vineri, 21 martie 2014

Cum alegem costumul de baie?



   Iubesc apa, soarele și bronzul. Încă din toamnă mi-am cumpărat primul costum de baie pentru vara lui 2014, întreg,roz cu buline. În iarnă a urmat unul din două piese, alb, din dantelă, pe care l-am vânat la reduceri. Am ales întotdeauna costumele de baie după imprimeu/material, fără să mă gândesc dacă modelul lor mi se potrivește sau nu. Poate și din cauză că niciodată n-am avut complexe legate de siluetă. Însă în fotografiile din vacanță am băgat de seamă că unele costume îmi făceau sânii să pară foarte mici, așa că am început să evit modelele respective și să mă uit mai cu atenție la ce mi se potrivește și ce nu.


   Ca să încep cu exemplul meu, pentru fetele cu sânii mici cele mai potrivite sunt costumele de baie cu sutiene decorate cu volane, aplicații ori franjuri. Astfel se crează impresia de volum și pieptul pare mai generos. Merg și modelele petrecute, ori cele de tip bandage, formate din mai multe benzi suprapuse. E de preferat să se evite modelele de sutien în triunghi.


  Dacă, din contră, natura v-a binecuvântat cu un bust generos, dar el este mai proeminent decât șoldurile, puteți opta pentru un set bicolor, format dintr-un sutien negru (ce micșorează optic) și un slip alb ori într-o nuanță deschisă (ce va mări bazinul în ochii privitorilor). Pentru sânii mari, sutienele în triunghi nu mai sunt interzise!
   Efectul se aplică și invers: dacă aveți șolduri mari și un bust mic atunci alegeți un slip negru și un sutien într-o culoare cât mai deschisă, eventual cu mici detalii negre, dacă țineți morțiș să se asorteze la fix.


   Pentru fetele care n-au nici sâni, nici șolduri late, costumele în culori vesele, puternic colorate, sunt soluția recomandată de specialiști. Ei spun că jocurile de culori crează forme acolo unde acestea tind să nu existe și transformă femeile-șnur în apariții interesante pe plajă.


  Un alt tip de siluetă ce ridică probleme este cea cu talia groasă, dreaptă ori nedefinită. În acest caz un costum de baie întreg, decupat pe lateral, va crea iluzia optică de talie subțire. La fel funcționează și costumele întregi, nedecupate, dar colorate în două nuanțe ori prevăzute cu dungi verticale. Ele maschează bine și „colăceii”.


   Iar la final ne ocupăm de femeile cu celulită. Sunt femei foarte complexate de această problemă și preferă să stea în pantaloni scurți ori în fustă. Eu zic că un pareo e o variantă mult mai potrivită pentru plajă, ascunde tot ce dorim să ascundem (eventual și-un abdomen nu foarte bine definit) și este mult mai confortabil decât pantalonii scurți ori fusta. 


   Am exemplificat, pentru fiecare caz în parte, cu un model de costum de baie de la SevenSins, însă sfaturile cred că se aplică indiferent de locul din care alegem să ne cumpărăm costumul de baie. Din gama de pe site eu aș alege modelul alb de mai jos, însă aș renunța la bretelele închise în jurul gâtului. 


  La final vă transmit ultimele nouătăți din partea magazinului online de lenjerie  SevenSins: s-a deschis showroom nou în strada Orzari, nr. 3, sector 2 (la intersecția străzilor Calea Călărași și Delea Veche). Aici puteți vedea live multe dintre modelele disponibile pe site, în cazul în care nu sunteți adeptele shoppingului online. Mie-mi plac mult modelele Obsessive, sunt favoritele mele, am vorbit de-atâtea ori despre ele- au materiale foarte fine, dar rezistente și nu arată deocheat. Iar dacă vă duceți însoțite de vreun domn, îl puteți abandona în zona de relaxare special amenajată, unde poate servi o cafea până ce voi veți termina treaba.

2 comentarii:

  1. Ultimul e favoritul meu :x

    gya-make-up.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gya, tot pe el l-aș alege și eu. Îmi plac costumele de baie albe, păcat însă că se murdăresc repede!

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...