Favoritele lunii octombrie


    S-a încheiat și luna octombrie si a venit momentul să fac o postare dedicata special produselor care mi-au fost pe plac în ultimele săptămâni. Nici mie nu mi-a venit să cred ca am reușit să îi ofer parfumului Rose Absolue o clipă de răgaz, abandu-mă la un alta apa de parfum, tot marca Yves Rocher: Vanille Noire. O aromă delicioasă, gurmandă, foarte intensa.



   Produsele pentru corp favorite au fost gelul de dus si untul de corp cu aroma de piersica si avocado de la Gerocossen. Au o aromă deosebită, fructată, fresh si sunt foarte delicate cu pielea. Urmatorul post va fi dedicat untului de corp, un produs pe care eu il consider superior tuturor celorlalte produse hidratante pe care le-am incercat ca si calitate. Am testat variante mult mai frumos parfumate (lotiunile din gamele parfumurilor), dar niciuna nu a avut o consistenta ideala.


   Tot de la Gerocossen mi-au placut laptele demachiant si gelul de curatare cu laptisor de matca. Prima data ma demachiez folosind putin lapte demachiant pe o discheta de bumbac. Sterge rimelul, fardul, tusul si nu imi irita deloc ochii. Dupa parerea mea se aseamana cu demachiantul Bioten, doar ca se consuma ceva mai greu. Eu îl folosesc de 6 saptamani și nu cred ca am ajuns înca la jumatatea tubului. Apoi imi spal tenul cu ajutorul gelului de curatare. Acesta are o consistenta densa (gel transparent) si este delicat cu pielea. Am inceput sa il folosesc dupa consumarea sapunului lichid vegetal si voi continua sa il alternez cu acesta dupa ce il voi termina. Produsele au si un pret bun: 13-14 lei si se gasesc si in supermarketuri.
   Luna aceasta am reinceput sa folosesc masca de par Oyster comandata de la Miniprix. Lasa parul foarte moale si frumos parfumat (mirosul său duce a deodorant Axe :D).

  
   Produsele de machiaj favorite au fost fondul de ten EverLasting si mascara WonderLash, ambele marca Oriflame. Le-am folosit în fiecare zi și mi s-au părut ideale pentru zilele solicitante, în care nu iti permiti sa iei pauze pentru retusuri.
     Pudra Pure Powder de la Maybelline am rapit-o de la sora mea, care nu o folosea din cauza nuantei usor cam inchise fata de culoarea pielii sale (Medium). De cand am luat-o am folosit-o des si aproape am consumat toata pastila de pudra compacta. Este o pudra buna, care nu incarca si nu strica aspectul fondului de ten. Mi se pare ideala pentru tenurile mixte/grase si pentru persoanele care prefera pudrele usoare, care nu incarca tenul in exces. Trebuie sa mentionez ca produsul are si o putere buna de acoperire si o consistenta usor cremoasa. De aceea nu are un aspect prafuit pe fata si poate fi folosita direct pentru crema obisnuita.




Comentarii

Descude a spus…
Vanille Noire e parfumul ce il astept cu atatea emotii,habar nu am cum miroase si mi-e putin frica ca nu imi va placea.Am profitat de reducerea de 50 lei si am zis ca e momentul sa il incerc,il aveam de ceva vreme in wishlist.
Chiar vroiam sa te intreb,ca tu esti experta in comenzi Yves Rocher,am facut comanda luni si maine as vrea sa merg la posta(nu primesc aviz),e prea devreme sau sa mai astept??Parca tineam minte ca ar trebui sa primesc sms de la ei cu confirmare sau confund firma?
Alina a spus…
dupa postarea ta mi-am marit wishlist-ul :))
Toma Aurora a spus…
Sper din suflet sa iti fie pe plac. Eu sunt la a doua sticluta si mai am una mica de rezerva. Cum da putin frigul cum ma amorezez de Vanille Noire.
Trebuie sa primesti sms inainte ca pachetul sa ajunga la posta,la tine. Eu zic sa mai astepti putin, ca sa nu iti faci sperante desarte :( Eu mereu sunt dezamagita cand ma duc la posta dupa un colet asteptat si...nu vine nimic.
Te pup si o sa urmaresc pe blogul tau ce parere vei avea despre parfumel.Chiar sunt curioasa:D
Toma Aurora a spus…
Ooooppppssss! :D
All that beauty a spus…
Si mie imi place mult mirosul de vanilie. Nu am incercat acest parfum, dar tot dau tarcoale catalogului Yves Rocher. Hm.....
Hannelore Gurbet a spus…
deci...este parfumul meu de suflet!!!! poate reusesc si eu in viata asta sa mi-l cumpar:( am avut deodorantul si imi place enorm de mult. chiar am pastrat tubul de spray, il mai miros din cand in cand....dar vine in curand craciunul ( mai repede decat ne asteptam, poate moshul se indura putin de mine:)
Lavi a spus…
Asa mi-ai facut o pofta sa incerc parfumurile de la Yves Rocher :) Chiar sunt curioasa, le descri prea frumos.
kleopatra a spus…
Si eu folosesc demachiantul Gerocossen si imi place foarte mult. Chiar isi face treaba bine. De unturile de corp Gerocossen iar am auzit doar de bine. Trebuie sa incerc si eu unul.