luni, 13 mai 2013

Oasap Giveaway (open worldwide)


   En: EN: My dear, I invite you to join my giveaway, sponsored by Oasap.com . Contest runs from May 13 to May 24, and on May 24 I will announce the winner on this post, which will be choosen using random.org platform.

Contest rules are simple:
1. Have an account on Oasap.com(old and new accounts - create an account if you do not have one) HERE
2. Leave a comment with your e-mail adress you used to register on Oasap.com and your name.

You are welcome!




   Ro: Cei de la Oasap și-au reamintit de mine și mi-au propus să organizez un concurs pe blogul meu. După cum puteți vedea din lista mea de bannere, colaborez cu mai multe magazine online de îmbrăcăminte, dar numai pe baza platformei de Pinterest. Nu sunt obligată să scriu pe blog despre produsele lor, dar o fac de multe ori în loc de haul (post despre ultimele cumpărături) și special aleg titlurile în limba engleză pentru ca cei din afara țării să poată găsi fotografii ale produselor primite și să-și facă o idee despre cum arată haina respectivă în realitate. Bannerele sunt, la fel, opționale, dar îmi place cum arată... elimină aspectul de blog golaș :).

   Revenind la subiectul postării, cei de la Oasap au decis să ofere câștigătorului acestui concurs unul dintre obiectele din fotografia de mai sus, la alegere.
     Regulile concursului sunt următoarele:

1.-să vă faceți cont pe Oasap -AICI. Dacă aveți deja cont atunci nu e nevoie să vă faceți unul nou. Nu e nevoie decât de adresa de mail și de o parolă pentru a vă face cont, deci nu trebuie să furnizați alt tip de informații.
2.-să dați like paginii de facebook Oasap- AICI.
3.-să-mi lăsați un comentariu cu adresa de mail cu care v-ați înregistrat pe Oasap.




    Peste 10 zile, mai exact pe 24 mai, voi anunța numele câștigătorului. Este nevoie de 50 de înscriși pentru ca acest concurs să fie considerat valid de echipa Oasap, așa că vă aștept cu mare drag!

Later edit: 


   Câștigător nr. 54 : Beauty and others. Te voi contacta în această seară pe mail!
   Winner: no. 54: Beauty and others. I will contact you tonight by mail.

58 de comentarii:

  1. Particip ! M-am inregistrat pe Oasap cu adresa de e-mail : didiigreen@yahoo.com . :)

    RăspundețiȘtergere
  2. marialexandra.simion@gmail.com :*

    RăspundețiȘtergere
  3. M-am inregistrat cu violettheart@yahoo.com.
    Am dat like cu FB Irihoney Land.
    As vrea fustita http://www.oasap.com/skirts/27767-candy-color-skater-skirt.html

    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  4. adresa cu care mi-am facut cont este babygirlmv@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  5. Adresa de email mihaela.mihordea at gmail.com
    Numele Facebook mihaela pojogu.


    p.s.: te invit si la concursul meu

    RăspundețiȘtergere
  6. Alinaenache21@yahoo.com
    Te urmaresc cu mare drag, Aurora. Te pup

    RăspundețiȘtergere
  7. Adresa de email este marya2185@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  8. livia.morogan@gmail.com
    Multumim pt concurs! :*:*

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna! M-am inregistrat cu mailul ioana_alinta@yahoo.com
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  10. e-mail: irina_olteanu2000@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  11. Particip ;) roxana.cailean@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  12. reggae_monkey@yahoo.com
    fb:https://www.facebook.com/teona.delia?ref=tn_tnmn
    fustita (http://www.oasap.com/skirts/28739-elegant-mini-skirt-with-chiffon-overlay.html) e foarte draguta

    RăspundețiȘtergere
  13. lautarescuadriana@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  14. ungureanuioana47@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  15. lautarescudaniel@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  16. Dranceanu Anca14 mai 2013, 16:46

    zuzishor_zuzik@yahoo.com ,o zi frumoasa:)

    RăspundețiȘtergere
  17. codruta_silaghi_lma@yahoo.com

    ;;)

    RăspundețiȘtergere
  18. cristinamol*@*yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  19. M-am inregistrat pe site cu adresa urban_girl-Raluck[at]yahoo[dot]com.
    Produsul pe care mi-as dori sa-l castig este: http://www.oasap.com/skirts/27767-candy-color-skater-skirt.html

    RăspundețiȘtergere
  20. gfc Hermina
    fb Hermi Blue
    cami_lu2004@yahoo.com
    http://www.oasap.com/skirts/28739-elegant-mini-skirt-with-chiffon-overlay.html

    RăspundețiȘtergere
  21. FB: Alexandra Cîrlea
    E-mail: ppainter8@gmail.com

    Thanks!

    RăspundețiȘtergere
  22. Adelina Radu
    sunt intregistrata pe Oasap cu adresa de mail adelinaradublog@gmail.com
    De urmarit cred ca ii urmaresc deja pe Twitter, FB si Pinterest :)
    Daca as castiga, as dori http://www.oasap.com/skirts/27767-candy-color-skater-skirt.html

    Te-as ruga frumos daca poti, sa te inscri si tu la GA meau Oasap :)

    http://adelinaradu.blogspot.com/2013/05/oasap-giveaway-worldwide.html

    Sa ma ierti de reclama... dar exact cele 50 de participari se obtin greu :(

    RăspundețiȘtergere
  23. Buna. Particip si eu la acest concurs.
    E-mail: f.cristinna@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  24. Salut.
    Ma inscriu si eu. Mi-ar placea tare mult sa castig vestuta crosetata.
    Adresa email cu care m-am inregistrat: nistorluiza@yahoo.com
    Am dat si like, bineinteles.

    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  25. Buna Aurora!
    m-am inregistrat cu lifeologybycarmen@gmail.com

    Am dat like cu Gabriela Suciu (FB).Ii urmaresc deja pe Instagram si Twitter cu lifeologybycarmen.
    Daca as castiga as dori :
    http://www.oasap.com/t-shirts-vests/27657-sleeveless-round-neck-crocheted-lace-vest.html

    MULTUMESC FRUMOS!

    RăspundețiȘtergere
  26. Buna:)
    Si eu,si eu!
    Cont:ely_2ss(@)yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  27. FB Radu Adina
    Aveam cont de mult pe oasap: raduadina87@gmail.com
    Imi place http://www.oasap.com/skirts/28739-elegant-mini-skirt-with-chiffon-overlay.html

    RăspundețiȘtergere
  28. Buna! Particip si eu: mi-am creat cont cu doinitzasv@yahoo.com si am apreciat pagina Oasap cu id-ul Doina Palade. Multumim pentru ocazia oferita!

    RăspundețiȘtergere
  29. M-am inregistrat cu mail-ul anotherside_dorina@yahoo.com :)

    RăspundețiȘtergere
  30. Denny Jolly Quizon
    imnotthatpretty@ymail.com

    Feel free to join my Firmoo Giveaway here! Thanks xx
    http://myfashionboutique.tumblr.com/post/49932017865/firmoo-my-first-giveaway-open-internationally

    RăspundețiȘtergere
  31. Name: Joana Bento
    Email: midnight.sight@hotmail.com

    RăspundețiȘtergere
  32. Great giveaway!
    Debora Ferri
    debby_f@hotmail.it

    Thank you to join my giveaway: http://granosaracenoezuccherodicanna.blogspot.it/2013/05/oasap-giveaway.html

    RăspundețiȘtergere
  33. i follow you i'm hegles

    fb: chiara ciofolo

    hegles@inwind.it

    RăspundețiȘtergere
  34. E-mail-ul cu care m-am inregistrat este ana.mellina@yahoo.com .Nume intreg: Balan Ana-Maria

    RăspundețiȘtergere
  35. crossed fingers **
    Kathryn Flores

    kath24_flrs@yahoo.it

    RăspundețiȘtergere
  36. didenzjrdp@yahoo.com

    Didenz Yu

    thank you so much, dear!! ^____^

    RăspundețiȘtergere
  37. Registered Email: yumihamano@gmail.com
    GFC: jc

    Thank you

    RăspundețiȘtergere
  38. Adresa este :me_andr053@yahoo.com

    Vezi ca link-ul catre fb pt Oasap trimite catre fusta roz.
    :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc mult, Andrrr, pentru atenționare!

      Ștergere
  39. Mail: blog.enchantedana@ymail.com
    :)

    RăspundețiȘtergere
  40. Buna,
    Email cont: andrasescu.camelia@gmail.com
    FB : Adriana Camelia Andrasescu Scrieciu
    Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  41. Hello my dear!
    thank you for inviting me to you beautiful giveaway!
    Hope I don t comme too late!
    I signed up on Oasap:Melodie10@gmx.fr
    follow them on fb:Jens Ken Lundstrom
    and on pinterest:Soraya Helena
    -----------------------------------------------------------------------------
    And follow you on fb:Jens Ken Lundstrom
    -bloglovin:Helena
    -GFC:Helena Oops
    ------------------------------------------------------------------------------
    -Mail:Melodie10@gmx.fr
    -----------------------------------------------------------------------------
    Have a nice day!

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...