miercuri, 17 octombrie 2012

Laptopul ideal

   De fiecare data cand imi cumpar un telefon, un aparat foto sau un laptop nou știu că trebuie să fiu pregătită pentru zilele de acomodare ce au să vie. Teoretic, tot ce e nou e binevenit, dar practic lucrurile stau ceva mai complicat. Daca nu reușești să încadrezi obiectul în ciclul vieții tale de zi cu zi și dacă, mai rău, te încurcă, nu faci decât un pas înapoi. Cum am făcut, de pilda, atunci când mi-am cumpărat un cuptor cu mirounde- acutualmente montat pe post de suport pentru pahare. Ideea principală, carevasăzică, este că trebuie să ne jerfim din vanitate și să alegem obiectul cel mai practic, nu pe cel mai sofisticat, în vogă sau valoros.

   Dacă ar fi să îmi schimb laptopul, nu aș renunța la brandul producător. Pentru așteptările mele de tânăr pasionat de blogging, fashion, rețele de socializare, shopping online, Acer s-a dovedit a fi o opțiune perfectă, raportată fiind și la venitul decent pe care îl am. Nu am avut niciodată probleme cu placa video, cea de sunet sau de rețea cu laptopul de față și mă declar mulțumită si de claritatea monitorului, de faptul ca nu am avut nevoie de cooler chiar daca am tinut laptopul în funcțiune întreaga zi. Se mai adaugă și prețul accesibil pe care îl au calculatoarele portabile de la Acer.
   Mi-a intrat la inimă, de cum l-am văzut, laptopul liliachiu Acer Aspire One Happy Purple Atom, un obiect foarte fistichiu, cu un look girlie. Mi-a aminit de prăjiturile cu mure și iaurt, de colecția Paint the town purple de la Dolce&Gabbana și de melodia retro electric de la Locnville (Purple Days) : „Oamenii lucrează în stiluri dureroase/ Așa că eu caut în continuare zilele purpurii/ Nu mă gândeam vreodată să ajung așa de sus/ Așa că, scuzați-mă în timp ce sărut cerul!” Absolut eclectic as spune, căci acest laptop este și practic și modern și ieftin și din cale afară cu chic!


   Cu o diagonală de numai 10.1 inch, îl pot lesne strecura în geantă atunci când plec de acasă. Va fi camaradul meu în orele petrecute între două localități, mai ales că eu sunt întodeauna pasager și trebuie să îmi omor timpul cu ceva. Unde mai pui că acest ceva cântărește numai 1,25 kg și astfel îl pot manevra după bunul plac.
   Dacă restul echipajului este ceva mai zgomotos nici nu se pune vorba de frunzărit o carte. Cu netul pe telefon nu am facut niciodată casă bună, căci mi se par foarte mărunte caracterele și imaginile de pe ecran. Așadar, un laptop mititel ar fi numai bun, atât pentru acasă cât și în deplasare. 
   Tehnologiile LED backlight, HD Audio, difuzoarele stereo, microfonul și camera web încorporate, fac din micul laptop Acer Aspire gadgetul perfect atât pe timp de zi cât și pe timp de noapte.
    Laptopul are o capacitate de 250 GB, mai mult decât suficientă pentru nevoile mele, căci nu descarc decât jocuri mici, de tip arcade, cărți în format pdf, fotografii și ceva muzică. Bateria (Lithium-Ion 6 celule) este un acumulator cu o eficiență energetică suficientă pentru un laptop care nu este folosit pentru activități intense, solicitante. În medie, o baterie de acest gen ține cam 100-130 de minute în cazul în care vă petreceți timpul pe blog sau pe rețelele social-media. Când stau acasă nu duc grija bateriei căci rareori deconectez încărcătorul. Nu știu cât de sănătos este acest obicei pentru baterie, dar din comoditate prefer să țin acumulatorul adaptat full-time.
  Un alt plus este sistemul de operare. În prezent folosesc tot Windows 7 Starter și aprciez faptul că periodic instalările se configurează automat în timpul stingerii laptopului. Scap astfel de reprizele de descărcări manuale și instalări îndelungate.
   Mai multe nu aș putea să vă spun despre caracteristicile tehnice ale aparatului portabil, pentru ca nu sunt un IT guru și nu am studiat sau profesat în acest domeniu. Cunoștințele mele nu sunt vaste și probabil un search pe Google ar fi mult mai util decât o îndrăzneală de-a mea de a mă avânta mai mult în descrierea de procesoare, tehnologii, șamd.

   Mai generoasă aș putea să fiu în ceea ce privește ambalajul în care ni se prezintă toată această tehnologie sus-menționată. Culoarea pastelată este totalmente hipnotizantă. Inserțiile și tastatura albă completează frumos tonul dulce de mov. Cum spuneam mai sus: întocmai unui desert sub forma unui mousse de mure, dulce-amărui, combinat cu valuri acrișoare de iaurt. A simfonie cromatică îmi sună Acer Aspire Purple Atom!

  Prețul acestei mici bijuterii electronice este de numai 1.284 lei în magazinul online Azerty. Mi se pare un preț rezonabil pentru un laptop practic, dotat cu suficiente funcții, destul de modern ca și tehnologie și foarte estetic. Pentru un gamer poate nu este opțiunea ideală, dar eu m-am focusat asupra laptopului ideal din punctul meu de vedere, o tânără preocupată de activitățile online contemporante, veșnic interesată de tendințe. Dar asta nu înseamnă că am ales acest laptop doar pentru ca movul este din nou la modă în acest sezon. Nicidecum! L-am ales pentru că se asortează tututor necesităților mele actuale și pentru că un lucru cumpărat trebuie întodeauna să fuzioneze perfect cu stilul meu de viață, cum am enunțat încă din introducere!


Articol scris pentru SuperBlog 2012. Temă propusă de Azerty România.

12 comentarii:

  1. Pana acum eu am folosit doar Asus si sunt multumita de el. Mi-ar fi placut sa aiba culoarea acestuia :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Culoarea este foarte frumoasa.Partea tehnica paleste in fata aspectului :D

      Ștergere
  2. Eu am Acer rosu :) Dar sunt moarta dupa asta, moartaaa :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Carmen si pe mine ma atragea unul rosu,dar m-am gandit ca o culoare pastelata m-ar fi reprezentat mai bine.

      Ștergere
  3. Ce culoare frumoasa! Arata super chic!
    Eu sunt fana HP :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dorina, n-am avut nimic de la HP, dar am auzit ca sunt printre cele mai bune,aturi de apple si toshiba. Eu am optat pentru o varianta low cost :D Pup!

      Ștergere
  4. De foarte mult timp visez la acest laptop.. mi se pare genial !!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu-i asa? Si micut si practic si foarte aratos!

      Ștergere
  5. Si eu am laptop Acer!! :)insa culoarea la acesta prezentat de tine este suuuper!Si chiar vreau sa te felicit pentru ca, observ ca ai destul de multa imaginatie si mult talent in scrierea articolelor pentru Superblog:)Iti tin pumnii!Te pup:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci, Cleo. Eu am unul negru,momentan. E bun ca rezista la murdaria petelor lasate de pisici cand ajung prin casa :))

      Ștergere
  6. Un articol foarte fain, ai imbinat perfect partea practica a produsului cu calitatile girlie ale acestuia. I like it, keep up the good job!

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...