sâmbătă, 22 iunie 2013

Ultimele achiziții vestimentare


  O să vă prezint astăzi câteva haine luate de-a lungul timpului de pe Sheinisde, unul dintre puținele siteuri asiatice cu haine acceptabile ca preț, haine ce nu fac parte din categoria celor de tip wholesale. Materialele sunt bune, iar majoritatea lucrurilor poartă etichetele brandurilor de tip retail (Zara, H&M, River Island, Asos, etc.). Aș clasifica hainele de pe acest site ăn 3 categorii:
-categoria luxury: haine cu prețuri de la 80 la 200$: se disting de restul grație fotografiilor deosebite, realizate pe manechine profesioniste. Croielile sunt, de obicei, mai futuriste.
-categoria hainelor fabricate în China pentru diverse branduri: le recunoașteți după fotografiile comune. Adică, dacă o rochie de la Zara are fotografia x pe zara.com, aceeași fotografie o regăsiți și pe Sheiniside.
-categoria replicilor: undeva în galeria foto e strecurată și o poză din vreo revistă celebră ori de pe catwalk.

   Pantalonașii cu Bart fac parte din categoria replicilor, acest tip de imprimeu fiind lansat pe runway în Londra, în 2012. Pe site, ei arată astfel:
 Mi se par mai drăguți în realitate. Au talia înaltă și nu vin foarte scurți, gen panties.


Mai departe, o altă pereche de pantaloni scurți. Aceștia au tot talia înaltă, dar vin foarte scurți. Nu-s nici ei tocmai decupați pe fund, dar vin fix la limită. Pe site arată în felul următor:
   Partea din spate a taliei este elastică, cea din față e rigidă. Materialul este gros, foarte bun. Cei cu Bart sunt mai suțiri decât aceștia și nici nu vin la fel de bine pe corp.


   Voi continua cu un top cu detalii aztec realizate din paiete multicolore. Trendul acesta tribal/aztec a prins de minune cam în fiecare sezon estival, fiind concurat puternic numai de cel western.


    Pe site arată ca în fotografia de mai sus. Mi se pare mai reușit în realitate și nu consider că poza suprinde suficient de bine detaliile realizate din paiete. Este confecționat din șifon alb semi-transparent și a devenit rapid una dintre articolel mele favorite pentru această vară.


   Mă voi opri cu o remarcă la adresa tricoului de mai sus. Are un imprimeu destul de ciudat, probabil 3d, care nu se distinge decât în oglindă și în fotografii. În realitate nu-ți dai seama care e brioșa, care e acadeaua, treburile satu destul de încâlcit. L-am călcat înainte de a-l fotografia, deși nu se mototolește, doar că stă chircit datorită faptului că e larg și are o croială nedefinită în zona mânecilor, de tip batwing.


   Pe site imprimeul e mai clar, culoarea tricoului este de un alb imaculat. În realitate duce spre nuanța untului. Materialul este gros, destul de călduros pentru temperaturile de afară.


  Rochia în dungi va fi piesa pentru nopțile de vacanță (pe care, între timp, am mutat-o iar la mare, în Bulgaria. Poate până la sfârșitul verii va mai exista o mică vacanță și în altă locație, dar pentru plin sezon deja am încheiat socotelile legate de cazare și transport). Pentru iubitorii de branduri, aflați că rochia este de la H&M.





   Rochia arată exact ca pe site, materialul este de bună calitate, gros și elastic. Este o rochie bodycon foarte frumoasă, nu prea scurtă, ce avantajează inclusiv taliile mai groase datorită imprimeului inteligent gândit. Cu siguranță o să apară în fotografiile din vacanță!


   Pe final vă las cu pantalonii verzi îndungați de la Zara, cu o croială 7/8. Am apreciat faptul că sunt bine confecționați, dar am observat că talia lor este destul de joasă (ca în majoritatea cazurilor de pantaloni de aceasta lungime produși de Zara. Modelul lor de jeans cu buline, care sigur a răpit inimile multor fete, are o talie foarte joasă, ceea ce nu mi se pare că dă tocmai bine pentru un pantalon mai scurt).


    Mai deschise la culoare se văd dungile pe site, dar acest detaliu îl trec cu vederea deoarece știam cum arată pantalonii în realitate (am căutat pe Google) înainte să-i adaug în coș. Deși în fotografia mea par destul de largi, pantalonii sunt foarte mulați în realitate, fiind echivalentului unui S (UK8) și nu sunt deloc elastici.


   Ce-ar mai fi de spus în plus e ceva legat de preț. Fiecare haină costă pe site între 18 și 25$. Cu reducerea de 20% pe care o poate folosi oricine de n ori, se ajunge undeva la 14-20$. Destul de decent zic eu, comparativ cu Romwe.

17 comentarii:

  1. Imi plac la nebunie pantalonii :) in cat timp vine o comanda?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anemona, comanda vine în 3-4 săptămâni. Prima oară mi-a venit la oficiul poștal local iar apoi numai la poșta vamală.

      Ștergere
  2. Imi plac foarte mult pantalonii scurti cu Bart :X

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna, Aurora!

    Mmm, ce m-a bucurat ceea ce am vazut aici! Frumoase hainutele! Preferatele mele sunt: maioul cu imprimeu aztec, jeansii cu Bart, pantalonii dungati!

    Cum spui, unele arata mai bine in realitate decat pe site! N-am comandat niciodata pe sheinside; poate...candva, caci de ispitit ma ispiteste!:)

    Pupici, draga mea!
    Sa ai weeekend frumos!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    P.S. Sa nu fii suparata pe mine, n-am reusit sa mai intru in ultima saptamana! Am fost rara avis!:))

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt foarte frumoase toate si mare minunte, arata mult mai bine in realitate decat pe site, asta nu am mai vazut-o niciunde. Pe Asos hainele mi se par ca sunt identice, dar pe site-urile asiatice, rareori primesti acasa ceva identic cu ce ai vazut pe site, iar ca sa arata si mai bine, asta e ... ceva! :P
    Sa le porti cu placere, abia astept sa vad cum iti vine rochita, e deosebit de frumoasa! :)
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt foarte dragute hainutele tale! Am gasit si eu o rochie care mi-ar placea, dar nu stiu cum sa beneficiez de reducerea de 20% de care spui tu. Ai putea sa ma indrumi?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bună!
      Reducerea se aplică în pasul patru al efectuării comenzii (billing/shipping&review). În caseta dedicată cuponului de reducere (undeva în partea de jos a paginii) introduci codul sheinside20. Apoi apeși butonul Apply și reducerea o să-ți apară aplicată direct. Poți simula o comandă, nu e nevoie s-o finalizezi pentru a verifica dacă acest cod se aplică (eu l-am testat chiar acum și a funcționat).

      Ștergere
  6. sunt foarte dragute, sa le porti sanatoasa :*

    RăspundețiȘtergere
  7. foarte frumoase toata lucrusoarele. si eu intentionez sa dau o comanda pe sheinside :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Imi place foarte mult rochia! Sa porti toate aceste lucruri minunate cu placere. xo

    RăspundețiȘtergere
  9. Imi plac pantalonasi cu Bart, poate gasesc la ei niste pantaloni scurti care sa treaca de cur, ca nu prea imi plac cei fff scurti.

    RăspundețiȘtergere
  10. Sunt superbe toate, dar rochia in dungi si pantalonii Zara m-au cucerit de-a dreptul! :) Sa te bucuri de toate hainutele.

    RăspundețiȘtergere
  11. Ce frumoasi sunt pantalonii cu Bart!!! Sa poti cu drag totul :P
    Azi sunt agitata, au inceput reducerile pe Asos :)))

    RăspundețiȘtergere
  12. Acelasi tricou cu prajituri il astept si eu.Abia astept sa vina :)
    Ti-ai luat niste hainute foarte faine :)

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...