai repede cu povesti despre ele.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deena, la noi a fost prea cald. Dar nu mă plâng, măcat să fie și de acum înainte la fel. Citeam că până la finalul lui martie se sare de 30 de grade. Așa să fie! :D
      Mâine vă povestesc despre lumânări, promit!

      Ștergere
    2. Sunt pe receptie la lumanari!:))

      Ștergere
  2. Fustița e frumoasă și îți pune în evidență picioarele, care arată foarte bine. Mi-aș dori să am și eu hăinuțe cu astfel de motive tradiționale, în variante aproape moderne. ^^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Larisa, am început să dezvolt și eu o pasiune pentru aceste motive tradiționale. Au apărut, recent, tot fel de interpretări. La Zara, H&M sunt tot felul de replici ale iilor noastre populare, dar în variante mai moderne. Te pup!

      Ștergere
  3. E superba fusta! Si eu am vrut sa o comand, dar e prea scurta pentru conformatia mea :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dorina, să știi că și pentru mine e scurtă, în sensul că nu prea pot să mă aplec când o port. D-asta nu-mi place acest gen de fustă. În caz că bate un vânt mai puternic...e clar! :))

      Ștergere
  4. Oh wow, habar nu aveam despre fustita, ma bucur pentru Andreea. La categoria imprimeu popular as vrea mai mult o ie. Foarte faina combinatia. Eu inca nu pot iesi fara jacheta, ba am avut si pullover subtire peste camasa. pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mihaela, este o realizare, bravo ei! Și sora mea se îmbracă destul de gros, oi fi având eu călduri după ce-am umblat toată iarna înfofolită ca un urs :D.

      Ștergere
  5. Frumoasa, frumoasa fusta!!! Si iti vine foarte bine! De ce spui ca nu agreezi fustele cu croiala a-line?

    Minunata tinuta! Geanta e de-acolo, din poveste! :)
    Aurora, mi-era dor de tine!

    Pupicei!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ilda, datorită faptului că trebuie să le duc grija, să nu se ridice :)). Așa că le prefer, cel mi adesea, pe cele midi, bodyocon. În ele mă simt mai bine decât în blugi, căci nu mă îngrijorez că se ridică ori se mototolesc. Va urma un ootd cu o fustă bodycon, tot de pe Romwe. Am mai arătat-o pe blog, dar nu într-o ținută!

      Te pup, Ilda și sper că acum ți-a trecut dorul. Mie, când mi-e dor, intru la tine pe blog și imediat îmi trece :D!

      Ștergere
  6. Imi place la nebunie fusta ta, imprimeul este superb iar tie iti vine perfect!
    Pop Culture&Fashion Magic

    RăspundețiȘtergere
  7. Răspunsuri
    1. Uh, dar și eu cât le iubesc. Când or să se rupă o să fie zi de doliu :D!

      Ștergere
  8. E superb modelul , dar eu cum sunt mai grasuta prefer un pic mai lungi . Ma bucur ca folositi modele cu aer traditional :)

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...