joi, 29 august 2013

OOTD: Back to black





   Și a ajuns!
   El, pulovărașul cu paiete strălucitoare și inserții aurii de la SheInside. Am stat pe gânduri dacă să-l iau pe negru ori în varianta nude și mă bucur că m-am oprit la negru.
   Dacă fac o inspecție serioasă prin șifonier cu greu aș putea găsi ceva care să nu fie bej sau roz pal, cu excepția pantalonilor. Simt că am ajuns la saturație în cazul culorilor pastelate, dar presimt că acest sentiment va fi iar efemer și peste 2 săptămâni voi alcătui un wishlist cu pulovere și rochii în culori lăptoase.




   Pulovărul e realizat dintr-un material sintetic iar zonele aurii sunt mai degrabă niște inserții croșetate dintr-un fel de sârmă. Oricât de ilar sună, nu mă simt ca-ntr-o plasă de pește atunci când îl port ba chiar pot spune că bucățile ca din sârmă fac pulovărul să arate prețios. Inserția de pe spate o găsesc interesantă și acum stau și mă gândesc că nu mi-ar strica și varianta nude :D.


Rochie: Asos
Pulover: SheInside
dresuri: Oasap
pantofi: Miniprix

15 comentarii:

  1. Chiar ca are un design deosebit la spate!Iti sta foarte bine cu el :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Aurora aveam impresia ca esti in picioarele goale :D :))
    E deosebit cardiganul!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie mi s-a parut la fel :))
      Deosebit puloverasul, imi place :)
      Nici eu nu prea am haine negre, decat cateva, dar nici nu vreau :))

      Ștergere
    2. Măi fetelor, n-ar fi fost o idee rea în condițiile în care mă simt ca și cum aș îngropa cartofi pe tocuri :))

      Ștergere
  3. Ce fancy arata, eu am o slabiciune pentru varianta nude.

    RăspundețiȘtergere
  4. Am crezut ca est desculta :D
    Tare draguta bluzita :D

    RăspundețiȘtergere
  5. You're looking goood!:)
    Eu zic ca trebuie si cardiganul in varianta nude... iti vine foarte bine modelul!
    Tare mult mi-as dori sa arate si picioarele mele bine cu dres negru! Imi plac si pantofii animal print (asa sunt, nu gresesc?!).

    Pupicei, Aurora!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  6. este tare dragut si dupa cum arata prognoza o sa fie tare folositor!

    RăspundețiȘtergere
  7. E superb puloverasul.Delicat si stralucitor,ca si tine,my darling!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce frumos arata! Sa-l porti sanatoasa :)

    RăspundețiȘtergere
  9. ador pulovărul ,detaliile de la spate sunt deosebite.

    RăspundețiȘtergere
  10. Foarte frumoasa culoare parului:)
    Te puup:*
    http://lifeontheheels.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  11. Cât de frumoasă ești, și ținuta la fel! :D

    RăspundețiȘtergere
  12. Foarte frumos puloverul. Chiar deosebit!
    Brindusa.

    RăspundețiȘtergere
  13. Ce-mi place cardiganul. Ce mă bucur că ai început sa postezi mai des outfits.
    si eu am câteva pulovere de pe Forever 21 și River Island cu inserții de paiete și imi plac ffff mult. Am văzut și la zara, dar prețul era net superior față de cât am dat eu pe ale mele. Iar calitatea era inferioară pot spune. Pupici.

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...