joi, 19 decembrie 2013

Happy Miniprix Day!




   În luna noiembrie v-am arătat ghetele Vienty cu imprimeu leopard (în partea din spate), comandate de pe Miniprix. Vă spuneam că sunt foarte încântate de ele și că-mi doresc mai multe perechi fabricate de acest brand, întrucât prețurile de pe Miniprix sunt cam de 10 ori mai mici decât cele din magazinele fizice în cazul acestei firme.  Vienty este un brand spaniol, care-și comercializeză produsele online prin intermediul Yoox.com (platformă de shopping online pe care găsim produse ale celor mai bune mărci de haine și încălțăminte la nivel global: Fendi, Marni, Emporio Armani, Chloe, șamd.).

   Prima pereche de ghete Vienty, pe care am achiziționat-o nu avea fermoar și mărturisesc că mi-a fost greu la început să o încalț, căci ghetele îmi erau puțin stâmte în zona gleznei. Cu timpul s-au lăsat, dar nu-mi mai doream să trec iar prin aceleași momente (ce mărturisire gen teleshopping :D). Am vânat un model cu fermoar. Cum unele nu mai erau pe stoc în măsura mea, m-am decis asupra celor cu franjuri din fotografia de mai sus. Fermoarul este lateral. Ghetele sunt confecționate din piele întoarsă și au două straturi de franjuri cusute pe părțile din exterior. Le puteți găsi aici.





   În comandă am avut și o fustă din dantelă, midi, marca Etam. După cum puteți observa din fotografiile atașate, dantela e ceva mai groasă- materialul pare croșetat, fusta se închide cu fermoar auriu la spate și este dublată cu o căptușeală roz pal. Are și o mică crăpătură în spate, iar pentru cineva cu o înălțime de cca.1.70 vine fix pînă la genunchi, purtată cu talie înaltă.
   O puteți vedea în alte fotografii pe site, unde pare mai deschisă decât este în realitate. Eu am ales măsura 36, a corespuns perfect. Din cauză că este un produs partener, livrarea ei a durat 5 zile lucrătoare.




   În concluzie, și această comandă a fost una reușită! De puține ori am avut probleme cu Miniprix și în acele cazuri s-a rezolvat simplu, printr-un retur gratuit. Am observat că în cazul anumitor produse partenere (electrocasnice, de pildă), livrarea durează foarte mult (2-3 săptămâni), de aceea voi încerca să evit pe viitor să mai combin în cadrul aceleiași comenzi haine/încălțăminte/accesorii cu electrocasnice ori cu obiecte pentru casă și grădină. Vă spun acest lucru deoarece într-una din comenzile trecute am avut și un fierbător și am așteptam foarte mult până când pachetul a fost livrat.



33 de comentarii:

  1. sunt superbe atat ghetutele cat s fustita... :) sa le folosesti cu mare drag
    te pupic!

    RăspundețiȘtergere
  2. Îmi plac lucrurile alese de tine.
    Botinele cu franjuri sunt chiar drăguțe, iar fusta e finuță.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Larisa, de ghete știam de la Ionny (colega noastră din blogosferă) că sunt de calitate, a fost unul dintre motivele pentru care le-am ales. Și au fost și printre puținele pe care le-am mai prins în măsura mea. Te pup!

      Ștergere
  3. Par tare comode ghetutele, sa le porti cu placere! :X

    http://the-may-day.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, May Day! Sunt foarte comode, întradevăr!

      Ștergere
  4. Hey,
    Botinele astea-s foarte faine. Eu le-am prins pe negru si sunt comode, interesante, simple .. frumoase :) Sa te bucuri de achizitii! xx Ana

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ana, au fost și pe negru, cu franjuri? Cât de tare!
      Cred că o să le port până o să le rup. Pe celelalte, cu leopard, le-am purtat aproape zilnic de când le-am luat. Chiar și pe zăpadă; alunecau și mergeam ca pe ace ca să nu iau vreo căzătură :D

      Ștergere
  5. Si eu vreau ghetutele acestea :( dar ca de obicei nu exista numere mici . Sunt superbe sa le porti cu mare drag . (Ana)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ana, te înțeleg! Eu mi-am dorit unele pe negru, cu un petic în spate, dar nu mai există decât în măsura 40 pe site. Așa repede se vând, ar trebui să facă un stoc mai mare :(
      Mulțumesc pentru urare!

      Ștergere
  6. sunt minunate ghetutele

    http://blogbyflora.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  7. ce frumoase sune!!! minunate!sa stii ca o fusta de dantela imi lipseste si mie, tocmai mi-am comandat o fusta de pe kurtmann si din pacate imi e mica.Cred ca am sa ii adaug un pic de material pe margini si am sa o fac numai buna de purtat :)
    Te pup cu drag! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cleo, de multă vreme îmi doream una midi, am sărit în sus de bucurie când am văzut modelul pe Miniprix. Poate reușești să rezolvi problema cu fustița de la Kurtmann. Trebuie să te descurci tu cumva, doar ești fată pricepută! Te pup!

      Ștergere
  8. Vai, cat de frumoasa e fusta!
    Imi place mult de tot! e asa feminina si delicata, ca mai toate lucrusoarele tale de altfel :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dorina, abia aștept vremea frumoasă să o port. Deja mi s-a luat de vremea asta, port numai pantaloni și haine negre. Am ajuns să gândesc ca o pițipoancă,care așteaptă vara ca pe Crăciun, după teoriile lui Bendeac...

      Ștergere
  9. Am si eu doua rochite miniprix dar adevarul este ca nu prea imi plac cele afisate pe site acum. Fusta este foarte draguta :) te invit si pe blogul meu http://beautyblogbydyana.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bună! Voi adăuga blogul tău în lista mea publică. Am observat că sunt foarte puține modele de rochii acum pe site, probabil vor aduce mai multe la primăvară :D

      Ștergere
  10. Ai o invitatie la un concurs interesant aici http://nimicurifantezii.blogspot.ro/2013/12/cum-iti-asterni-asavisezi.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc pentru invitație! Voi participa! :D

      Ștergere
  11. Fusta e superba, am si eu una la fel dar pe portocaliu. Parca as vrea pe toate culorile acum :P Sa le porti cu placere :* :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Criss, eu vreau și pe negru!!! Neapărat trebuie să ne mărim colecțiile de fuste :* !

      Ștergere
  12. Fusta e superba, am si eu una dar pe portocaliu si acum as vrea toate culorile :P Sa o porti cu placere :* :*

    RăspundețiȘtergere
  13. Superbe botinele! Am si eu o pereche similara insa din pacate li s-a tocit tocul :( Trebuie sa le duc la reparat caci nu m-as desparti de ele.
    Si fusta imi place!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Andreea, eu la pantofi pățesc asta. Și-n scurt timp de la achiziționare, nu după câteva luni. Sper să fie rezistente flecurile ghetelor,altfel, ca și tine, le fac o programare la cizmar :D

      Ștergere
  14. E superba fusta! Poti, te rog, sa imi spui cati cm masoara in talie pentru marimea pe care ai ales-o? Multumesc frumos! S-o porti cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bună!
      Am măsurat-o și 70 cm au ieșit în talie!
      Un an nou fericit îți doresc!

      Ștergere
  15. ghetele mi se par foarte comode si frumoase

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, Lorena! Sunt foarte comode, întradevăr!

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...