marți, 18 iunie 2013

Rochia de mireasă din dantelă


  RO:Tema Persun de astăzi are drept subiect rochia de mireasă din dantelă!
  Am ales trei modele diferite, gândindu-mă la gusturile diferite pe care le au femeile atunci când vine vorba despre rochie perfectă: o variantă simplă, una tip prințesă și una scurtă. Rochiile scurte de mireasă sunt o alegere mai rară, dar anumite femei optează și pentru acest tip de model, în special dacă intuiesc că ziua căsătoriei va fi una foarte caldă.
   Toate cele trei rochii au inserții din dantelă ori detalii brodate și fiecare mi se pare spectaculoasă în felul său.



   EN:Today's Persun theme is: lace wedding dress!
   I chose three different models,  thinking that each woman has different tastes when it comes to  perfect wedding dress: a simple version, a princess one and a short type. Short wedding dresses are a rare choice, but some women opt for this type of model, especially if they belive their wedding day will be very hot.
    All three dresses have lace inserts or embroidered details and each one seems spectacular in its own way.


3 comentarii:

  1. Aurora, eu mi-am dorit o rochie scurta (glezna-jumatatea pulpei sau sub genunchi) dar atunci nu am gasit una potrivita bugetului si sa fie si draguta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mie sincer nu mi se par prea spectaculoase cele scurte. Eu o prefer pe a doua.

    Te pupic,
    Maria:*

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...