joi, 4 aprilie 2013

Giveaway: Produse primăvăratice de la Oriflame


    V-am pregătit o surpriză frumoasă, fetelor, împreuna cu Andreea Bunescu, cea care a mai oferit și în trecut cadouri Oriflame pentru cititoarele blogului meu. De data aceasta, premiile vor fi următoarele:

    Apă de toaletă Muse, cu miros proaspăt-floral de violete și liliac. După cum vedeți, sticluța arată spectaculos, asemenea unui obiect de decor din sticlă colorată.
   Luciu de buze Marcel Marongiu, în nuanța Melon. Formula sa promite ultra-luciu și aromă gurmandă de fructe.

   Regulile concursului sunt foarte simple:
1. să dați LIKE paginii oficiale de facebook a companiei Oriflame (AICI) și paginii blogului meu (AICI)
2.să mă urmăriți prin GFC (Google Friend Connect)- dacă nu aveți cont specificați acest lucru!
3.sa-mi lăsați un comentariu cu numele de facebook și cel cu care mă urmăriți prin GFC.

   În comentariu îmi puteți spune ce produse noi ați vrea să vedeți în broșurile Oriflame, dar această cerință este opțională.

   Concursul se va încheia pe data de 10 aprilie, iar câștigătorul va fi ales prin random.org pe data de 11 aprilie. Va fi așadar un singur câștigător, ce va primi ambele produse menționate anterior.Voi anunța numele său pe blog, urmând să fac apoi și un update acestui articol. Vă aștept în număr cât mai mare și vă urez succes!

Edit: Câștigătorul concursului- 48 (Rascanu Geanina).

105 comentarii:

  1. gfc: Laly Dulcineea
    fb: Laura silvia Sararu

    Prima data am zis ca e vaza parfumul Muse :)) dupa care am ramas :O - waaw, e parfuuum! Super giveaway ;) Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  2. Superconcurs,mersi;)
    Nume gfc,fb: Vaga Claudia
    Eu astept sa apara vopselele de par:)

    RăspundețiȘtergere
  3. GFC: beauty_and_others

    FB: Nicoleta Alexandra

    RăspundețiȘtergere
  4. I'm in...Ma tenteaza premiile!:D

    FB: Felicia Ilie
    GFC: ilda76
    Raspuns: Perle caviar pentru unghii (acesta a fost primul gand)!

    Multumesc!:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Likw: Adina Meg
    te urmaresc cu FromMegwithLove.blogspot.com
    Imi place forma sticlei tare mult :D
    merci pentru concurs! Pup!

    RăspundețiȘtergere
  6. GFC: Andreea Ristea
    FB: Invatand Arta

    Vaaai, imi doresc tare mult apa de toaleta Muse!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Hei,nu stiam de parfumul acesta...am avut in trecut Volare mov cu miros de liliac,l-am iubit mult.

    GFC:descude
    FB:Descude

    Nu am mai rasfoit de mult o brosura Oriflame(ar trebui sa o fac),nu stiu ce noutati mai sunt,de aceea nici nu pot sa spun ce produse noi mi-as dori sa vad.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Descude, da-mi un mail pe devi_amrita4ever@yahoo.com si iti trimit cu drag un catalog :) Andreea.

      Ștergere
  8. Te urmaresc prin cu numele Irina prin GFC si cu numele Iri Irihoney pe FB.
    Sincer as vrea sa vad mai multe palete de culori pt ochi si eventual mai multe blushuri cu ambalaj frumos si chiar trio de blush,bronzer,highlighter.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Irina, suntem deja in curs de imbunatarire a paletelor de culori. :) multumim pt sugestie.

      Ștergere
  9. Superbe premiile:)
    FB: Macarie Alina
    GFC: Macy
    Mi-ar lacea sa vad BB Cream in brosura Oriflame:)

    RăspundețiȘtergere
  10. fb: Danaa Criss
    gfc: Danaa
    Mie imi plac parfumurile de la Oriflame si as vrea sa vad cat mai multe.

    RăspundețiȘtergere
  11. GFC: Madalina
    FB: Dinu Florina
    Vopsea de par.

    RăspundețiȘtergere
  12. gfc - Monica Tone

    Fb - Tone Monica
    hmm..ce as vrea sa vad nou in brosuri ..poate BB oriflame sau creme CC :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Nu am cont pe GFC
    facebook: Adelina-Cristina Tamas http://www.facebook.com/adelinacristina.tamas

    As dori sa fie in catalogul Oriflame parfumul Freya.

    Imi place foarte mult blogul tau. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adelina, din pacate Freya nu se mai fabrica de mult. Iti pot sugera sa ajungi la unul din sediile Oriflame si sa testezi alte parfumuri asemanatoare, poate gasesti ceva ce iti place.

      Ștergere
  14. gfc Ana ♥
    fb Ana Ana
    Imi place tare mult forma sticlutei :)

    RăspundețiȘtergere
  15. GFC: Just M.
    Facebook: Maria Cretu

    RăspundețiȘtergere
  16. GFC: Rotaru Gabriela
    FB: Rotaru Gabriela Tatiana
    Frumoase premii,parfumul are un design deosebit,parca e o frumoasa vaza de flori(asa am crezut eu)
    Multumim frumos pentru tot.

    RăspundețiȘtergere
  17. Gfc: M and M
    Like: MandMlovebeauty

    Nu pot sa spun ce produse noi mi-as dorii in catalogul urmator pentru ca n-am mai rasfoit unul de ceva timp.. :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu mare drag iti pot trimite un catalog daca imi lasi un mail cu adresa ta. scrie-mi la devi_amrita4ever@yahoo.com

      Ștergere
  18. GFC si Facebook acelasi nume: Ana-Maria Tatucu
    Mi-e foarte dor de parfumul Sea de la Oriflame care era pe la inceputuri, nu se poate face o reluare a acestui parfum? am avut 3 sticlute, terminate de mult si am tot cautat. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ana Maria, la fel iti pot sugera si tie, sa incerci sa testezi alte parfumuri, poate gasesti ceva asemanator. pesonal mie imi place foarte mult Midsummer, este la fel de rcoritor si cu o aroma fresh, de mare :)

      Ștergere
    2. ai dreptate, sea a fost un parfum foarte ok, nu stiu de ce l-au scos. poate avem noroc si il baga din nou

      Ștergere
  19. FB:Claudia Stanciulescu
    GFC:Claudette fashion

    RăspundețiȘtergere
  20. Ce giveaway frumos, te urmaresc via GFC ca Jade si via FB ca Malina Oros.

    RăspundețiȘtergere
  21. fb Petre Mada
    gfc P Mada
    super dragut giveaway!

    RăspundețiȘtergere
  22. Buna!
    Te urmaresc prin GFC cu numele Anne ,iar pe facebook Ana-Maria Balan.

    RăspundețiȘtergere
  23. GFC: Raluu
    FB: Raluca Antonescu
    Ador acel parfum!!

    RăspundețiȘtergere
  24. Gfc: Ladybug
    Fb: Ladybug says so aka ladybugdreamsabouteverything.blogspot.ro
    Imi place forma sticlei foarte mult :)

    RăspundețiȘtergere
  25. gfc: Pandrea Florina
    fb:Pandrea Florina

    RăspundețiȘtergere
  26. FB: LoRe LOre
    GFC: Lorena Lal
    Pentru ca sunt si eu consultant, mi-as dori sa vad vopsea de par in cataloagele Oriflame:D

    RăspundețiȘtergere
  27. Super tentante premiile!
    Imi place designul apei de toalteta Muse si dupa descriere trebuie sa aiba o aroma tare placuta!

    GFC: Gabrielle Colorful Beauty
    FB: Gabriela Elena

    Cred ca mi-ar placea sa vad oje holografice la Oriflame.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. foarte interesanta ideea, dar nu inteleg exact cum adica "holografice

      Ștergere
  28. aura prin gfc si Aura DG pe fb.
    Tin minte ca acum vreo... multi ani, prin 98,99 sau 2000, cred, erau in cataloagele oriflame oje fosforescente si balsam de buze fosforescent, care erau incolore la lumina, se vedeau doar pe intuneric, erau din gama Visions, tin minte perfect paginile din catalog si modelul pozat :) Erau si tatuaje din alea de lipit, tot fosforescente.
    Aveam 8-10 ani, eram prea mica pt asa ceva, doar ma uitam si visam, dar acum as fi prima care ar cumpara chestiile astea, daca ar aparea din nou, asa, de dragul acelor vremuri... :D Asta imi doresc sa vad in catalog, dar stiu ca e aproape imposibil :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. "Da, intr-adevar, erau foarte interesante. :)

      Ștergere
  29. nu am cont de GFC
    contul meu de fb:https://www.facebook.com/teona.delia?ref=tn_tnmn

    RăspundețiȘtergere
  30. Gfc„ ul meu este Ioana , iar pe facebook Aria Ioana. Mi`ar placea sa vad oje texturate si mai multe paletute pentru ochi . :D

    RăspundețiȘtergere
  31. FB si GFC:Andra Stanciu.
    As vrea sa vad mai multe produse cu aroma de cocos,pentru ca este preferatul meu.

    RăspundețiȘtergere
  32. Atat numele de Fb cat si cel de GFC este Andra Stanciu.
    As vrea sa vad mai multe produse cu miros de cocos.

    RăspundețiȘtergere
  33. Daca e premiu parfum bineinteles ca nu ma pot abtine sa nu particip la concurs. Am dat like de mult timp ambelor pagini cu Simona Stefanuca. Cont de GFC nu am.
    Mi-ar placea daca ar aparea un parfum pe viitor din aceeasi gama cu gelul de dus si crema de maini Rose. Bineinteles asta tine de producator si faptul ca scriu eu aici nu stiu cat poate influenta "inventia" lui.
    Multumim de concurs!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Toate parerile voastre sunt luate in considerare. Chiar ne dorim sa stim ce anume v-ati dori pe viitor.

      Ștergere
  34. fb:irina andreea
    gfc:irina andreea
    mi-ar placea sa gasesc mai multe genti

    RăspundețiȘtergere
  35. Gfc: Dana M
    FB: dana joy
    As incerca produsul concentrat impotriva cearcanelor :)

    RăspundețiȘtergere
  36. fb: Amalia Olteanu
    gfc: amalutzza
    Cu toate ca folosesc de foarte mulr timp produse Oriflame nu m-am gandit niciodata ce produs mi-as mai dori sa apara din partea lor...cred ca deocamdata sunt foarte ok si up-to-date. :)

    RăspundețiȘtergere
  37. Hei! Multumim de giveaway :)

    GFC - Immortal
    Facebook - Mihaela Buibas

    RăspundețiȘtergere
  38. GFC: gabriela gabriela
    FB: Gabriela Gabriela

    RăspundețiȘtergere
  39. FB - Adela BV
    GFC - Adela Cotea

    RăspundețiȘtergere
  40. GFC:Enchanted Ana
    FB:Ana Panait
    Mie mi-e dor de parfumul Freya!Insa acum mi-as dori un tus foarte bun si cu o pensula usor de manevrat!:D

    RăspundețiȘtergere
  41. FB: Oana Radu
    GFC: Oana J.
    Mulumim pentru concurs, sunt 2 dintre produsele mele preferate pe care nu am apucat încă să le achiziționez :D
    Mi-aș dori ca în catalogul Oriflame să apară mai multe accesorii: ochelari de soare, genți etc.

    RăspundețiȘtergere
  42. FB: Oana Radu
    GFC: Oana J.
    Mulțumim pentru concurs! Cele 2 produse sunt preferatele mele, pe care nu ma apucat încă să șe achiziționez.
    Mi-aș dori ca în catalogul Oriflame să apară mai multe produse din gama accesorii: ochelari de soare, genți etc.

    RăspundețiȘtergere
  43. GFC: Carmen Dumitrescu
    FB: Carmen Dumitrescu

    As vrea sa regasesc produsele More by Demi, nu prea am apucat sa imi achizitionez niste oje si rujuri , dar se pare ca le-au scos din catalog:(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uneori, anumite produse sunt scoase din catalog o perioada dar asta nu inseamna ca nu se pot comanda in continuare. Doar ca daca nu sunt in catalog,nu sunt la oferta.

      Ștergere
  44. gfc:claudia_mami
    fb :nicoleta ciocoiu

    RăspundețiȘtergere
  45. Hello!
    Te urmaresc pe GFC - Camelia M. ; FB - Camelia Marica

    In catalogul Oriflame as dori sa vad vopsea de par ...

    RăspundețiȘtergere
  46. gfc,fb:Rascanu Geanina
    Multumim frumos pt giveway!!

    RăspundețiȘtergere
  47. gfc,fb:Rascanu Geanina
    Multumim frumos pentru giveway!!

    RăspundețiȘtergere
  48. gfc susana marc
    fb suzana suzy

    RăspundețiȘtergere
  49. Hey! De mult tot admir prin brosuri acest parfum, mi-ar placea mult sa il am!
    GFC&Facebook: Diana Tudor
    Mi-ar placea sa gasesc pensule stippling in brosurile Oriflame..

    RăspundețiȘtergere
  50. GFC: Adela Ioana
    FB: Adela Ioana
    Mi-ar placea sa vad o gama mai diversificata de unturi/lotiuni pentru corp cat si scruburi.

    RăspundețiȘtergere
  51. fb: andra katerina, gfc: bbydoll
    Mie mi-ar placea sa vad mai multe feluri de oje, nu numai cateva culori..sa se inspire de la alte firme sa vada ce minunantii pot scoate :x

    RăspundețiȘtergere
  52. Aghinitei Maria5 aprilie 2013, 11:33

    Numele de pe fb: Aghinitei Maria
    Nu am urmarit pe gfc. dar ma inscriu pe laptopul sotului, ca pe calc. meu am o problema pe care o voi remedia saptamana viitoare.
    Imi place nespus de mult parfumul ! In primul rand datorita prezentarii in amalajul de culoarea atat de draga inimii mele : lila si apoi datorii notei suave .<3

    RăspundețiȘtergere
  53. gfc: irina
    fb: irina olteanu
    mi-ar placea sa vad mai multe produse pentru copii

    RăspundețiȘtergere
  54. gfc: irina
    fb: irina olteanu
    mi-ar placea sa vad mai multe produse pentru copii

    RăspundețiȘtergere
  55. GFC : yrynuka yrys
    Facebook: Irynuka Yrys

    RăspundețiȘtergere
  56. gfc trandafiranemarie
    fb saturdayx alex

    Mi-ar placea sa vad mai multe variante de pensule.

    RăspundețiȘtergere
  57. FB : Dana Maria
    GFC : danutza_smo
    Mi-ar placea sa vad mai multe produse de ingrijire a pielii.

    RăspundețiȘtergere
  58. Lorena Pintilie5 aprilie 2013, 15:22

    GFC: Lorena Pintilie
    Like: Lorena Mihaela Pintilie

    Eu mi-as dori sa vad primere pentru ochi, deoarece am mare nevoie.

    RăspundețiȘtergere
  59. nu am cont GFC

    Fb - Cristiana-Paula Stoica

    RăspundețiȘtergere
  60. GFC: Whatsername
    FB: Claudia Irina
    Mi-ar placea sa vad si in catalogul romanesc vopseaua de par, care deja a aparut in cataloagele rusesti. Ar fi mai la indemana sa-ti comanzi culoarea preferata decat sa alergi prin diverse magazine incercand sa gasesti "acea culoare" care pare-se ca mereu lipseste cand ai nevoie de ea:))

    RăspundețiȘtergere
  61. gfc andradarling
    fb Darling Ada

    RăspundețiȘtergere
  62. Buna,
    GFC : Camelia Andrasescu
    FB : Adriana Camelia Andrasescu Scrieciu

    Mi-as dori sa vad sare de baie.Eu iubesc sarea de baie. Si imi placeau editiile limitate cu uleiuri pentru baie, nu stiu daca acum mai sunt.

    RăspundețiȘtergere
  63. STEFAN CORNELIU5 aprilie 2013, 19:55

    STEFAN CORNELIU
    PROD. PT TEN SENSIBIL

    RăspundețiȘtergere
  64. gfc lili
    fb Diamond Dust
    mi-ar placea sa apara vopsea de par

    RăspundețiȘtergere
  65. Multumim frumos pentru giveaway!
    Fb: Bazavan Diana Maria
    Gfc: Heavenly
    Mie personal imi plac foarte mult postarile tip NOTD - prin urmare as dori sa vad cat mai multe unghiute frumos colorate :)
    Succes tuturor concurentelor!

    RăspundețiȘtergere
  66. Ce frumoasa e agenda!
    Te urmaresc prin GFC cu numele de Cris, iar pe Fb am dat like cu Cristina Ioana.

    RăspundețiȘtergere
  67. Fb:Mihaela Luciana
    GFC:MihaelaLuciana
    As vrea sa vad mai multe chestii de make up gen pudre blush-uri iluminatoare,bronzere.

    RăspundețiȘtergere
  68. Fb: My Chic Lifestyle
    Gfc: Alina Mirela
    In catalogul de la oriflame mi-as dori foarte tare sa gasesc o baza peel-off pentru unghii.

    RăspundețiȘtergere
  69. fb: nelly stanescu
    gfc: elena

    mai multe oferte la promotie

    RăspundețiȘtergere
  70. Fb:Luminita Diaconu
    Gfc:lumi_ni_ta
    Pentru ca iubesc parfumurile Oriflame imi doresc noi aparitii!

    RăspundețiȘtergere
  71. gfc: buga gabriela
    fb; Gabi Gabrielle
    as dori sa vad produse tratament pentru parul vopsit

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga Gabriela, in catalog poti gasi produsele destinate parului vopsit in gaa Hair x- HairX Colour Protect

      Ștergere
  72. Dorina Mariana6 aprilie 2013, 17:49

    fb: Dorina Mariana
    gfc: Doria10
    Imi plac mult parfumurile de la Oriflame.

    RăspundețiȘtergere
  73. FB: Ionescu Ana-Claudia
    GFC: anyt_dodo

    RăspundețiȘtergere
  74. FB: Crasmaru Mirela
    GFC: printesazabib

    imi plac produsele de machiat de la Oriflame...mai ales ojele :D

    RăspundețiȘtergere
  75. Fb: Adina Mb
    GFC: Sadie

    Ce fain arata sticluta aia, zici ca e bibelou!

    RăspundețiȘtergere
  76. Buna ziua,

    Cunoaste cineva un parfum care sa miroase foarte asemanator cu Sea de la Oriflame?

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...