miercuri, 7 noiembrie 2012

Baladă pentru sănătate



Ce e frumos până și lui Dumnezeu îi place,
un trup perfect mai mult decât inteligența face
în ochii orișicărui privitor necunoscut,
dar silueta suplă cere multe sacrificii de făcut.

De dimineață nici nu apuc bine să mă-ntind
și-ncep să m-antrenez mai dur decât Ares în Olimp,
alerg prin parc, sar coarda și mă feresc de pâine
ca nu cumva o haină să nu mă-ncapă mâine.

Și dacă se întâmplă să mai păcătuiesc
și cu o ciocolată cu arahide să mă delectez,
mai dau încă o tură de stadion, pe seară.
Dar ce mă fac când iarna o să sosească iară?

Știu! Mă îndrept spre Real, liniștită, fără stres
și îmi cumpăr un model de bicicletă fitness
cu multe aplicații și design cu dichis
o să m-ajute să scap și de grăsimi și de plictis;
măsoara puls, distanțe și calorii pierdute
iar kilogramele în plus dispar pe nevăzute.

E ideală-n casă când vremea de afară
nu e prietenoasă și ne alungă iară
din parcuri și alei și de pe stadioane,
tocmai când avem chef de genoflexiuni, flotări și alergare.

Cu ea ne bucurăm în propria odaie
de sport, chiar de afară este ger sau ploaie
și ne menținem silueta grațioasă
și mintea tot pe-atât de sănătoasă!

    
     Articol scris pentru SuperBlog 2012. Temă propusă de Real România.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...