marți, 5 februarie 2013

Wishlist Sheiniside



                                                                             Sheinside
    
    Iată că am ajuns să fac planuri pentru ultima lună de iarnă! Cine se aștepta ca frigurosul anotimp să treacă așa de repede anul acesta? Eu una nici n-am simțit când au zburat lunile decembrie și ianuarie și abia aștept venirea primăverii,înverzirea naturii și, evident, scoaterea hainelor mai subțiri la plimbare.
În lista mea de dorințe am strecurat lucruri potrivite, după părerea mea, pentru zilele minunate ce stau să vină. Voi începe cu bluzița de mai sus, de culoare roz. Mi-au plăcut detaliile sale și mânecile lungi.

                                                                               Sheinside

   Rochița neagră are niște detalii foarte drăguțe la baza gâtului și din nou am apreciat croiala cu mâneci lungi. Mi-am dat seama, scotocind prin șifonier, că nu am decât haine subțiri cu mâneci scurte și doar puloverele de iarnă îmi pot apăra brațele de frig.


                                                                             Sheinside

    Mi-a plăcut și un pulovăraș ceva mai subțire, cu niște umeri frumos decorați (iubesc umerii bufanți sau cu diverse detalii). De multă vreme stă în wishlistul meu de pe site și tare mult mi l-aș mai dori.

                                                                          Sheinside

     Nu sunt tocmai fana craniilor, dar acest colier mi s-a părut altceva decât clasicele accesorii negre cu skull. Mi-a plăcut forma sa și inițial nici nu am băgat de seama craniile, ci numai țepii.

28 de comentarii:

  1. Superba rochita neagra:X Abia astept si eu sa vina primavara:X Te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu mai avem mult de asteptat, Mara! Inca putin si ne vom bucura de vreme ceva mai caldă! :*

      Ștergere
  2. si eu ma jucam super mario, dar eram in generala deja :)) clasa a 5-a, a 6-a :))

    la colier, nici eu n-am observat initial craniile :))

    imi place topul sequin :).

    si da, iarna aceasta a trecut foarte repede! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Alina, noi am prins o perioadă în care se făceau cursuri de informatică în masă. Erau ieftine si ne duceam cu totii, mai ales ca se tineau in scoala unde invatam si eram asa incantati de calculatoare la vremea respectiva. Ni se pareau ceva fantastic :))

      Ștergere
  3. Ce draguti sunt colantii. Nu cred ca i-as purta, dar imi plac. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, sunt foarte funny, dar sunt in aceeasi postura ca tine (nu stiu daca i-as purta) :D

      Ștergere
  4. Ce frumos e topul sequin.Pacat ca nu mai e pe stoc :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oana, cei de la Romwe actualizeaza des stocurile, asa ca e posibil sa fie din nou disponibil.Eu l-am comandat cand mai erau 2 bucati pe stoc si avea si o reducere de 50%. A doua zi erau 4 bucati pe stoc, dar se pare ca intre timp s-au vandut.

      Ștergere
  5. Rochia neagra e foarte frumoasa! Azi e soare asa ce ma bucur, sper si maine si tot asa :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La fel sper si eu! Zona in care stau e in afara codului galben de ploaie si ninsoare si imi doresc sa nu se mai intoarca iarna pe anul asta :D.

      Ștergere
  6. Foarte frumoase sunt rochiile de pe site-ul sheinside; tot la tine l-am descoperit. EP mine ma deranjeaza putin lungimea rochiilor, mi se par cam scurte, in rest pretul este bun; sunt curioasa si de calitatea lor. Imi plac posturile tale f mult.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anca, așa e. Rochiile de pe site-urile asiatice sunt cam scurte, din cauza ca fetele de acolo sunt mici de inaltime.:( Când voi primi prima rochie cumparata de la ei ii voi face o poza si voi vorbi si despre lungime. Sunt foarte curioasa dacă datele de pe site vor corespunde realității.

      Ștergere
  7. Răspunsuri
    1. :D Într-un timp nu mai era pe stoc, dar am vazut că au băgat-o din nou pe site!

      Ștergere
  8. Imi place mult puloverasul roz cu volanase la umeri. Sper sa bifezi ca achizitie fiecare lucru din wish list-ul tau!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Simona! Pulovarasul cu volanase l-am bifat si sunt asa incantata de el. Nici macar nu m-am indurat sa il pun in sifonier, inca il mai tin in punga si ma uit din cand in cand la el :ops.

      Ștergere
  9. Bluza verde sclipicoasa de-atatea smaralde imi face cu ochiul!:P:))
    Vaaii, ce pasiune am avut pentru Super Mario!!! Long time ago...
    Te pup, Aurora!

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ilda, hai ca mi-ai facut pofta de joaca si chiar acum il voi cauta pe Mario :))
      Te-am pupat!:*

      Ștergere
  10. Răspunsuri
    1. :D Sunt curioasă ce modele amuzante vor mai scoate pe viitor!

      Ștergere
  11. Superbi ciorapii! Cred ca imi cumpar si eu!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Camelia, sunt foarte draguti si in realitate. Imprimeul este intens si ciorapii nu se desira daca ii agati, ci doar se strang putin in zona respectiva. Eu i-am agatat putin si asa mult m-am bucurat cand am vazut ca nu se duce firul.

      Ștergere
  12. Draguti colantii , eu i-as purta :) Cu un tricou alb si o pereche de tenesi :) Asa .. lejer :) Imi place prima bluzita de mor , sigur iti da un look de baby doll :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. MoGio, combinatia ta chiar este interesanta. Pusi pe langa tricoul alb, colantii nu ar mai fi stridenți și ar înveseli cât trebuie ținuta. :)

      Ștergere
  13. interesante alegeri, sunt dragute, dar totusi nu stilul meu :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Michaela, multumesc!Fiecare femeie trebuie să aibă stilul ei, așa că îți apreciez remarca :).

      Ștergere
  14. Si eu imi doresc o rochita neagra din brocard de mult..Oricum pana mai fac ceva bani de shopping,se scoate din fabricatie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Păi la cât ai cheltuit in luna ianuarie mai bine ai lua o pauză până la vară, Maia dragă!:D

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...