Favoritele lunii februarie


     
     Ultima lună din iarnă a avut favoritele sale, multe dintre ele deja folosite și pe parcursul altor luni, iar altele proaspăt descoperite. De la stânga la dreapta vă prezint produsele cosmetice pe care le-am folosit cel mai des pe parcursul lunii abia încheiate:

-gel igienă feminină Apimond: un produs foarte delicat, emolient, cu aromă discretă de...compot de vișine! Consistența este densă și de aceea se consumă destul de greu. Conform experienței mele, un flacon este suficient pentru 2 luni de folosire zilnică. Prețul său este de 19 lei, nu conține SLS/SLES și nici săpun.
-luciu de buze Calvin Klein, nuanța Clear: este cel de-al doilea gloss CK pe care l-am testat, primul dintre ele fiind Delicious Pout. Formula celui transparent este groasă, ușor lipicioasă, dar este foarte hidratant și rezistent. Eu l-am primit cadou pentru o comandă de pe Strawberrynet, iar pretul său este de cca. 50 lei.
-mascara UltraFlesh Fusion Beauty: crează un aspect de gene false din câteva mișcări! Se înscrie în topul rimelurilor mele preferate, conferind volum și alungire genelor. Cu siguranță este una dintre cumpărăturile inteligente ale anului 2013. Prețul său actual este de 71 lei pe Strawberrynet.
-creion MUA, nuanța Black: foarte cremos și intens. În capăt are și ascuțitoare și încă una tare bună! Prețul său a fost de 0,5 lire (luat la reducere) și mi se pare un dermatograf bun, în ciuda valorii sale infime.
-parfum Pretty Swan Oriflame: o aromă delicată, de primăvară. Parfumul este ușor și cristalin și l-aș cataloga drept fresh-fructat. Miroase a piersici și a frunze verzi, însă trebuie să menționez că persistența sa nu este de lungă durată.
-fond de ten Vincent Longo, nuanța Natural: grozav fond de ten, păcat de nuanța puțin cam închisă. Tocmai de aceea mi-am cumpărat autobronzantul de la Alverde, pentru a-mi închide pielea cu cel puțin un ton. Acoperirea sa este medie spre mare, finish-ul natural, rezistența foarte bună. În schimb are un miros puternic, deranjant, dar acesta dispare după câteva minute de pe piele.
-paleta de gloss-uri Stila: consistența lor este asemănătoare rujurilor, iar culorile sunt foarte intense. Eu nu sunt tocmai un mare fan al produselor colorate pentru buze, dar această paletă mi-a cam sucit mințile și mereu o port cu mine. Datorită culorilor intense și faptului că se întind foarte ușor pe buze, aceste glossuri se consumă greu. Nuanțele pe care le-am folosit cel mai des au fost cele din partea dreaptă.


Comentarii

ilda76 a spus…
Ai produse deosebite printre preferatele lunii precedente! Am scris si eu pentru prima data "preferatele lunii".:)

Mi-am notat pe wishlist acel gel pentru igiena intima...

Cum miroase Pretty Swan?

Ilda
Lavender Thoughts





Anonim a spus…
Gelul pentru igiena intima de la Apimod l-as incerca si eu. Tu de unde l-ai cumparat?
Mihaela Pojogu a spus…
gelul intim are un pret tentant
Anemona a spus…
Este foarte draguta paleta :)
Anonim a spus…
Am incercat si eu Pretty Swan la o prietena si mi-a placut foarte mult! Problema a fost ca dupa 2 pufuri pe incheietura ma asteptam sa tina mai mult de jumatate de ora..
Irina a spus…
Gelul de igiena intima e interesant :)
Doina Palade a spus…
Gelul pentru igiena intima Apimond ma tenteaza si pe mine. Cred ca zilele astea pun de-o comanda Daciccool, mai ales ca duminica e ziua mea de nastere. Cu siguranta produsele Apimond ma atrag, au ceva special! Trebuie sa le am!
Glossul CK transparent il am si eu, tot in urma unei comenzi pe Strawberrynet si-mi place, il aplic peste orice ruj si arata fain.
Am vrut sa-mi iau Pretty Swan, imi place cum miroase, dar am vazut si eu ca nu e prea persistent. Poate, cine stie, tot o sa mi-l iau ca imi place si designul sticlutei.
O zi placuta!
Toma Aurora a spus…
Ilda, miroase foarte placut, fresh, ma duce instant cu gandul la primavara si la piersici (nu foarte coapte). Rezistenta sa nu este foarte buna, din pacate :(
Toma Aurora a spus…
Mihaela, raportul calitate/pret este excelent!
Toma Aurora a spus…
Anemona, a devenit rapid unul dintre produsele mele favorite de make-up. Nu ma asteptam, iar in mod normal nu as fi cumparat o paleta de rujuri/glossuri, dar mi-a fost oferita cadou de sora mea.
Toma Aurora a spus…
Maia, exact, nu este rezistent :(
Mie mi se pare că seamana bine de tot cu In Bloom de la Avon,dar si acela are o problema cu persistenta.
Toma Aurora a spus…
Iris, merită încercat. Eu am fost placut impresionata de el.
Toma Aurora a spus…
Doina, iti urez anticipat un calduros „La mulți ani!”.Eu sper sa existe si o oferta de 8 martie pe DacicCool...vom vedea maine!
Ma bucur ca iti place glossul de la CK. Mi se pare foarte lucios si rezistent in comparatie cu celelalte produse similare transparente pe care le-am incercat (care ce-i drept erau si mai ieftine).
Te-am pupat!
Toma Aurora a spus…
L-am ales de pe Apimond.ro (magazin online).
Si eu am nevoie de un gel intim diferit de cele incercate pana acuma si sa stii ca asta e o idee buna!imi place mult si ambalajul mascare, e mai deosebit si luxuriant fata de cele vazute pana acum si ambalajul paletuteti de rujuri a da pe spate!!! :* e foarte girly! nuantele nu pot sa zic ca sunt preferatele mele insa sunt frumoase :*:*