vineri, 16 noiembrie 2012

Manifestul unui 4x4 parcat in garaj


-Salutare! din spatele ușilor garajului vă vorbesc
mi-am stins toate farurile să nu vă orbesc
căci am de gând să vă povestesc multe,
peripeții nemaiauzite dar și lucruri mărunte
din viata mea nelipsită de lux,
cu respect mă prezint: Toyota Hilux!
Când m-am născut se mirară cu toții:
bătrânii, tinerii, melomanii, hipioții,
de aspectul meu dur, trainic clădit,
de suspensia mea robustă și de sasiul rigid,
am băgat de seamă că mulți au fugit
din fața mea, de teamă c-o să-i ucid.
„Mașina asta nu-i lucru curat!” au zis
și uite-mă-n lume cum umblu proscris
pe ploaie și soare și chiar pe furtună
sistemul de navigație prin satelit mă îndrmă
și-ajung orișiunde în cel mai scurt timp!
Fără să mă laud sau să vă mint
am umblat neobosit prin stepe sărace,
apoi am trecut în delte prin băltoace,
m-am suit sus pe dune în deșerturi nebune
și-am răpus nămeți prin păduri fără nume,
am întrecut antilope și zebre strânse-n șiraguri,
am concurat cu gheparzi și cu canguri,
 am avut partenere păsări rebele
ce zburau deasupra drumurilor mele.
Și n-a fost obstacol să nu-l trec vreodată
grație gărzii la sol ridicată
și nici serpentine să mă dărâme
căci am sistem antiblocare la frâne.
Și daca se-ntâmpălă să rămânem prin neguri
n-ai nicio grijă: dețin opt airbaguri,
nu-i forță terestră să mă doboare
încercară ei mulți și-au rămas c-o-ncercare!
Cel mai bun prieten îmi este șoferul
dar mai am încă unul, dragul de el,
e sistemul Toyota Touch, cu ecran tactil color
când îl văd aprinzându-se îmi e drag de mor
de dânsul. Și socot că-ntr-o zi
când escapadele noastre se vor potoli
o să mergem împreună în savana nebună
să dormim încleștați sub clarul de lună,
licuricii nocturni o să sporească feeria
și-o să-mi lumineze caroseria!


Articol scris pentru SuperBlog 2012. Temă propusă de Toyota România.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...