luni, 17 februarie 2014

OOTD: Vintage Spring



   Nu m-au iertat cei de la Oasap. Au vrut outfit outdoor cu pantalonii cu floricele, noroc cu vremea frumoasă din ultimele zile, altfel ar fi căzut colaborarea dintre noi. Vă mărturisesc că abia aștept să crească temperaturile și mai mult, pentru a putea purta în voie astfel de ținute. Momentan am rezistat doar pentru câteva poze, iar apoi m-am schimbat și am plecat de-acasă îmbrăcată mult mai gros.
   Despre această pereche înflorată de pantaloni scurți v-am mai vorbit, datorită lor mi-am luat și teniși asortați. Cu siguranță îi voi purta foarte des în această vară, mai ales că au și un material elastic și o croială cu talie înaltă, foarte comodă.


     În partea de sus am purtat un pulover roz de la SheInside, cu broderie în partea din spate. Deosebit este acest pulover, păcat că stocul s-a epuizat, în cazul său, foarte repede. În partea din față are un buzunar deșirat și, deși nu se vede, există și fire aurii integrate în țesătură. Aceste fire aurii sunt discrete și nu-s strălucitoare, însă vin de minune alături de rozul prăfuit și dantela ivoire.


   Că tot a venit vorba de flori, la Lidl au adus săptămâna asta bulbi, pomi fructiferi, arbuști, semințe mii. Ieri am văzut reclama pe Pro TV și azi mi-am făcut timp să dau o fugă. Am plecat cu multe tipuri de bulbi, rizomi și tuberculi de flori albe, dar și cu unele de legume. Cele pentru legume vin sub forma unor mini-sere, iar dacă aveți drum nu ezitați să trageți cu ochiul căci gama disponibilă e foarte largă și accesibilă (maxim 25 lei, pentru pomi fructiferi). În fiecare an plantez câte ceva. Anul trecut am ales trandafiri (roșii, galbeni, roz și albi- toți ajungând undeva la nivelul unei tufe cu 5 flori, pentru primul an) și coacăzi roșii (cu doar câteva fructe în primul an, dar cu un rod incredibil pentru anul în curs).
    Eu recomand cutiile-mix de flori. Costă 15 lei o cutie cu 30-40 de bulbi, în funcție de culoare. În mixul alb pe care l-am ales se află și unul din crinii pe care i-am cumpărat în trecut și pe care am plătit 15 lei/buc. Tocmai de aceea găsesc mixul foarte avantajos. Anemone, gladiole, dalii și frezii se mai găsesc în cutie. Mi-ar fi plăcut să existe o descriere exactă pe site, pentru fiecare amestec în parte, și , de asemenea, un stoc mai mare pentru bulbii de lalele și zambile.

 


Am purtat:

pulover roz SheInside
pantaloni scurți Oasap
geantă vintage
brățată Juicy Couture (via AhaiShopping)
ghete Vienty (via Miniprix)

36 de comentarii:

  1. Foarte draguta si delicata tinuta! xo xo xo

    RăspundețiȘtergere
  2. super-misto tinuta, imi place mult cum le-ai asortat! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte misto tinuta, hainele iti vin minunat, iar spatele puloverului mi se pare pur si simplu delicios. Imi imaginam puloverul mult mai lalai, dar nu, e doar nitel lejer.
    pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mihaela, da, nu-i foarte lălâi, e numai bun. Eu zic că e un M european; pe site e trecut ca one size. Te pup!

      Ștergere
  4. Adorabila tinuta asta, puloverul acela e divin. Eu nu pot purta ever asa pantalonasi, dar chiar sunt deosebiti. Am facut si eu o afacere cu miniprix-ul zilele trecute, am cumparat niste pantofi cu 110 lei, iar pretul initial (de pe cutie) era 105 $. So yey!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Alice, ai văzut care-i senzația când iei ceva și descoperi că ai făcut o afacere? Eu când am primit ghetele și le-am căutat brandul pe google, îmi venea să țopăi de bucurie gândidu-mă cât am economisit! :D

      Ștergere
  5. Vai, dar ce bine iti sta cu parul lung <3
    Tinuta e superba, ador pantalonii cu imprimeu floral :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cris, dar și ție îți stătea foarte chic cu breton! :D Dar gândindu-mă la cât de mult mi-am detestat bretonul după ce l-am tăiat în octombrie, sper să nu-ți tai și tu unul pe viitor. Crește atât de greu :( Acum ceva timp am sfătuit-o pe Dorina să nu-și taie părul, dar eu și l-a tuns, însă i-a crescut așa repede. Și ție la fel! Care este secretul vostru, că eu de când mă rog de el să se grăbească...

      Ștergere
  6. Foarte frumoasa tinuta, puloverul imi place mult de tot. Nu stiu cum ai putut rezista sa faci poze asa :P Sa le porti cu placere :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Criss, n-a fost frig. Au fost 18 grade în ziua respectivă. Ieri ce a fost mai rece la noi.
      Te pup!

      Ștergere
  7. ce bine iti sta si ce culoare frumoasa ai la par<3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, Mara! M-am întors la castaniu roșcat după complicata mea experiență cu blondul :))

      Ștergere
  8. Sunt foarte frumosi pantalonasii desi a fost aiurea ca a trebuit neaparat sa iesi afara imbracata asa pentru poze ... Noroc ca a tinut putin vremea cu tine.
    P.S. Ghetutele sunt superbe, nu stiu cum le gasesti :))
    te pup:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M&M, bine că am rezolvat într-un fel cu ei. Azi mi-au reînnoit creditul!
      Ghetuțele au fost o adevărată afacere. Și ele și surorile lor cu puțin imprimeu leopărduț în spate. Sper să mai găsesc așa încălțăminte faină pe Miniprix!

      Ștergere
  9. bIG Like !!!!
    Imi place foarte mult puloverul<3
    pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  10. Ti-a crescut parul,Aurora si iti vine tare frumos!
    Outfitul e foarte dragut,imi plac ghetulte in mod special si bratarica e finuta si delicata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Descude, mi-am pus extensii cu clip :D Sunt cam grele, dar am început să mă obișnuiesc cu ele. De obicei port părul numai împletit, îmi e așa drag să văd o coadă lungă și deasă :))

      Ștergere
  11. Trebuie neaparat sa-ti lasi parul sa creasca! Iti sta super bine!
    Imi plac mult pantalonasii, dar sunt o idee cam scurti pentru mine, oricum pe tine arata tare frumos.
    Si i-ai asortat foarte dragut!

    *Cristina a facut poze cu puloverul primit ultima oara de la Oasap in casa si nu i+au zis nimic. Bine, asta acum o luna, probabil s-au gandit si ei atunci ca era zapada, era frig si nu avea cum sa faca afara. Ma mir ca tie ti-au zis sa faci afara cu pantalonasii scurti. Cam nesimtiti la faza asta. In fine, bine ca ai prins o zi mai calduta :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dorina, eu îl las numai că nu prea vrea el s-o facă. Chiar o întrebam pe Ioana (Cristina) mai sus care este secretul vostru de vă crește părul așa repede.
      Bine că am scăpat de cei de la Oasap, acum pot să le fac poze în orice, că au venit căldurile. N-a fost deloc frig în ziua respectivă, chiar simțeam că mă arde soarele pe picioare :))

      Ștergere
    2. N-avem niciun secret Aurora :P
      De cand suntem mici ne creste parul ceva de speriat: )))
      Cand eram tunsa cu breton (in adolescenta) era asa enervant, ca imi crestea foarte repede, la doua luni cred ca trebuia sa il tund. Ma enerva ca trebuia sa platesc mereu la coafor sa mi-l tunda, asa ca m-am hotarat sa mi-l scurtez eu. A iesit ca o capita, ca nu stiam sa-l filez, arata asa naspa!!! :)))
      Toate colegele din clasa ma invidiau si ma intrebau ce masti imi fac de imi creste asa repede si credeau ca nu vreau sa le spun si lor cand ziceam ca nu fac nimic :)))
      Oricum si bob daca ma tund intr-un an si jumatate-doi imi creste pana peste jumatatea spatelui.
      Probabil si faptul ca nu l-am vopsit si nu prea il agresam cu placa, ondulatorul etc. ajuta, dar si mostenirea genetica si alimentatia probabil. Nu stiu ce sa zic :)
      Aaa, bine ca n-ai tremurat :P

      Ștergere
    3. Of, of, nu există niciun secret!

      Ștergere
  12. Minunata tinuta intr-adevar! Sa le porti cu mare drag pe toate! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  13. Spune-ne si noua ce faci de arati atat de bine !:D
    Foarte draguta tinuta,mai ales panalonasii ;) !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bună! Fac destul de mult sport de la o vreme, uneori și câteva ore pe zi. Și beau mult ceai, în rest nu fac nimic deosebit. Încerc pe cât posibil să stau departe de dulciuri, însă mai calc strâmb uneori.

      Ștergere
    2. Si ce ti de sport practici?

      Ștergere
    3. Aerobic, după filmulețele de pe Youtube și uneori și alerg. :)

      Ștergere
  14. Ce draguti sunt pantalonii scurti! Dar nici puloverul Sheinside nu e mai prejos...foarte cute!

    http://www.asparklyhanger.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, Anca! Puloverul se numără printre favoritele mele! :*

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...