Castigatorul colierului DinJoacă


   Astăzi am extras, așa cum am promis, numele câștigătorului care va primi frumosul colier din pietre de howlit creat de DinJoacă. Random.org a ales comentariul cu numărul 5 ca fiind câștigător. Acesta a fost adaugat de catre Miha Ela, o persoana pe care eu una nu reușesc să o contactez prin intermediul mesageriei Facebook, deoarece profilul este total restricționat și nu pot trimite nici măcar o cerere de prietenie sau un mesaj. Voi aștepta ca ea să mă contacteze până la sfarșitul weekend-ului și dacă nu voi primi niciun semn voi face o nouă extragere!

Felicitări Miha Elei și vă mulțumesc pentru participarea voastră!

Comentarii

Anonim a spus…
Bună Aurora.Eu sunt Miha Ela.Cum te pot contacta?
Mihaela Pojogu a spus…
Aurora nu stiu de ce ai intampinat dificultati pe fb eu una nu am pus restrictii si primesc mesaje de la cunoscuti si necunoscuti.
Trecand peste asta multumesc mult de premiu, inca unul total neasteptat, dar care ma incanta maxim!

Multumesc, iti trimit datele pe e-mail :*
Toma Aurora a spus…
Miha.ela, am primit mailurile tale:D. Restrictiile sunt valabile probabil pentru paginile site-urilor/blogurilor si sunt nerestrictionate pentru paginilee personale. Eu nu am gasit nicio optiune pe pagina ta, de aceea am mentionat in postare acest lucru. Ma bucur ca s-a rezolvat! Te pup!