vineri, 24 august 2012

Review: Lotiune de corp cu aroma de smochine La Bastidane


   Dulceata mea preferata este cea de smochine. Este foarte densa (asemenea unui gem) si nu are un gust foarte dulce. Cu toate acestea nu pot spune ca sunt obisnuita cu mirosul de smochine si nu stiu daca l-as remarca in compozitia unui parfum, de pilda.
  Nici fructele de smochin nu mi se pare foarte parfumate,  in stare naturala. De aceea am fost incantata sa descopar faptul ca parfumul lor are un iz tamaios. Cand eram mai mica iubeam tamaia si mereu imi bagam nasul intr-un saculet cu bucatele mici de smirna si tamaie.

   Lotiunea La Bastidane vine ambalata intr-un ambalaj de plastic solid si este prevazuta cu pompa pentru dozare. Textura sa este fluida si hidratantul se intinde foarte usor pee piele. Daca o aplic pe pielea umeda face scamute, dar daca astept sa ma usuc bine, nu mai intampin aceasta problema.

   Aroma sa este, cum am spus mai sus, asemanatoare mirosului de tamaie, doar ca este discreta si deloc lesinatoare. Mi se pare ca seamana si cu gama Secrets of India de la Avon (scoasa din brosura de cativa ani). Am avut lotiunea pentru masaj de la Planet Spa si mirosea aproape la fel ca cea fabricata de La Bastidane.

Produsul se gaseste in magazinele Marionnaud si costa 61 lei. Nu consider ca isi merita pretul intreg si eu personal nu as achizitiona-o, chiar daca mirosul sau imi place si este si foarte persistent.Din aceeasi gama as incerca, in schimb, exfoliantul cu aroma de smochine. Arata ca un borcanel cu serbet!



4 comentarii:

  1. ah, mi-a parut rau ulterior ca nu mi-am luat cu revista :(

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi ai facut pofta de serbet :)
    Am adulmecat cateva lotiuni cu smochine, insa nu mi-a ramas dorinta de a le incerca.
    Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  3. Am si eu aceasta lotiune, dar nu-mi place mirosul deloc...:(

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce bine arata....Se mai oferea cadou din cate am inteles si luna asta la Beau Monde :) Din pacate nu am mai prins-o:(Dar cred ca sunt superbe!

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...