vineri, 16 noiembrie 2012

Planeta Necalculatoarelor


Când m-am dat jos din pat într-o bună dimineață
am rămas mirat, cu ochii de paiață
căci nu găseam calculatorul la locu-i, pe birou
și m-am mâhnit adânc căci aveam unul nou,
am dat să intru pe Facebook în marea-mi uluire
dar până și rețeaua lipsea cu desăvârșire.

Și am căutat un prieten să-i spun despre necaz
dar bunul meu amic mi-a răspuns cu mult haz:
-Ce Facebook? Ce calculator?
și nu se mai oprea și tot râdea de zor.
-Cum ce calculator? eu tonul îl ridic,
că doar cu tine-am luat plăci de bază la preț mic
de la Mediadot. Si tot la fel de repede
am profitat cu tine și de ofertele SSD!

- Ei bine, zise atunci prietenul meu
îmi amintesc vag să fi făcut asta eu,
după cum vezi acum am spus adio procesoarelor
și ne-am mutat pe Planeta Necalculatoarelor!

Vezi, tu, amice, noi toți ne-am unit
și de computere pe loc ne-am lipsit
nu mai avem Twitter, nici jocuri fantastice
ne ocupăm doar de treburile casnice,
de jocuri reale și de îndemânare,
de practici și-ntâlniri rudimentare!
Nu mai avem plăci video, audio și alte sisteme
iar acum ne culcam mult mai devreme
căci nu mai petrecem nopțile pe net,
socotirăm cu toții c-ar fi mai deștept
să renunțăm la calculatoare!

- Vai, dar ce viață plictisitoare!
O zi fără jocuri și fără discuții virtuale
e fix ca una de înmormântare!
exclam eu și strâmb din  nas.
Nu știu ce să fac: să m-apuc de dans?
dar cum să dansez mă întreb năuc
fără lecțiile demo de pe Youtube?
Să mă pun să citesc? Ce disperare!
Mi-au dispărut cărțile digitale!
Să încep oare să cânt? Of, ce păcat!
Unde găsesc negative de downloadat?

Și nici nu apuc bine să termin de gândit
când la realitate subit m-am trezit.
O altă dimineață începea din nou
alături de computerul ce stătea pe birou.
Am strigat: -Bună dimineața, procesoarelor,
mă bucur c-am plecat de pe Planeta Necalculatoarelor,
căci nu aveam mult și sfârșeam de plictiseală
și îmi era dor de lumea mea virtuală!

Articol scris pentru SuperBlog 2012! Temă propusă de Mediadot România.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...