Wishlist de martie



     Fiecare persoană are propriul mod de a întâmpina primăvara! Unele fac curățenie generală, altele tund pomii fructiferi, câteva se înarmează cu un plan de dietă pentru a scăpa de kilogramele în plus. Cele mai multe femei însă preferă să-și desfacă larg brațele în fața primăverii îmbrăcate în haine subțiri și pantofi decupați.
    Rochia de mai sus, numită pe Romwe Pink Rose Blooming Dress mi-a astras atenția datorită sutelor de trandafiri care o împodobesc. Din descriere am aflat că rochia este ceva mai lungă (88cm-probabil vine fix deasupra genunchilor) și ar fi o piesă vestimentară deosebită pentru orice ocazie. 
      O cămașă albă, din voal, decorată cu dantelă în jurul umerilor și cu guler confecționat din același material + un șirag de nasturi-fundă (tot Romwe), s-ar asorta de minune unei perechi de jeans și unor espadrile cu aspect dantelat :

    Cum ar fi aceste frumuseți de pe Asos, de pildă! De multă vreme am pus ochii pe ele și poate că într-un final le voi cumpăra, mai ales că mă înțeleg mai bine cu platformele decât cu tocurile. Sezonul trecut am purtat niște espadrile de la Miniprix până s-au făcut praf și mi-am dat seama că acest tip de sandale sunt ideale pentru picioarele mele (roase în general de orice tip de pantofi înalți).

   Poate vă întrebați ce o mai fi și drăcovenia acesta? Eu am văzut-o prima oară pe Youtube, la fetele care își tundeau singure vârfurile părului și vă las aici un video demonstrativ. Apoi am descoperit dispozitivul și pe Romwe la un preț mai mic (14$).

    Năstrușnicul inel peștișor l-am zărit pe un site asiatic nou, numit Ahai Shopping și mi-au plăcut pietricelele colorate încrustate pe post de solzi. 


  Pe Iherb am zărit acest set fantastic Ecotools. Am citit atâtea păreri pozitive despre aceste pensule, iar designul celor de mai sus e așa drăguț încât cu siguranță următoarele mele pensule vor fi ele, mai ales că au și un preț foarte bun: 13$ (43 lei).
   CHI Silk Infusion costă 89 lei pe Strawberry și vine în varianta XXL, de 150 ml. Varianta clasică, de 50 ml, costă peste 60 de lei în saloanele din România, iar produsul a fost considerat una dintre revelațiile ultimilor ani, în ceea ce privește îngrijirea părului. În cazul în care se va lansa din nou promoția cu 10$ off, putem cumpăra tot sticloiul cu cca. 55 de lei și vom primi și alte produse cadou, în funcție de ofertele de pe site. Eu verific zilnic site-urile de cupoane și imediat cum aflu ceva, voi pune link+ codul ofertelor.








Comentarii

Ramy's Blog a spus…
preferata mea este camasa...este superba!
Mihaela Pojogu a spus…
Sistemul ala de tuns singura il am si eu si e super bun.
Camasa si rochia sunt foarte romantice, diafane.<3

O primavara frumoasa, Aurora!
deebsblog a spus…
Doamne cat de superba poate fi bluza din voal. O minunatie
fuchsia a spus…
Ca de obicei, imi plac alegerile tale!
Unknown a spus…
E superba rochitica cu trandafiri:X
Irina a spus…
Eco Tools vreau si eu.
Rochia este foarte frumoasa,ca de obicei ai niste gusturi superbe in materie de haine.
Pupicei.
O primavara frumoasa.
Unknown a spus…
Chiar arata bine pensulicile, nush cum de nu le-am vazut. Au un design foarte dragalas si colorat, parca-s facute pentru primavara :) Iar rochita e foarte pretty.
ilda76 a spus…
Coincid dorintele noastre in privinta, rochitei, espadrilelor si pensulelor!:) Ma tenteaza o comanda pe Asos...oh, Doamne, sa vad cum rezist!

Te pup, Aurora!
Ilda
Lavender Thoughts
Carmen Tobias a spus…
Toate alegerile tale imi fac cu ochiul dar chestiuta aia pt par e superbaaa! O vreaaaau :D
Si eu vreau CHI de o mie de ani cred :)) dar am sa mi-l iau la un moment dat:* pana una alta, pestisorul este extrem de simpatic iar rochita este minunata, de-a dreptul!Te pup:*
Vai, Aurora, ce veste buna mi-ai dat cu CHI! :) E grozav tratamentul, eu am o sticla nici pe jumate si una plina, dar mereu ma gandesc ca n-as da 130 de lei pe el daca il pot gasi mai ieftin!
Am vazut si eu pensulele Ecotools la bloggerite, dar m-a dezumflat faptul ca sunt atat de mici. Raman la ale mele Real Techniques, mi-am luat de curand una pentru blush si e divina!
Toma Aurora a spus…
Ramona,arata grozav in fotografii si mi-o imaginez ceva mai larga, numai buna de purtat bagata in pantaloni. Te pup!
Toma Aurora a spus…
Mihaela, ce ma bucur sa aud acest lucru despre el. Am zis ca nu ma las pana nu il cumpar, mai ales ca am mai mare incredere in mine atunci cand vine vorba de taiatul varfurilor. Ultima oara, varfurile au insemnat vreo 10 cm pentru coafeza, ceea ce a insemnat munca si rabdarea mea pret de un an de zile de asteptat sa imi mai creasca parul :))
Toma Aurora a spus…
Deeb, atunci trebuie sa ma grabesc sa o iau cumva, caci prea e apreciata :))
Toma Aurora a spus…
Multumesc, Fuchsia. Foarte amarata am fost cand am bagat de seama dimensiunile platformelor de pe Asos: 12 cm. :( N-as putea in veci sa merg pe ele, asa ca trebuie sa ma reorientez. Am vazut ca mereu fac updatări in sectiunea reducerilor, sa ne tot tenteze la cumparaturi. :D
Toma Aurora a spus…
Da, Mara! Si nici nu e scurta, asa cum sunt de regula rochitele din Asia.
Toma Aurora a spus…
Nicole, tot designul m-a cucerit si pe mine, altfel nu cred ca as fi fost tentata de un set de pensule (nu prea folosesc). Dar arata excelent si merg sa fie facute si cadou, caci au o cutie frmusica foc. :D
Toma Aurora a spus…
Ilda, platformele, din pacate, sunt tare inalte (12 cm). Parca ma vad cazand in nas de pe ele. Tare mai sunt suparata din aceasta cauza, mai ales ca abia azi m-am uitat la descriere, dupa ce imi pusesem banutii pentru ele pe card. Ma tot miram eu de ce sunt inca in stoc (ele fiind reduse de la 80 si ceva de lire la 25, de mai bine de 6 luni), iar acum am inteles motivul: sunt super inalte.:(
Toma Aurora a spus…
:D Si eu o vreau...neaparat! Mi se pare foarte simplu de folosit si e bine sa o ai la indemana. Poti sa iti tunzi chiar si bretonul cu ajutorul ei, in mai multe moduri. :*
Toma Aurora a spus…
Stiu, Cleo, l-am vazut in lista ta de dorinte :D!
Tebuie sa il incercam si noi, sa intram in randul lumii, caci prea este laudat.
Pupici:*
Toma Aurora a spus…
Sadie, l-am cautat din curiozitate si mi s-a parut bun pretul, in comparatie cu ofertele din Romania. Mai ales daca prindem si un cod de reducere, ne-am scos :D!
O sa caut si eu poze reale cu pensulele, chiar sunt curioasa de dimensiunile lor. Eu nu sunt pretentioasa la acest capitol, caci nu prea ma pricep sa lucrez cu pensulele,d-asta le-as da o sansa si le-as cumpara in urmatoarea comanda Iherb.
Te pup!
Anonim a spus…
Superba rochita, imi place foarte mult .Inelul cu pestisor e dragut,am un inel asemanator (ma refer la pietricelele colorate) in forma de floare. De CHI silk infusion am auzit numai de bine, abia astept sa-l incerc si eu dar asta numai dupa ce mi se termina Mythic Oil,de care sunt foarte incantata.Cat despre ofertele de pe strawberry,foarte tentante.La ei pe site se poate plati si cu un card pe care ai doar lei , sau trebuie sa schimbi ? Te pup, o primavara frumoasa iti doresc (Ana)
Toma Aurora a spus…
Buna, Ana!
Eu am platit mereu cu un card in lei si banii au fost schimbati in valuta automat, fara sa fie nevoie sa fac eu ceva.
De asemenea, daca doresti sa beneficiezi de cadourile pentru prima comanda poti schimba mereu adresa de mail, iar datele pentru expediere (nume+adresa) le poti pastra neschimbate :D.
Anonim a spus…
Super asa, multumesc pentru raspuns , te pup.
ps: intr-un final am primit ghetutele cu animal print de pe miniprix, sunt superbe .(Ana)
Anonim a spus…
Rochita cu taradafirasi este superba, iar acel set pentru tuns singura m-a facut curioasa:)