Review: Tratament reparator cu ulei de argan Erboristica


    Am menționat de mai multe ori pe blog despre crema-tratament de la Erboristica, apreciindu-i de fiecare dată calitățile. Iată că aseara s-a consumat de-a binelea și am decis să-i fac un review complet pe blog. Încep prin a vă repeta că Erboristica este un brand italian ce fabrică produse cosmetice lipsite de silicon, ingrediente de origine animală și coloranți. Produsele lor se găsesc în magazinele Plafar, dar și în câteva magazine online (search pe Google pentru a le descoperi).


    Voi enumera mai jos toate calitățile descoperite de mine la acest produs:

-textură cremoasă, fină, luxuriantă, are nu lasă deloc senzația de gras pe piele. Eu uneori mai aplic un strat după ce se absoarbe primul, pe timp de noapte;
-potrivită și pentru tenul gras, hiar dacă este o cremă intens hidratantă;
-se comportă bine ca bază de machiaj, aplicată înaintea fondului de ten. Acesta din urmă nu se strânge și nu face „scame” dacă este aplicat direct peste tratament;
-mirosul e plăcut, foarte discret, nu cred că derajează nici cel mai sensibil nas;
-nu irită pielea ( a mea e sensibilă pe obraji și n-am observat nimic îngrijorător);
-după prima lună de folosire au început să se vadă primele efecte în privința reducerii ridurilor de expresie. Nu știu dacă acestea vor rămâne diminuate și pe viitor, rămâne de văzut dacă rezultatele sunt condiționate de aplicarea constantă a acestui produs;
-se întinde foarte ușor pe piele și din această cauză crema este economică: pe 15 octombrie am început s-o folosesc; tot atunci am scris câte ceva despre ea pentru prima oară pe blog. Au trecut așadar 3 luni, timp în care am folosit-o în fiecare seară și uneori și pe timp de zi. Asta pentru din decembrie am început să utilizez crema iluminatoare de la Ischia, pe post de bază pentru machiaj.

   În ceea ce privește minusurile acestei creme-tratament, aș putea spune că prețul nu-i tocmai mic (90 lei), însă dacă e să împărțim suma la cele 3 luni de folosire, nu mai sună așa piperat. Totuși, ca o alternativă pentru persoanele cu buget scăzut alocat cosmeticelor, recomand crema antirid de la Gerocossen cu lăptișor de matcă (cca. 20 lei) . Poate că nu-i la fel de performantă, dar mi se pare destul de asemănătoare și ca textură și ca efecte, numai că eu una n-o pot utiliza pe post de cremă de zi decât în zilele în care-mi simt fața uscată. Însă pentru noapte e numai bună!

Comentarii

Unknown a spus…
De această firmă chiar nu știam, dar, fără dubii, mi-a stârnit interesul, mai ales datorită faptului că nu conține ingrediente de origine animală. Voi lua în considerare produsele acestei mărci din Italia :)
Așadar, util review-ul
Deea a spus…
N-am auzit de ei pana acum, dar recunosc ca m-ai facut curioasa:).
adela sirghie a spus…
Nici eu nu am auzit de Erboristica. Felicitari ca ai review-uri si cu alte produse decat cele care beneficiaza de marketing si PR--ul lor trimite comunicate de presa tuturor!
Toma Aurora a spus…
Larisa, eu îmi doresc să încerc și produsele lor pentru corp. Am citit niște recomandări pe blogurile fetelor din afară și cu prima ocazie iau un gel de duș de la Plafar! :)
Toma Aurora a spus…
Deea, pe blogurile din Ro n-am găsit nici eu multe detalii despre aceste produse, dar în afară sunt destul de populare. În special fetele din Italia le recomandă pe paginile lor.
Toma Aurora a spus…
Adela, mulțumesc! Eu am încercat să împac și capra și varza și am scris recenzii și despre produsele intens promovate, dar și despre cele aflate, pentru moment, într-un con de umbră.