joi, 4 octombrie 2012

Un pașaport Real spre ținutul meu de basm



    Există în camera mea un univers magic, paralel cu lumea reală, un tărâm al ego-ului,al confortului și al seducției, pe care predecesorii mei l-au numit șifonier.
    Femeia, ființă mereu nesigură dar perseverentă, caută să-și sporească sezonier arsenalul propriu de produse de înfrumusețare, accesorii și mai ales de îmbrăcăminte. Văzută înainte de toate drept o imagine studiată și elegantă, femeia modernă a rămas până la capăt o Venus silfidă, ale cărei arme au rămas puterea de convingere și cea de seducție.
    Prin hainele sale ea nu se acoperă, ci se dezvăluie, fiind uneori senzuală, alteori comodă și blândă. Că haina nu face pe om au încercat să demonstreze batalioane de falși nematerialiști, dar haina a reprezentat dintotdeauna o opțiune, o alegere prin care fiecare și-a demascat bunul sau prostul gust, dragostea sau nepăsarea pentru propriul aspect.

   Ca ființă umană, pseudo-materialistă ce sunt, am fost mereu preocupată de alegerile mele vestimentare. Cum am spus, șifonierul meu este un ținut utopic, care se intersectează cu planul terestru numai atunci când scot o rochie din el și o port pe stradă. Altminteri, nimeni nu este binevenit în el, așa cum nici eu nu îmi permit să calc pe tărâmurile personale ale altor crai și domnițe.
   Pentru toamna anului curent nu îmi propun o schimbare de stil, căci stilul meu nu poate fi definit print-un șablon de genul: casual, office, street-chic, boho, sport, baroc, boudoir, etc. Eu sar din rubby slippers în teneși, din rochii de dantelă în jeanși, din sacou în tricou cu aceeași ușurință cu care astăzi mănânc friptură iar a doua zi promit solemn că voi deveni lacto-vegetariană.
   Să te afunzi și să te predai cu totul unui stil anume, duce nu numai la rutină și plictis vestimentar ci și la o teamă ulterioară de a încerca ceva nou.

   Răsfoind catalogul de toamnă-iarnă al hypermarket-ului Real, am descoperit articole vestimentare care îmi permit să jonglez în continuare cu celelalte haine din viața mea.
                                                                                                                



   O jachetă de piele cambrată, în culoarea coajei de alună, ar da excelent cu o rochie roșie cranberry, simplă, croită anume pentru a masca o talie nu prea bine conturată sau niște șolduri rubensiene sau, din contra, un corp nu foarte bine dezvoltat în partea inferioară.




   Pentru ca ținuta să fie potrivită atât pentru zi cât și pentru o seară în oraș, eu m-aș baza fie pe niște ghete cu platformă medie, fie pe o pereche de biker-boots, din piele neagră,accesorizate cu catarame laterale metalice.





  Jacheta de piele s-ar integra perfect în rândul pieselor-cheie din șifonierul meu. Aș putea lesne să o trag peste o rochie bej bodycon  din dantelă sau să o asortez la o bluza cu funda anime și o fustă vintage brodată, cu perluțe aplicate.Iar pentru o zi obișnuită, petrecută la cumpărături, aș anexa-o unei perechi pastelate de blugi și unui tricou cu imprimeu floral.
  Cât despre cizme și ghete, pe ele nu le voi putea ascunde în șifonier, dar de pe hol vor comunica telepatic cu toate fustele, cardiganele moi și pantalonii scurți de pe tărâmul magic. Canalul de comunicare voi fi eu, bineînțeles. Fără a-mi da ifose de medium sau psiho-terapeut, voi încerca să le armonizez în modul cel mai plăcut privitorului.
  Mă relaxez instant alcătuind ținute, căci prețurile din catalog sunt accesibile,iar articolele pe care le doresc sunt din categoria hainelor nemuritoare. Căci și hainele, ca oricare alte lucruri sau ființe, pot dăinui o eternitate sau doar temporar. Articolele vestimentare la modă tind să iasă din tendințe după numai două-trei sezoane. Altele (din categoria basic) pot fi purtate ani la rând și chiar lăsate moștenire altei generații. Câți dintre noi nu au în garderobă o haină de blană, o poșetă sau o pereche de sandale de la mama sau un parpalac bleumarin de la tata? Și ăi bătrâni au fost, pe vremea lor, la modă!

Of,moda! O pedeapsă și o binecuvântare în același timp! O pierdere de vreme atât de plăcută și utilă sufletului în vremuri de răstriște. Eu, personal, o văd ca pe un lucru intim, pe care (culmea) îl împărtășim oricând cu prietenii, dar pe care fiecare și-l asumă în felul său. Căci eu discut deschis despre ce obiecte mi-am luat sau intenționez să îmi cumpăr, dar Pe aici nu se trece! rămâne un epitaf ancorat pe ușa șifonierului meu. Și numai o geacă de piele în culoarea coajei de alună și o rochie asortată au pentru moment pașaport de trecere. Iar de pe hol, ghetele și ghetuțele le vor zâmbi complice, ca niște  prietene frumoase, cu apucături ceva mai deocheate!


Articol scris pentru SuperBlog 2012. Tema propusa de Real Hypermarket Romania.



15 comentarii:

  1. Cat de frumos scrii!
    Imi plac farte mult hainutele lor...rochia rosie este foarte frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ana, multumesc. Eu mi-am cumparat o data o rochie tricotata de la ei. A fost buna ca si calitate si am apreciat faptul ca era confectionata la noi in tara.

      Ștergere
  2. Pff, si cand credeam ca te descoperisem cat de cat, reusesti sa ma surprinzi cu alte si alte dimensiuni alte personalitatii tale... :)
    Foarte frumos!
    Sa zic ca niciodata nu am fost interesata de hainele de la Real, insa acum sigur nu ma voi putea abtine sa nu dau o tura si pe la raionul respectiv?! :))))

    Te pup, Aurora, bafta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Simona, eu rareori ajung intr-un hypermarket, dar atunci cand trec ma uit si la raioanele cu imbracaminte. In Cora si in Real mi se par interesante hainele si preturile sunt bune (cel putin la articolele din piele).Te pup si eu!

      Ștergere
  3. Splendid. Scrii din ce ince mai bine :)
    Sper din tot sufletul sa castigi pentru ca ai scris atat de frumos.
    Parca as citi o carte, nu un articol de pe blog.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dorina, cum am mai spus: sa ma vad finalista si eu ma declar multumita complet de mine. Cu 2-3 zile inainte sa inceapa competitia m-am gandit sa renunt, dar mi-a spus cineva ca ar trebui sa imi fie rusine, din moment ce m-am angajat intr-o treaba trebuie sa o ducla bun sfarsit. Stiu ca mi-a zis-o cu buna intentie si de aceea ii multumesc!

      Ștergere
  4. Aurora, tu chiar ai ceva special! >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Maia! Cu totii avem ceva special, chiar daca acest luctu, uneori, nu se vede.

      Ștergere
  5. Ce drumos scrii tu, Aurora! In general eu nu prea ma uit la imbracaminte in supermarket, dar sunt uimita de ce preturi bune are incaltamintea de piele la Real! Iar rochia rosie este superba, si in plus foarte versatile.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Coonut, preturile cizmelor mi-au atras si mie atentia. Nici macar in Miniprix nu mai sunt asa mici (deja sar de 160-200 de lei).

      Ștergere
  6. Citind postarea ta parca am trecut printr-un basm. Felicitari! Tine-o tot asa :*
    Rochia rosie e draguta :) si prima pereche de ghetute imi place. Si eu vreau sa-mi iau ceva de genu, numai ca pe maro/bej.
    Te pup :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am o pereche de ghete la fel, pe bej, luate din Minipix in vara aceasta cu 50 de lei. Dar, o data cu venirea toamnei preturile au crescut foarte mult in magazinele lor si ghetele din piele au acum preturi duble, triple chiar.
      Multumesc pentru apreciere si pentru urare! :*

      Ștergere
  7. Buna, Aurora!
    Am vazut ghetutele pe blogul tau si sambata le-am si " inhatat ", deja nu prea mai erau decat citeva perechi! Oricum numarul meu era ultima pereche si chiar reduse la 97 lei!

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...