Obsesia zilei: Ethnic Comfort


   Unul dintre trendurile sezonului cald vor fi iile, reinterpretate și împodobite cu dantelă! De fapt, cred că ia este printre puținele articole vestimentare care a fost la modă în fiecare vară. Pur și simplu nu ai cum să dai greș cu o astfel de bluză și o pereche comfortabilă de blugi sau pantaloni scurți.

  
   Cele două variante care îmi fac cu ochiul sunt marca River Island, se găsesc pe Asos și costă 35, respectiv 32 lire. Destul de mult, motiv pentru care voi aștepta să fie reduse!

   Eu una le-aș asorta cu această pereche fabuloasă de boyfriend jeans, marca Asos, cu buline albe. Citeam recent un articol pe FashionPolice că blugii cu buline (mai mari ori mai micuțe) au fost interpretați de mai toți designerii celebrii pentru acest sezon estival ce bate (se pare) la ușă! 
   Excelent arată blugii, iar prețul lor este de 40 lire! Îi aștept și pe ei în categoria reducerilor, deși în general multe produse nu ajung acolo și se vând înainte de lansarea vreunei promoții.


Comentarii

ilda76 a spus…
Hihi, m-ai incurajat! Sa-ti spun cu ce: am primit o bluza neagra din dantela cu motive florale populare; ei bine, aveam rezerve in privinta ei! Pe de alta parte, ma gandeam ca ar arata bine doar cu jeansi!

Imi plac jeansii aceia cu buline albe, imi plac de mor!

Te pup, Aurora!:)

Ilda
Lavender Thoughts
ilda76 a spus…
Aaa, inca ceva ce am omis: ai prezentat tu recent o pereche de sandale cu platforma, dantelate cumva...Ce spui, merg la aceste ii?!:)
Toma Aurora a spus…
Ilda, iti dai seama ca ar veni de minune. Numai ca acelea, la 12 cm nu stiu cat de comode ar fi. Eu una am suspinat si am abandonat ideea de a le lua. Am deja niste ghete cu platforma de 10 cm si numai eu stiu cum merg pe ele :)).
Eu mi-as dori o ie traditionala, cu motive florale populare, cum spui tu ca ai primit, dar am vazut niste preturi la Muzeul Taranului de am facut imediat cale intoarsa. Sunt frumoase ce-i drept, merita investitia, dar pacat ca nu am eu suficiente finante.
Adina Aruştei a spus…
Cat de bine arata!
Monique a spus…
Eu am ie originala, chiar 3 bucati. Le-a gasit mama la muzeul taranului si le port in fiecare vara cu pantaloni scurti :)
Monique a spus…
Impreuna a fost toate trei 150 de lei, acum 2 ani insa :(
Anonim a spus…
Am vazut o fata pe ceva blog strain cu o ie extraordinara! Mor de ciuda ca nu imi mai amintesc blogul.Era foarte hippie,larga si lunga si prinsa in talie cu o curea impletita maro! Daca nu imi gasesc ceva de genul, in curand imi fac eu una :))
Rebecca Ragionieri a spus…
capi carinissimi (; Reb, xoxo.

*Nuovo post dedicato a un video outfit sul mio blog,
fammi sapere cosa ne pensi (: eccoti il link:
http://www.toprebel.com/2013/03/camouflage-leggings.html
Lavi a spus…
Arata superb iile astea. Caut si eu de ceva vreme una, mi-ar placea insa sa fie mai lunguta. Nu ai idee unde se pot gasi?
Toma Aurora a spus…
Monique, a fost o adevarata afacere. Eu am vazut la targul de martisor cateva foarte frumoase, dar sareau de 100 lei fiecare. Am vazut si o rochie tip ie superbă. În jur de 300 lei cerea cea care o făcuse pe ea. Merita, dar nu aveam cu ce sa o iau.
Toma Aurora a spus…
Maia, te pricepi la brodat?
Eu tare mult mi-aș dori să știu să fac modele florale pe marginea fustelor, bluzelor, dar nu știu de unde să încep.
Toma Aurora a spus…
Lavi, doar modelele de mai sus ce le-am detectat pe internet, la prețuri ok. Poți încerca pe la muzeele țărănești căci acolo mai vin meșteri populari care vând ii. Acelea sunt, de obicei, ceva mai lungi, căci se purtau odinioară băgate în fuste.