duminică, 1 decembrie 2013

Wishlist de decembrie


     Amuzant mod de a începe wishlistul pentru prima lună din iarnă, dar zic să vă păstrați zâmbetul pentru următorul produs pe care mi-l doresc. Rochia de mai sus, de la Berska, am văzut-o pe Kurtmann. Acolo nu arată chiar așa bine, dar imediat am depistat-o pe google. Am găsit eu mai multe, tot încercând să mă dumiresc cum stă treaba cu produsele de pe site. E perfectă pentru la vară, nu-i din dantelă, ci e croșetată. Nu aveam cum să nu o trec pe wishlist!


   Acum puteți să râdeți de mine de-a binelea!
   Costumul de baie de mai sus e de pe Asos. Redus bine de tot, la numai 10,5 lire (slipul e cu volănașe în spate, o minunăție). Dacă vreți super afaceri la costumele de baie, acum e momentul să faceți o mișcare pe Asos. Găsiți foarte multe modele, la prețuri accesibile oricui.


   Nu-i așa că unui costum de baie ca cel de mai sus nu i s-ar potrivi altceva decât această rochiță drăgălașă, de plajă? O trec și pe ea pe wishlist, dar aștept să intre la o reducere mai serioasă. Tot pe Asos o găsiți!


   Mi-a plăcut mult bluza de mai sus, de pe LaRedoute. Mi s-a părut, totuși cam scumpă, undeva peste 200 lei. Caut o bluză cu broderie, precum cea din fotografie ori ca cele două de mai jos (Asos):



   Mărturisesc că am petrecut câteva ore bune pe site-ul britanic. Vă spun și de ce! Pentru că, uitându-mă prin șifonier, acum, la final de 2013, am constat că cele mai bune haine le am ori de la Miniprix ori de la ei. În rest, am unele cu model frumos, dar nu foarte bune calitativ. Una dintre rochiile mele de suflet de la Asos, pe care-am luat-o la mega reducere, de la 80 la 16-17 lire:


 Rochia asta am purtat-o/spălat-o până acum de mi s-a făcut rău. Și deși nu-i dădeam șanse mari materialului, s-a păstrat în stare impecabilă. Rochia de mai sus, plus alte câteva, m-a făcut să mă reîntorc la Asos, acolo unde lista de dorințe devenise goală...
  O să revin cu un wishlist exclusiv cu produse de pe acest site.


   Pe Sheinside am văzut un pulover foarte drăguț, cu fundițe și perle. M-am decis să nu mai iau rochii de la ei și nici pantaloni lungi și să mă limitez la bluze, pulovere, fuste. Sunt ceva probleme cu măsurile, cu lungimea rochiilor și nu mă mai tentează foarte mult să aleg astfel de produse.
   Cizmele sunt de pe Miniprix. Nu-s din piele, dar sunt impermeabile și am avut o experiență plăcută anul trecut cu unele verzi, asemănătoare, comandate de pe DePurtat.ro .


   Pe Strawberrynet am văzut mare ofertă, mare, la IN2U de la Calvin Klein, unul dintre parfumurile mele favorite, cu iz masculin. Parfumul, la 50 ml, costă 79 lei, în condițiile în care l-am luat din Sephora cu 170 lei acum 2-3 ani. Parfumurile sunt originale, puteți verifica ulterior codurile online. Am înțeles de la fete că în cazul în care se întâmplă ceva cu produsul pe drum, ori dacă nu sunteți mulțumit de calitatea sa, cei de la Starwberry îl înlocuiesc rapid, gratuit sau returnează garantat banii. Eu nu am avut până acum probleme cu ei și am comandat de câteva zeci de ori.

6 comentarii:

  1. Așa am făcut și eu asta vară. Mi-am luat de pe asos cizme din piele întoarsă reduse de la 100€ la 27 € dacă amintesc bine. Oricum știu că era super reducere și acum le port cu drag. La fel de pe River island si Forever 21 mi-am luat pulovere când afară erau 30 ºC și acum le port la greu. Cele mai bune achiziții le faci așa, cumpărând vara chestii de iarna și invers. Eu îl numesc smart shopping :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ramona, la fel am făcut și eu. Mi-am luat unele de la ParkLane cu 20 și ceva de lire, reduse 70%. Pe mine mă încântă, pe lângă prețuri, și faptul că au măsuri la obiectele reduse. Că așa, reduceri mari sunt pe multe site-uri, dar ce să te faci cu o rochie într-o măsură ori prea mari ori prea mică?!
      Tot de la ei mi-am luat, anul trecut, în vară, o hăinuță din blană artificială. Din aceeași colecție cu cea albă pe care o ai tu. Am dat cam 100 lei în banii noștri, Chiar că smart shopping!

      Ștergere
  2. Mi se intampla si mie sa mai cumpar pulovere vara si costume de baie iarna:)
    Puloverasul de pe Sheinside l-am zarit si eu si mi-a placut mult!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Descude, mie vara mi se par prea scumpe costumele de baie. Dacă ești în căutare de ceva drăguț și calitativ nu găsești nimic sub 150-200 lei. În septembrie am găsit unul drăguț la Jolidon, la reducere. Cam 40 lei am dat pe el și țin minte că avea un preț întreg uriaș.
      Iar puloverele, pe timp de toamnă-iarnă, ating niște valori: 160, 220 lei- prețuri strandard în Zara. Și, culmea, se și vând ca pâinea caldă în măsurile S/M.

      Ștergere
  3. Nu ne pui si linkurile lucrusoarelor de pe Asos? :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cum să nu? :D
      Costum baie: sutien: http://www.asos.com//Asos/Asos-Lace-Frill-Underwired-Bikini-Top/Prod/pgeproduct.aspx?iid=2870166
      slip: http://www.asos.com//ASOS/ASOS-Broderie-Anglaise-Ruffle-Back-Bikini-Bottoms/Prod/pgeproduct.aspx?iid=2118400

      rochie:http://www.asos.com/River-Island/River-Island-Crochet-Drop-Waist-Dress/Prod/pgeproduct.aspx?iid=2846534&SearchQuery=river%20island%20dress&sh=0&pge=1&pgesize=36&sort=3&clr=Cream

      bluza: http://www.asos.com/ASOS/ASOS-Blouse-With-Lace-Trims-And-Delicate-Pintucks/Prod/pgeproduct.aspx?iid=2541698&SearchQuery=lace%20blouse&sh=0&pge=0&pgesize=36&sort=3&clr=Cream
      Pe cealaltă nu o mai găsesc, probabil nu mai este disponibilă.

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...