duminică, 15 septembrie 2013

OOTD: Vanilla Cream




  Salutare!
  Agitată zi de cumpărături a fost ieri. Am aruncat cel mai mare blestem posibil asupra 236-ului, după care am am așteptat cu orele în speranța de a ajunge cât mai rapid în Fashion House, acolo unde cei de la Pro TV au anunțat super reducerile de pâna la 90%. Au fost reduceri ce-i drept, dar atâta lume cât s-a adunat acolo nu cred să fi văzut nici la aprinderea beculețelor bradului de Crăciun de la Unirii. Noroc cu o prietenă care n-a dat înapoi nici măcar o clipă. M-am uitat azi în calendar, nu ne-au trecut în rândul sfinților, deci e posibil ca mii de alte fete să fi făcut ieri fix același lucru, iar efortul nostru să nu fi fost luat în calcul așa cum ne-am fi așteptat.

   Ieri le-am cunoscut pe fugă și pe Dorina și pe Cristina (mie tot Ioana îmi vine să-i spun, nu știu de ce mi se pare că o reprezintă mai bine :D) de la Another side of me, prin DM. Super frumoase fetele, păcat că n-am avut timp să stau cu ele de vorbă, cu gândul la atâtea locuri în care trebuia să ajung și locuri pe care trebuie să le fac. Nu pot să menționez faptul că am fost impresionată de frumosul păr al Dorinei, cam de 20 de ori mai des decât al meu. Absolut superb!


  O să vă arăt pe viitor ce mi-am luat ieri. N-a fost cine știe ce ședință intensă de shopping și cred că mai mult de 20 de minute n-am avut timp de răscolit printre umerașe și rafturi. În outfitul de azi vă arăt costumașul roz cu buline de la Jolidon; super afacerea zilei aș putea s-o numesc. 40 de lei am mai plătit pentru el și vă spun că la Jolidon am văzut multe alte modele frumoase, păcat că multe nu se mai găseau în măsuri mici.


   Noul meu cardigan, de la Oasap, cu inserții din dantelă și nasturi aurii a devenit unul dintre obiectele mele vestimentare favorite. Materialul din care este confecționat este foarte moale și călduros. Este perfect pentru zilele de început de toamnă!


   La urechi port cercelușii de la Mango pe care i-am luat ieri. De mult timp i-am vânat și așa tare m-am bucurat că i-am prins ieri la reducere. I-am luat și surorii mele două perechi asemănătoare, căci și ea avea o obsesie pentru ei. Cei de la Mango cam exagerează cu prețurile la capitolul accesorii. Hai că cerceii mai merg puși la 50-60 lei- preț standard, dar mi-am luat niște șosete care inițial costau 65 lei. Niște șosete din alea normale, să nu vă imaginați dresuri ori niște șosete bombastice. Prea tras de păr...


   O dată cu acest cardigan bej am primit, de la Oasap, și o pereche de dresuri cu inimioare în partea superioară. Foarte drăguță mi se pare și am zărit-o de mai multe ori în ținutele fetelor de pe Lookbook.


 cardigan: Oasap
bodysuit: Jolidon
fustă: SheInside
pantofi: Dorothy Perkins
cercei: Mango

28 de comentarii:

  1. Cristina te-a remarcat ieri si a zis sa venim la tine. La inceput imi era cam asa, dar apoi ne-am facut curaj, ca imi doream multe sa te cunosc :)
    Ai o voce foarte placuta, de povestiri radiofonice, asa calma si dulce, mi-a placut mult :)
    Si esti mai frumoasa in realitate :)
    Exagerezi cu parul :))
    Era cam naspa ieri, era exact inainte de a-l spala, asa ca nu arata tocmai bine.
    Cristina imi zice mereu ca am o "caciula", dar mie nu mi se pare, probabil pentru ca eram obisnuita sa fie mai des, inainte cand nu era filat. Acum mi se pare chiar normal, nu mi se mai pare cine stie ce :)
    Sper sa ne mai intalnim si altadata, mi-ar placea mult sa vorbim :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dorina, mulțumesc mult!
      Dacă eu îți zic că părul tău e foarte frumos, trebuie să mă crezi pe cuvânt :D. Iar dacă sora ta mă susține și spune că ai o căciulă, atunci treaba e și mai clară!
      Vă pup, dragelor! :*

      Ștergere
  2. E-asa de funny costumasul Jolidon! Bulinele ii dau aer retro, culoarea imi place mult si iti complimenteaza pielea! M-am indragostit si de detaliile dantelate ale cardiganului Oasap! Am crezut ca cercelusii sunt Nahoot!:)

    Minunata tinuta ta, draga mea! Multa feminitate...:)

    Kisses!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ilda, să vezi vara viitoare ce destrăbălare o să fie cu el :D!
      Multă baftă îți urez în noul an școlar. Am văzut niște poze pe fb de la festivitatea de deschidere. Așa tare mi-ai plăcut!

      Ștergere
  3. Nu am mai vazut de mult asa cercei frumosi!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Maia, de vreo 3 ani sunt în outlet, dar n-au fost niciodată așa reduși :D!

      Ștergere
  4. M-am îndrăgostit de cardigan și de fustiță. Sunt minunate ! Mă bucur că le-am descoperit prin intermediul tău ! Ce contrast frumos și delicat se creează datorită lor și a pielii tale bronzate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Larisa, cardiganul a devenit rapid preferatul meu. Am observat că de fiecare dată când îmi iau ceva, acel ceva devine imediat favorit, iar peste o vreme uit complet de el. Sper să nu se mai repete povestea :D!

      Ștergere
  5. ce tinuta frumoasa, ce corp frumos pus in valoare, ce cercei frumosi,(imi permit sa spun chiar si ce decolteu frumos, upss :D), ce frumoasa esti tu Aurora!
    Costumasul de la Jolidon mi-a luat si mie ochii!
    Cata delicatete, draga mea!
    Te pup! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cleo, că tot ai adus vorba de decolteu, zilele trecute mi-au atras atenția două fete cu decolteul foarte frumos. Mă gândeam cât de mare o fi povara/plăcerea pentru un bărbat să vadă așa ceva dacă eu nu-mi puteam dezlipi ochii de la sânii lor :ups.
      Ești prea drăguță, ca de obicei!

      Ștergere
  6. Ce bine iti sta<3 esti foarte feminina si naturala s-ti sta foarte bine in culori pastel! Te puup

    RăspundețiȘtergere
  7. Am fost si eu la Fashion House joi... din pacate nu prea am gasit cine stie ce :(( Ce m-a lasat masca au fost produsele Mango, toate erau mai scumpe decat pe outlet-ul online. Sau cel putin cateva lucruri pe care eu mi le luasem online, erau mai scumpe acolo...in rest, era un magazin cu multa incaltaminte Aldo, voiam sa probez, dar fetele de acolo primisera marfa si nu bagau in seama pe nimeni...deci nu putea nimeni sa le ceara informatii :(((

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ramy, ha! Se vede că n-am mai intrat pe blogul tău. N-am știut că ești în țară.
      Eu n-am avut timp de analizat prețuri, dar știu că în FH se fac jonglerii din astea cu prețurile. Pe pagina lor de facebook multă lume îi trage de urechi. :(
      În ziua asta „fantastică” cu 90% reducere, nici nu prea aveai pe cine să rogi să te ajute cu măsurile, căci era atâta lume în fiecare magazin încât nici vânzătoarele nu cred că mai știau ce marfă mai e disponibilă.

      Ștergere
  8. Imi place tare mult bustiera si aceasta combinatie!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Claudia, merci. Este un costum de baie,fără bretele, de fapt, dar l-am purtat ca bustieră :D.

      Ștergere
  9. Draga Aurora mi-a fost tare dor de blogul tau! In sfarsit am iesit din "perioada de foc" si am timp sa citesc tot ce am pierdut pana acum. Tot in "perioada de foc" am ajuns si pana la Fashion House dar din pacate am plecat cu mana goala caci nu prea mi-a atras nimic atentia, oricum eram prea epuizata ca sa scototcesc prea mult. Imi place tare mult cum se aseaza bodysuit-ul pe tine si de asemenea pantofii sunt tare frumosi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dana, de o astfel de perioadă am scăpat și eu de curând, dar presimt că se mai întoarce încă o repriză :/. Bine că ai trecut cu bine de momentele agitate!
      Timp de scotocit n-am avut nici eu. Poate că dacă nu așteptam cu orele după RATB m-aș fi dumirit de ce lumea iese cu atâtea sacoșe. La magazinele cu haine pentru bărbați am observat că se cumpăra în masă, la fel și în cele de lenjerie. În rest, oamenii mai mult se uitau, răscoleau peste tot, dar cozi la case nu existau.

      Ștergere
  10. iubesc acest outfit! :) super iti vine.

    si eu tot sper sa te intalnesc odata si-odata :).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Alina, suntem tinere, avem timp să ne vedem! :D

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...