miercuri, 13 februarie 2013

Comandă Miniprix



    A trecut ceva vreme de când am primit această comandă de la Miniprix, dar am uitat să postez fotografiile cu lucrurile primite. Noroc cu o persoană care mi-a lăsat un comentariu referitor la perechea de ghete cu imprimeu leopard. Imediat am căutat pozele și m-am apucat de un post rapid.

   Comanda a sosit în numai 3 zile din momentul plasării sale, lucru ce m-a bucurat tare deoarece ultimele mele pachete Miniprix au ajuns greu, în mai bine de 10 zile lucrătoare.


     Mi-am cumpărat două produse, atrasă fiind de reducerile de pe site și de codul de 20%off, valabil la vremea respectivă pe facebook. Ghetele sunt marca Victoria Delef, au platformă încorporată în partea din față, sunt comode și potrivite pentru o ținută all-black. Nu pot spune că sunt tocmai genul meu de pantofi favoriți, deoarece au tocul mai subțire și destul de înalt, dar nu regret că le-am luat. Sunt bine lucrate, iar materialul exterior este un textil ușor satinat.

     Celălalt produs din comandă a fost o bustieră cu bănuți aurii. Nu știu de ce, dar făcusem o pasiune pentru ea și deja o vedeam în fel de fel de combinații văratice. Am niște bluze foarte decoltate pe care trebuie să le port cu ceva pe dedesubt, iar vara îmi este prea cald să iau un top complet pe sub ele. Bustiera are bănuți și în partea din spate și aplatizează mult bustul, ceea ce m-a bucurat pentru că altfel ar fi dus înspre un top de belly dancer :D.

   În plus am mai avut niște șosete colorate în comandă, iar pentru toată distracția am plătit în jur de 50 de lei. Ghetele au avut 70% reducere, bustiera a costat 19 lei iar șosetele în jur de 10 lei. S-a mai aplicat și acea reducere de 20%off, iar suma totală a scăzut și mai mult.
   Cei de la Miniprix au chiar acum reduceri de 70%, doar că site-ul merge foarte, foarte greu!

6 comentarii:

  1. sa le folosesti cu placere.. :)
    si eu am o comanda de la ei pe care inca nu am apucat sa o postez.. :D
    ai fost norocoasa ca ai primit produsele in doar 3 zile.. eu le primesc destul de greu..
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte dragute botinele. Eu vreau pantofi animal print pentru ca mi s-au stricat cei care ii aveam. Sa le porti cu placere :* :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Trebuie sa iti mai spun cat imi plac??Si eu vreau bustiera,totusi incaltaminte nu mai cumpar o luna la ce prapad am facut azi..

    RăspundețiȘtergere
  4. Am comis-o de doua ori azi. Pe la pranz una si dupa 4, am reusit sa mai dau una, cu 70% reducere. Acu' sa vad ce primesc din tot ce-am comandat.

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi plac mult ghetele! Leopard print este preferatul meu. Sa le porti cu placere! xo

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce dragut. Am vrut si eu sa-mi iau botinele dar din pacate nu mai aveau numarul meu :(

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...