Favoritele lunii februarie


   
   În luna februarie am folosit în mod constant produsele incluse în fotografia de mai sus. În mare parte reprezintă produse noi, achiziționate de curând, toate dovedindu-se în scurt timp a fi de bună calitate. Voi trece rapid peste apa de toaletă Flora Nyphea de la Guerlain, căci despre ea am scris pe larg și aici. Repet doar că mi se pare splendit mirosul ei și prețul său promoțional (cca. 140 lei) a fost mai mult decât ok pentru o sticluță mare de 125 ml. Cam cât un parfum Avon, dacă facem un calcul în funcție de raportul cantitate/preț. A devenit parfumul meu favorit încă de la prima mirosire.

  Voi trece apoi la deodorantul solid de la Oscar de la Renta. Citisem despre el pe Macy's, avea numai calificative maxime din partea consumatorilor și pe cuvânt că este excepțional: este mai eficient decât orice alt deodorant încercat, chiar mult mai bun decât varianta cu bilă de la Vichy (favoritul meu până nu demult).În plus, este mai tare ca și consistență decât un stick obișnuit și se consumă foarte, foarte greu. Eu am început să-l folosesc la începutul lunii februarie și abia dacă se vede că s-a consumat din el. Are un miros puternic, ce poate concura cu parfumul, acesta fiind un punct slab al său. Apoi, conține și săruri de aluminiu, așadar încă o biluță neagră. Însă eficacitatea sa e senzațională: după o zi lungă și câteva ore de sport nu dă nici cel mai mic semn că ar înceta să-și mai facă treaba. Din pricina mirosului unisex poate fi folosit și de câtre bărbați. Greutatea sa este de două ori mai mare ca cea a unui deodorant solid din supermarket, iar prețul standard este de 80-100 lei, în parfumerii (conform Macys). Eu l-am comandat de pe Strawberrynet cu doar 33 lei și am profitat de promoție pentru a-mi cumpăra două flacoane. În ceea ce privește hainele negre nu am observat că ar lăsa urme albe.





    Unul dintre produsele favorite ale lunii februarie a fost trusa Fashion Fair, primită din partea celor de la Strawberry. Din fotografii puteți observa cât este de micuță, dar și ce culori frumoase are. Concepută special pentru femeile cu ten mai închis, trusele Fashion Fair conțin tonuri speciale pentru a se „pierde” pe tenul măsliniu, însă pot fi folosite cu succes și de fetele cu piele deschisă, deoarece toate nuanțele onținute sunt neutre. 
   Ca și textură fardurile sunt puțin prăfoase însă aderă bine pe pleoape și nu se scutură. Eu nu folosesc bază de machiaj, ci doar fond de ten și mă declar mulțumită de intensitatea tuturor nuanțelor din micuța paletă. Pentru că am făcut fotografiile chiar când am primit-o, vă spun că între timp am folosit în mod regulat cele patru tonuri din jumătatea trusei, dar și nuanța de roz prăfuit din partea dreaptă-sus. Culorile sunt foarte puțin sidefate, iar pentru că cei de la Strawberry au fost darnici, o să ofer o trusă asemnătoare în cadrul concursului aniversar pe care-l pregătesc.  O trusă Fashion Fair costă 106 lei, destul de scumpă zic eu, însă nuanțele sale sunt minunate. Mie-mi plac mai mult decât cele din Naked2 de la Urban Decay, însă e doar o părere personală, de amator în ale machiajului.


   O altă paletă des folosită a fost cea de la Pixi, în nuanța Piersică Naturală. Cele două farduri de obraz  incluse în paletă se transformă din cremă în pudră, în momentul aplicării. Paleta poate fi folosită și pentru buze, iar pensula inclusă devine foarte practică în acest caz. Eu am folosit cu nesaț partea mai închisă, mai maronie, atât pentru obraji cât și pentru buze. În ambele cazuri produsul s-a dovedit a fi foarte rezistent, ceea ce mi-a înlăturat orice reținere legată de fardurile-cremă folosite de persoanele cu ten gras. Chiar se comportă foarte bine, nu se șterg și nu lasă acele insule inestetice de care vorbea cu multe decenii în urmă George Călinescu :).
   Prețul standard al paletei este de 86 lei. Eu am prins-o la 50% reducere pe Strawberry și o consider o afacere foarte bună. Are și-un ambalaj foarte, foarte subțire și ușor. O puteți lua și-n buzunarul de la blugi, căci n-o veți simți la cât e de ușoară este.

   La final las lăptișorul de matcă de la Apiland, folosit de două ori pe săptămână pe post de mască. De curând am început să-l folosesc amestecat în proporție de 1:1 cu miere. Și amestecat are rezultate la fel de bune în ceea ce privește efectul de lifting, chiar găsesc acest produs ca fiind miraculos pentru piele.
   Și, la urma urmei: cele două creioane mici din trusa Ultraflesh. Trusa iluminatoare Ultraflesh am primit-o spre testare, iar de cele două creionașe nu  m-am despărțit în ultima perioadă. Le aplic pe pleoapa inferioară. Oferă o colorare discretă și rezistă mult și bine. Mie mi se pare că fac ochii să pară ceva mai mari!

Comentarii

adinas a spus…
Mi-a facut cu ochiul laptisorul de matca si parfumul, desi nu stiu cum miroase (chiar daca l-ai descris tu tot nu pot sa-mi imaginez :P ) imi place sticla si cum ai spus cantitatea nu e deloc de neglijat
Anonim a spus…
Hmmm arata tare bine paleta de la Pixi. Nu am incercat nici un produs de machiaj de la ei.
Anonim a spus…
Am primit si eu trusa Fashion fair la o comanda si imi place . Ceea ce ma enerveaza este ca desi pana acum primeam produsele intr-o cutie de carton, de ceva timp le primesc intr-un plic cu protectie.La fel le primesti si tu ?
(Ana)
Iubesc paletuta Pixi, o am si eu si asta vara am folosit-o intens.
Toma Aurora a spus…
Adina, cred că trebuie să-l testezi înainte, căci e dificilă treaba cu alegerea unui parfum. La mine a fost un blind buy, s-a nimerit să-mi placă foarte mult :D!
Toma Aurora a spus…
Darlyst, eu am mai încercat un gloss pentru volum. Foarte bun și acela, rezistent și frumos colorat!
Toma Aurora a spus…
Hello, Ana! Numai în cutie mi-au venit până acum, dar n-am mai comandat de vreo lună nimic. Poate au schimbat modul de ambalare între timp. Mie-mi plac cutiuțele lor albe cu panglică mov, îmi va fi dor de ele în caz că nu le vor mai folosi. :(
Toma Aurora a spus…
Adina, știu! Am citit pe blogul tău :D. Mie-mi place mult și pe post de ruj! Te pup!