duminică, 2 iunie 2013

Rochia de mireasă cu aer vintage


  RO: Nu cred că aștepta cineva cu nerăbdare temele lunii iunie pe care urma să le primesc din partea celor de la Persun, dar eu mă țin de treabă și voi continua colaborarea pe care o am cu ei. Prima temă a verii este cea dedicată rochiilor de mireasă ce amintesc de veșmintele purtate de femeile de altădată în cea mai frumoasă zi din viața lor, cea a căsătoriei.
Eu am ales modele simple, care să urmeze linia corpului și care să scoată în evidență un bust frumos, camuflând în același timp niște coapse ceva mai pronunțate ori, din contră, un bazin îngust. M-am limitat la rochii albe, apelând la un singur model cu o pată de culoare: o centură simplă cu fundă într-o nuanță vișinie.


EN: I don't think someone expected  topics of June I was going to receive from  Persun, but I keep doing my job and  continue working on the collaboration I have with them. The first theme is dedicated to  vintage wedding dresses which remind us of clothes worn by women of the past in the most beautiful day of their life, that of marriage.

I chose simple designs that follow the body line and  bring out a nice bust, while concealing some  pronounced thights or, conversely, some small hips.
I chose only white dresses, using only one model with a spot of color: a simple ribbon belt in a wine red hue.


5 comentarii:

  1. Prima si cea de-a treia rochie ma fac sa vibrez...Cred ca prima m-ar reprezenta mai mult!

    Mi-ai trezit amintiri, se implinesc curand-curand 17 ani de cand am purtat eu rochia de mireasa! Au trecut ca vantul si ca gandul, parca ar fi fost cel mult 7, nu 17!: La anu', sarbatorim majorat, hihi!:D

    Pupicei, Aurora!
    O zi foarte frumoasa iti doresc!

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Wow, deja a-ți împlinit 17 ani de căsnicie? Felicitări și la cât mai mulți ani fericiți și de acum înainte!
      Pupici :*

      Ștergere
  2. Ultima rochie este minunata. Atata de delicata si rafinata! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Polly Lena, au rochii de mireasă frumoase și ieftine cei de la Persun. Din păcate au scos livrarea gratuită și costă destul de mult transportul unei rochii :(

      Ștergere
  3. Prima din foto e tare frumoasa, vaporoasa, diafana, are tot ce-i trebuie!

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...