sâmbătă, 10 noiembrie 2012

Shopping Miniprix


   Azi am avut o zi grozava! A fost una din acele zile rare in care se petrec numai lucruri bune si am primit colete pe care le asteaptam de ceva vreme: cel de la Miniprix si premiul campaniei Dacic Cool. O sa va vorbesc mai intai despre cel de la Miniprix, pentru ca pe celalat trebuie sa il impart in mai multe postari pentru a va povesti cate ceva si despre caracteristicile produselor.

  Comanda Miniprix a ajuns nu foarte repede. Am plasat-o sambata la 00:15 minute (imediat cand s-a dat startul reducerilor pentru judetul Dambovita. Am iesit judet campion al caravanei si am beneficiat de 30% reducere pe site. Oh, si ce binevenita a fost aceasta reducere!). Ne-am strans mai multe persoane pentru comanda si am reușit sa economisim o suma importanta gratie reducerii (peste 200 de lei)
  Eu pot spune ca am fost cea mai cuminte dintre cei care au participat la comanda si am platit fix 110 lei pentru tot ce mi-am luat: cizme de cauciuc bleu, plic leopardut, tricou și eșarfa bej).
   Cizmele de cauciuc mi se par superbe. Sunt o copie dupa Vivienne Westwood, dar una foarte buna. Sunt marca Fullaj Sugah si sunt cu un numar mai mic decat cel inscriptionat pe talpa. Veti sesiza acest lucru din descrierea produsului. Eu am fost inspirata si mi-am luat 39 desi port 37-38. Imi sunt aproape fixe si sigur 38 mi-ar fi fost mic. Asa ca fiti cu bagare de seama la descrierea produsului si masurați-va talpa piciorului cu atentie. 79 de lei au costat la pret intreg si pregatesc o postare viitoare despre tinutele la care putem combina acest tip de cizma, scurta si din cauciuc.


   Plicul cu print leopard este foarte mare. Mi-l imaginam ceva mai mititel, dar bineinteles ca m-am bucurat tare cand am vauzut cat este de incapator. Are si curea reglabila neagra inclusa, buzunare interioare (unul cu fermoar si doua fantezie-pentru telefon, caști) si se inchide cu doua clape metalice laterale, cu magnet. Pretul sau a fost de 39 de lei.



   Am mai cumparat un tricou de la raionul adolescenti. Mi-a placut mesajul sau: Bad Hair Day. Mi-a adus aminte de produsele Tigi, desi nu sunt fanul lor no.1. Imi place totusi sloganul lor: BED HEAD si nu stiu ce ce l-am corelat cu acest bad hair, dar pur si simplu am facut-o. Este de culoare mov, materialul este usor elastic si a avut si un pret mic: 17 lei.
  Mi-am luat si o esarfa bej, că tot eram in cautarea uneia. Azi am purtat-o si nu am avut probleme legate de transferul fondului de ten. Daca s-a luat sau nu, eu una nu am sesizat si de aceea ma declar incantata de aceasta achizitie. A avut un cost de 21 de lei si pe site gasiti o varietate de modele.

 Momentan mi-am adaugat pe lista de dorinte o poseta din piele de pe Miniprix, dar astept o mica reducere sau un buget mai prietenos. Voi ati mai facut cumparaturi din magazinele Miniprix (fizice sau online)?



15 comentarii:

  1. imi place plicul... si mesajul de pe tricoul e simpatic :)
    http://ramy-s.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  2. Aaaah, imi sticlesc ochii cand citesc "Miniprix"! Am intrat repede sa citesc si pot sa-ti spun ca-mi plac toate lucrurile pe care ti le-ai cumparat, insa in mod deosebit botinele. Sa le porti sanatoasa!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce dragut e plicul! Si esarfa imi place mult :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Doar in magazinele fizice am facut cumparaturi la Miniprix. Dar de obicei am avut mici neplaceri ... Cand ajungeam la casa si scotea alarma o mare gaura/ruptura ramanea in bluza. Casirea cu mari si umezi se uita la mine si eu ii ziceam sa o taie de pe lista. Deh, doar nu era sa o cumpar cu gaurica! Plus ca trebuie sa fiu foarte atenta si sau scanez bine produsele de defecte, rupturi, sa nu fie agatate.
    Online inca n-am avut curaj pentru ca forma corpului nu ma ajuta. In sensul ca imi gasesc haine greu care sa sada bine pe mine. Automat trebuie sa le probez sa vad cum cad. :(

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu am cumparat niciodata de la Miniprix, in Timisoara nici nu stiu sa fie, iar online nu prea imi comand pentru ca mie imi place sa probez hainele, simt ca ma relaxez :P Plicul e superb. Sa le folosesti cu placere. te pup :* :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Asa de geloasa ma faci cu produsele tale :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Am renuntat sa mai intru pe miniprix de frica sa nu-mi mai doresc produsele lor. Comanda ta ma incanta, toate cele cumparate sunt frumoase. Am votat si eu pentru Dambovita, imi pare bine ca a avut cele mai multe voturi.

    RăspundețiȘtergere
  8. draga Aurora, weekendul asta sunt reduceri de 30% la comenzile de peste 400 ron, daca te intereseaza ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Clarra, multumesc pentru informatie. Am primit si eu ieri mail cu reducerea, dar au scos gentile din piele de pe stoc :(

      Ștergere
    2. da, mai, chiar asa ma supara chestia asta! de fiecare data cand au o promotie pentru toata lumea, scot tot ce e mai bun si frumos si raman ciurucurile.

      Ștergere
    3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
  9. Sunt dragalase foc acele cizmulite! Imi place totul la ele...
    Sa le porti pe toate sanatoasa!
    Pupicei, Aurora!



    RăspundețiȘtergere
  10. aurora, uite o oferta buna, daca te intereseaza http://www.groupon.ro/deals/national/miniPRIXro/12897342?nlp=&CID=RO_CRM_1_0_0_317&a=1923

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Clarra, iti multumesc foarte mult! Datorita tie mi-am cumparat un cupon de reducere si il pot folosi oricand doresc, chiar si pentru produsele partener :D.

      Ștergere
  11. Sa le porti sanatoasa si iubita :)
    Mai imbolnavit cu acel plic, este superbbbbbb :)

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...