miercuri, 23 ianuarie 2013

Shopping Miniprix.ro


   Mare chestie a mai fost și cu ultima comandă plasată pe Miniprix. A venit foarte, foarte greu, fiind plasată undeva în jurul datei de 3 ianuarie. Aproape uitasem de ea când am primit mailul cu livrarea confirmată. Nu rețin să fi fost foarte aglomerată acea perioadă, nefiind valabilă nicio ofertă pe site, dar poate au avut prea multe comenzi în ziua de revelion si de aceea s-au decalat toate livrările.

   Când am primit pachetul gândul mi-a zburat la rochița cu paiete multicolore, pe care o văzusem pe site-ul celor de la Cushh. Așa cum îmi imaginam este o tunică, iar eu o voi purta băgată în partea din față în pantaloni. În spate este larg decupată în formă de inimioară, și este acoperită în totalitate cu paiete verzi, roșii, aurii și albastre. În poza de mai jos puteți observa cât este de sclipitoare și colorată și sunt foarte încântă de prețul pe care l-am plătit pentru ea (în jur de 60 lei/prețul de pe Cushh: 210 lei). Nu mai este disponibilă pe site.




   În comandă am mai avut o pereche de pantaloni negri, capri, cu talia elastică, marca Pieces. Au o croială simplă, skinny și se potrivesc foarte bine cu tunica multicoloră. Prețul lor a fost de 29 lei (preț pe site 75lei) și sunt o variantă potrivită pentru zilele călduroase, fiind subțiri și comozi.



   
  

28 de comentarii:

  1. So much sparkle :D, imi place si nu stiu cum se face ca nimeresti numai lucruri dragute de pe MiniPrix, cred ca eu mi-am pierdut rabdarea de a cauta :).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dana, gasesti multe lucruri faine la Miniprix, mai ales in magazinele fizice unde sunt multe produse nelistate pe site. Dar iti trebuie multa rabdare si timp ca sa poti rascoli prin tot magazinul.

      Ștergere
  2. Oo, da, este cu adevarat superba bluzita, sa o porti cu placere, te prinde grozav la tenul tau!

    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Simona, m-am gandit ca un amestec colorat si sclipicios mi s-ar potrivi, pentru ca am pielea mai inchisa la culoare. Te pup, draga mea! :*

      Ștergere
  3. Ce frumusica esti!!! Imi place mult parul tau, sa le porti cu placere pe cele de la Miniprix :*

    RăspundețiȘtergere
  4. forte frumoasa tunica. sunt super in voga paietele si mie imi plac fff mult.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ramona, chiar la tine pe blog ma pregateam sa intru, pentru a vedea partea a doua a cumparaturilor de pe forever21 :))
      Same here, sunt mare fana a paietelor si am vazut si pe Asos niste lucruri sequin minunate :D

      Ștergere
  5. ce culoare superba ai la par. cu ce nuanta te vopsesti?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna,


      Ultima oara m-am vopsit acum câteva luni, cu o vopsea marca Deliplus, numita Chocolate. Vopseaua se gaseste in Spania mai peste tot (eu am primit-o de la sora mea, mi-a adus-o din vacanta) si costa 4 euro. Este deosebita ca si rezistenta si culoare (iese fix ca pe cutie) si am citit pareri bune la adresa ei atat pe blogurile din Spania, cât si pe cele ale fetelor noastre :)

      Ștergere
  6. Ah e cu paiete, ti-am vazut-o pe facebook, e frumoasa foc.
    Eu nu stiu cum sa ma ghidez la pantaloni. Ei dau niste dimensiuni insa nu stiu cum sa ii aleg, am dubii.
    Mai exact, daca ei zic talia 70 cm(talia normala o am de 62cm) a unui pantalon, eu ar trebui sa masor zona unde vine cureaua de la pantaloni, asa-i?
    In plus nu au scrise dimensiunile pentru sold/peste fund, iar eu am 84 cm. Ma poti lamuri?

    Eu am comandat de doua ori, una mi-a venit azi si prima cu putin inainte de ziua sotului meu, foarte repede.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna, Mihaela!

      Talia pantalonilor este cea pe care se aseaza cureaua, nu cea normală, care se măsoară împrejurul abdomenului.În ceea ce priveste dimensiunile pentru șold, acestea nu sunt niciodată publicate deoarece croiala are drept bază acea talie din jurul bazinului. În funcție de ea se stabilesc dimensiunile si in mai toate cazurile dacă ti se potriveste măsura taliei nu sunt probleme în ceea ce privește așezarea pe șolduri.

      Dacă dorești să știi toate detaliile, îi poti contacta pe cei de la Miniprix pe facebook sau pe mail, iar un operator iti va raspunde la intrebari. Nu uita sa precizezi codurile articolelor de care esti interesata.

      Te-am pupat!

      Ștergere
    2. Multumesc pentru raspuns :*

      Ștergere
  7. Cat de frumoasa e bluza! Imi place la nebunie.
    Ti-am mai zis: nu stiu cum le gasesti tu, dar ai noroc, nu gluma! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dorina, sunt ca un vulpoi cand vine vorba de Miniprix, Peste tot scotocesc :))

      Ștergere
  8. Te prinde foarte bine bluza asta, precum si machiajul.

    RăspundețiȘtergere
  9. I love the blouse on the first picture and the woman on the second pictures is simply elegant.thanks for this post.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you! The blouse is so sparkling and full of joy.
      And it's me on the second picture, so i must thank you for the nice words :)

      Ștergere
  10. Este superba bluzita , s ao porti cu multa placere . In viitor poate ai chef sa faci si unele postari cu hainute preferate de pe Miniprix, eu pana acum nu am vazur nicio bluzita asa frumoasa ca si a ta, la ei pe site :) .(Ana)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna, Ana!

      Am mai strecurat uneori prin wishlisturi si produse de la Miniprix, dar promit ca pe viitor sa fac posturi cu produse exclusiv de pe Miniprix.

      Multumesc pentru sugestie! :)

      Ștergere
  11. ti-am mai zis si repet: esti foarte frumoasa! :*

    RăspundețiȘtergere
  12. Foarte frumoasa bluza. Iti sta foarte bine. Sa le porti cu placere :* :*

    RăspundețiȘtergere
  13. Vai dar e divina iar pretul e intradevar unul bun. Trebuie sa verific si eu mai indeaproape site-ul.
    Sa o porti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  14. Aurora, arati foarte bine, imi place si parul si machiajul si tunica.
    Am fost si eu ieri prin Bucuresti am trecut si pe la Miniprix Romana dar nu am gasit decat o bluza pe care o ochisem pe site:)
    Brindusa.

    RăspundețiȘtergere
  15. Bluza este superba, eu nu sunt fan paiete dar pe aceasta mi-as cumpara-o.Imi place ca tu gasesti numai lucrusoare dragute la preturi pufase :), eu pe miniprix nu gasesc nimic frumos si ma sperie ca nu nimeresc marimea dar cred ca voi risca pana la uram si fac si eu o comanda.
    Sa le porti sanatoasa draguta :*

    RăspundețiȘtergere
  16. OMG! bluza este SUUUPPPEEEEERBA!

    sa o porti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  17. Fantasticaaaaa!Love it!O nebunie de stralucire!

    Te pup!

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...