miercuri, 22 august 2012

Review: Deodorant cu bila Instituto Espanol


Am cumparat aceste deodorante de pe Miniprix in urma cu cateva luni, dupa ce am citit cateva aprecieri pozitive legate de eficienta lor.  De atunci le-am ramas fidela si de fiecare data cand amplasat o comanda online le-am inclus si pe ele in cos. Aceste produse sunt articole partenere Miniprix si nu le veti gasi decat in magazinul online, nu si in cele fizice.

Ambalajul deodorantului se deosebeste de clasicele tuburi din plastic. Este confectionat din sticla dura si are un aspect vintage. Acest lucru poate fi privit si ca un dezavantaj, pentru ca recipientul este mult mai greu decat unul clasic si o sa cantareasca ceva in poseta voastra.

Mirosul sau este discret, dar foarte persistent in timp, atat in cazul deodorantului cu aloe cat si al celui clasic, in ambalaj albastru. In Plafar puteti gasi si varianta bej, cu ovaz. A fost disponibila si pe Miniprix, dar probabil s-a epuizat stocul si nu a mai fost actualizat sau reinnoit.

Ca si eficienta este unul dintre cele mai bune deodorante folosite, protejandu-ma timp indelungat (cel putin 12 ore). Daca nu fac mult efort este suficienta o singura aplicare o data la 24 h. Eu de regula il aplic o data dimineata si o data seara. Textura sa este foarte cremoasa, asemanatoare unei lotiuni hidratante. Nu am observat sa lase pete pe haine dupa ce s-a uscat, dar nici nu port imbracaminte inchisa la culoare pentru a baga de seama acest aspect, cu exactitate.
Produsul nu contine alcool si este foarte delicat cu pielea. Mi s-a intamplat deseori sa ma usture zona subratului in urma folosirii anumitor deodorante (Adidas), dar de data aceasta nu a fost cazul.
 

Pretul unui flacon de 75 ml este de 14 lei in Miniprix si de cca. 20 de lei in Plafar. Aproximez ca un tub este suficient pentru doua luni de consum. Observati ca si gramajul este mai ridicat decat cel al deodorantelor clasice cu roll-on (50 ml).

4 comentarii:

  1. Aurora, gand la gand cu mine ai fost cu acest post! Intentionam sa caut un articol mai vechi unde noi am vorbit despre acest roll-on si sa las un comentariu- avertisment (poate ca e prea mult spus "avertisment", sa-i spunem ca e o mentiune de luat in calcul!)...
    Iti precizasem ca si mama mea cumparase deodorantul si ca era multumita de el; ei bine, dupa o relativ scurta perioada de utilizare, mamei i-a aparut un nodul la axila, a avut dureri care iradiau spre san; si-a facut un control medical, o mamografie - fusese doar o infectie, s-a rezolvat; a fost totusi avertizata asupra riscului ce-l implica utilizarea unui deodorant ce contine clorhidrat de aluminiu! A fost, s-a dus povestea...Eu nu am tinut cont deloc de aspectul asta, mi-am zis ca mama are o varsta, ca e implicata si problema hormonala specifica - am vrut sa incerc deodorantul, stii ca mi l-am luat! Surpriza...imagineaza-ti!:( Nodul la axila, dureri (in conditiile in care nu mi s-a mai intamplat asta nicicand)! Hmm, parca prea mica probabilitatea de a fi coincidenta! Am sistat utilizarea roll-on-ului si in cateva zile acel nodul s-a retras...
    Nu vreau sa fiu paranoica si ma gandesc asa: am mai utilizat si alte deodorante ce contin substanta cu pricina printre ingrediente (Chiar Iwostin-ul meu drag!); pe de alta parte, sunt convinsa ca mai conteaza si concentratia substantei, asocierea cu alte ingrediente - formula in sine a produsului!
    Nu vreau acum sa spun: nu mai utilizati acest deodorant! Am semnalat o situatie, poate ca la mine si la mama a fost doar o coincidenta, dar mie mi-e tema asa-l utilizez in continuare bazandu-ma pe aceasta idee!
    Te pup!
    Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ilda, iti multumesc foarte mult pentru acest comentariu.
      Eu il voi lua drept reper in cazul in care voi intampina o astfel de problema. Eu am avut un noddul dureros in zona dintre san si subrat, cauzat cel mai probabil tot de aluminiul din deodorante. Eu pana acum nu am avut probleme si nici sora mea (il foloseste si ea). Dar este bine de luat in calcul acest avertisment si ma bucur ca ti-ai exprimat parerea sincera.
      Eu am intampinat probleme mari cu deodorantul Adidas. Ma ustura atat de tare pielea incat lacrimam uneori. Si arsura nu se producea imediat dupa aplicare,ci dupa cateva ore. Culmea este ca am mai folosit acel deodorant de multe ori si nu am avut probleme. Am incercat chiar sa iau o alta varianta (pentru piele sensibila) si degeaba. Nu am scapat de senzatia de arsura. Interesant era faptul ca pielea nu era deloc iritata in exterior si arata perfect normal.

      Te pup si eu si voi anunta in cazul in care voi avea o astfel de problema!

      Ștergere
  2. Este adevarat... si eu am patit arsura de la adidas... dar doar recent, in conditiile in care eram la al 3-lea roll-on de acest fel.

    RăspundețiȘtergere
  3. Din fericire produsele Institului Spaniol,au aparut din nou pe site'ul Miniprix...ma poti contacta pe nr de tel 0740180390. D-na Ana

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...