miercuri, 19 iunie 2013

Imprimeuri vesele


  Salutare!
  Ieri am povestit câte ceva despre ultima comandă de la Romwe, iar azi voi da detalii despre ce-am primit de la Oasap. Prețurile de pe acest site sunt mai mici ca pe Romwe și pachetele vin cu o valoare declarată de cca. 3$, ceea ce înseamnă că nu se mai plătește nimic la vamă. În trecut primeam coletele Oasap la poșta locală, în perioada în care se făcea trecerea prin Suedia, dar acele vremuri frumoase au apus.
  Am avut în pachet un top roz pal cu înghețată, decorat cu mărgele în diferite culori.




   În realitate tricoul arată exact ca pe site, numai că mărgelele de pe cireașă sunt mai stridente. Materialul e subțirel, croiala e lejeră chiar dacă măsura articolului este S. Intră sigur și pe o persoană ce poartă o măsură mai mare, lucru ce m-a bucurat căci de obicei evit să-mi iau haine în măsura S de pe site-urile asiatice. În cazul de față, tricoul nu era disponibil decât în variantele XS și S.


  Când am făcut pozele era ceva mai răcoare afară și-am profitat de șosetuțele decorate de sora mea cu niște mâțe roz. 




   Pe site am văzut multe haine cu imprimeuri drăguțe, unele dintre ele fiind foarte haioase (precum cele din selecția de mai sus).

tricou: Oasap
fustă: Chicnova
șosete: Ebony Vintage
ghete: Drastik (Miniprix)





33 de comentarii:

  1. Ce scump esti imbracata:D Foarte draguta!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Claudia, m-am simțit copilăroasă în acele clipe :).

      Ștergere
  2. Ador tricoul și fustița :D
    Foarte bune alegerile !

    RăspundețiȘtergere
  3. Este delicioasa tinuta ta :)Sosetutele sunt foarte frumoase! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. tare-mi plac chestiile haioase...zau asa :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Coco, mă bucur să aud asta. Te-am pupat!

      Ștergere
  5. Foarte dragut tricoul. Sa-l porti cu placere :*

    RăspundețiȘtergere
  6. sunt superbe articolele insa eu mereu imi gresesc marimea sau imi iau marimea cea mai mare ( de ex S) si imi este mica :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mara, am mai pățit și eu dar de obicei i le pasez surorii mele dacă nu-mi vin bine. Ea e foarte slabă, orice vine ok pe ea.

      Ștergere
  7. E dragut tricoul, dar m-am indragostit de fustita ta, e divina! :D
    Sa le porti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Alexantza, fustița a fost la un moment dat la reducere pe Chicnova. A costat puțin peste 10$ la vremea respectivă :).

      Ștergere
  8. Frumoasa tinuta, corapeii sunt deliciosi!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mihaela, sora mea va fi foarte mândră să audă un astfel de compliment la adresa ciorăpeilor :D.

      Ștergere
  9. Răspunsuri
    1. Oana, m-am bucurat să văd că este identic cu cel din foto. Am avut câteva suprize în ultima vreme și aveam ceva emoții.

      Ștergere
  10. Ce draguta esti, si ce simpatic e tricoul!

    RăspundețiȘtergere
  11. Tricoul cumparat este atat de draguuut! Sa il porti cu placere. Din selectia ta, primul imi place mult de tot.

    Pupici,
    Maria:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Maria, mulțumesc. Mâțul de pe tricoul bej seamănă cu un pisic de-al meu, așa că îmi e foarte pe plac :). Pup!

      Ștergere
  12. Ai zis si in postarea de ieri ceva de valoarea declarata in colet si ca nu prea ai citit pe bloguri despre asta. Din fericire, eu nu am gasit niciodata in colet factura, chiar a cautat vamesul si nimic...slava Donului si sper sa o tina tot asa...
    E super dragut tricoul :X Iar sosestutele sunt cute :X

    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă refeream la valoarea de pe pachet, nu la cea trecută pe factură. Nici eu nu primesc factură, dar fiecare pachet vine obligatoriu cu etichetă cu valoare. O singură dată am avut și factură lipită lângă respectiva etichetă.
      Eticheta cu valoare e desfăcută de obicei de vameș înainte să-ți dea pachetul. Multe site-uri folosesc valoarea de 3 ori 10$ și atunci vameșul nu o ia în calcul.
      Țin să precizez că vameșul la care mă prezint e foarte ok, glumeț, dar nu trece mereu cu vederea varorile mai mari de 13$ (10 euro)...

      Ștergere
  13. cat imi plac hainutele cu pisici! iti vine foarte fain tinuta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, Adina. Mare fană a mâțelor sunt și eu :D

      Ștergere
  14. Tricoul cumparat este atat de draguuut! Sa il porti cu placere. Din selectia ta, primul imi place mult de tot. a line dress

    RăspundețiȘtergere
  15. Esti foarte draguta, tu faci haine sa fie interesante.

    RăspundețiȘtergere
  16. Foarte dragut tricoul si ti se potriveste perfect! :*

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...