vineri, 21 martie 2014

Dacă aș fi Zeița Pantofilor pentru o zi...


   ...în primul rând, aș purta pantofi nude, c-o tușă de ciocolată, precum cei de mai sus. Apoi, încălțată așa cochet, m-aș pune pe dat legi. Prima lege din această primăvară: interzicerea pantofilor negri și înlocuirea lor cu cei vesel colorați, ori măcar deschiși la culoare!
   Grație Orkestrei am descoperit magazinul online de încălțăminte Asortie și probabil aș fi dat curs unui articol tip poveste, caracteristic mie, dacă nu mi s-ar fi părut interesante și accesibile perechile de pantofi de pe site. Fiecare model pe care l-am selectat pentru voi este confecționat din piele, toate au prețuri de maxim 300 lei, majoritatea aflându-se la reducere. Inițial m-am gândit la o selecție nude, însă e timp și pentru ea.
   Să înceapă așadar parada pantofilor veseli, plini de viață și culoare!







   Ultimele două modele alese, de low heel shoes ori balerini cu toc mic, cum au mai fost numiți, recunosc că nu m-au atras niciodată în magazine, în vara trecută, atunci când au cunoscut o adevărată explozie, devenind foarte populari. Însă modelul  roz-bej mi-e chiar simpatic și cred că ar arăta tare drăguț cu o rochie diafană, ușoară, dar și cu pantaloni capri.

  Pentru a-mi îndeplini un alt hatâr, dac-aș fi Zeița Pantofilor pentru o zi, i-aș modifica în așa fel încât să pot merge comod chiar și pe tocurile cele mai înalte. Din selecția prezentată, pantofii roșii și sandalele cu inserții verde-smarald, mă atrag ca un magnet însă îmi este imposibil să port ceva cu toc foarte înalt. Asta-mi amintește de o pățanie din vara trecută, când am plecat acasă încălțată cu sandale cu platformă și toc și după 10 minute de mers amenințam că „mă arunc de pe tocuri” dacă nu sunt lăsată să mă descalț și să merg acasă să-mi iau ceva mai comod în picioare. Nu m-am aruncat...


2 comentarii:

  1. Ahhh, cat imi plac legile pe care le propui! Ai voturi de la mine! :)
    My favourites: cei nude (primii), cei rosii (stiletto) + ultimele 3 perechi! :))

    Pupicei, Aurora!
    Ilda
    Lavender Thougths

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ilda, dar ai fost cuminte, nu te-ai întins la foarte multe perechi :)).
      Te pup!

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...