sâmbătă, 9 iunie 2012

Shopping Miniprix


Cred ca este timpul sa-mi blochez accesul pe site-ul Miniprix! Nu de alta, dar mereu ma las tentata de cate ceva si plasez foarte des comenzi. Cred ca si sora mea e putin de vina, pentru ca ea este mai dependenta de shopping de haine decat mine si mereu face presiuni. Nu zic ca eu sunt vreo sfanta, dar impreuna formam un duo cu adevarat vicios :D (Iar ea, impreuna cu prietenul ei, formeaza un alt duet, mult mai periculos decat va imaginati, in materie de cumparaturi ).

Astazi va voi prezenta fotografii si impresii despre produsele comandate in urma cu o saptamana. Dupa cum am mai zis, eram pusa pe cumparat pantofi cu flori rosii, maci de preferat. Cei pe care i-am comandat au un imprimeu cu trandafiri, dar tot imi plac la nebunie. Sunt comozi, exteriorul este confectionat din material textil (preferatul meu), usor satinati. Nota 10 + pentru acesti pantofi. Vor fi purtati serios in vara aceasta!Pret: 98 lei


Mi-am ales o bluzita cu maci, care, desi este super mototolita in poza (abia desfacusem pachetul primit) este tare draguta si vine foarte frumos cu blugi si cu sandalele de mai sus.Cred ca poate fi combinata in mult mai multe moduri, dar nu am avut mult timp liber sa ma ocup de aceasta ”chestiune” :P Pret: 35 lei


Tot din materiat textil sunt si sandalutele belu, cu platforma din sfoara. Sunt tare comode, dar cu toate acestea am reusit sa ma impiedic de cateva ori cand le-am purtat. Poate ca din cauza ca mi s-au parut prea confortabile.Pana acum le-am purtat o singura data, nu stiu ce sa zic despre rezistenta lor. Pret: 59 lei.

Rochita aceasta nu-i prea grozava. Imi place formatul ei, dar dantela este usor lucioasa si acest lucru nu ma incanta prea tare. Ieri ma gandeam sa o returnez, dar i-am taiat deja eticheta si a plecat de marti cu masina de gunoi spre reciclat :D A costat 39 de lei si nu va recomand sa o cumparati, mai ales daca sunteti foarte pretentioase la materiale.

Credeati ca aici m-am oprit? Inca 3 comenzi se afla pe drum, tiptil-tiptil catre mine. Nu am putut sa rezist pantalonilor pastelati adusi pe Miniprix (care s-au si epuizat in cateva ore),unei genti vesele sau unor sandale din piele, cu bretele multicolore . Azi sunt reduceri de 50% la unele produse de pe site si bineinteles ca am proftat de ocazie pentru a mai cumpara o bluzita si o pereche de sandalute colorate. Oficial, am cheltuit pe comenzile Miniprix toti banii pe care ii voi lua la alegerile de maine. Trist lucru este sa cheltuiesti banii inainte sa ii ai in mana, dar ce frumos este sa gestionezi o suma dupa pofta inimii.

27 de comentarii:

  1. imi plac tare mult pantofiorii! puup

    RăspundețiȘtergere
  2. :O:O:O 3 coemnzi ?!!?!

    Si camasa este superba , si intradevar , formatul rochitei e super , dar materialu pare prea lucios

    RăspundețiȘtergere
  3. Tu trebuie sa fii numita ambasadoarea Miniprix, ca prea le faci vanzari :))
    Sunt super hainutele. Data viitoare sa pui link-uri catre produse, please :)
    Imi plac la nebunie pantofiorii, pacat ca nu mai sunt pe stoc.
    Si bluza mai pe stoc?

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce alegeri?:D
    Foarte draguti platformele! Astept si urmatoarele comenzii!am si eu una pe drum.
    app,am un voucher de 20% reducere pana pe 16 si nu cred ca o sa.l mai folosesc tinand cont ca nici nu mi.a venit comanda da sapt trecuta,deci,e al tau daca doresti:*.
    Sa ai o seara frumoasa

    RăspundețiȘtergere
  5. foarte frumoase platformele..pacat ca nu le-am vazut si eu la timp..nici camasuta nu am vazut-o..oare mai este? si eu am comis-o cu miniprix-un...2 comenzi in 2 sapt...si mai am un vaucher de 20% red..sunt foarte tentata sa il folosesc...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am vrut sa zic 2 comenzi in 2 zile...poate urmeaza a 3-a...

      Ștergere
  6. Absolut superbii pantofii...adorabili :)Sa porti sanatoasa tot ce ti-ai luat :)
    Fetelor, dar cum de ati primit vouchere? vreau si eu :( ca ma bate gandul sa dau o comanda, am vazut o rochie super,me happy, au si marimi mai mari :)
    Kisses,

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu l.am castigat la ei pe fb. E un concurs in desfasurare cu,creearea unei reviste,daca pui mai multe produse in ea si te abonezi la site.ul lor primesti automat un voucher de 20%,daca deja erai abonata la ei,primesti doar 10%.
      Daca mai ai intrebi imi spui:*

      Ștergere
  7. Sa te bucuri de ele. Adoooooooor pantofii cu flori:X:X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  8. Cat de frumoase sunt produsele! Pantofii cu trandafiri si bluzita mi se par divine:)
    Sa le folosesti cu mult drag si sa fii iubita!

    RăspundețiȘtergere
  9. Sa porti sanatoasa toate achizitiile! Da, de reducerile de 50% si eu am profitat si mi-am luat o rochita, 2 genture si cateva accesorii, tot asa planul, cu banii pe care inca nu i-am luat :P

    RăspundețiȘtergere
  10. Suuspin, suspin.. ultimele tale hainute luate sunt absolut superbe. Pantofiorii nu imi inchipuiam ca arata atat de bine si bluzita imi place ca nu este decoltata.. vreau si eu :) sa le porti cu cea mai mare placere!!:*:* pupici

    RăspundețiȘtergere
  11. Ai atat de multe haine ca nu stiu cand mai ai timp sa le si porti:)
    De m-ar tine si pe mine portofelul sa imi cumpar macar la doua saptamani un articol,nici nu mai stiu de cand nu mi-am mai cumparat ceva:(

    RăspundețiȘtergere
  12. Sa le porti sanatoasa!

    Si eu am pacatuit ieri cu o comanda pe site-ul Miniprix :-). Imi propusesem sa ma abtin de la astfel de cumparaturi pana in perioada reducerilor din iulie-august, dar iata ca n-am reusit... . Aveam cateva produse favorite care intre timp au disparut de pe site si prin comanda de ieri am incercat sa profit de cele care inca mai erau disponibile.

    RăspundețiȘtergere
  13. Pfffuaaai ce faini is pantofii! Sa-i porti sanatoasa!Si bluza arata tare bine..
    Eu am noroc ca am un Miniprix aproape de casa, si bugetul meu are ghinion ca am un Miniprix aproape de casa :))

    RăspundețiȘtergere
  14. Aiii, aiiiii, ma topesc dupa toate florile rosii, mari...
    Foarte frumosi pantofii, la fel bluzita!
    Ceea ce spui referitor la comenzile Miniprix ma face sa cred ca e bine pentru bugetul meu ca inca nu am dat vreo comanda la ei, caci intuiesc ca pasul deja facut aduce dupa sine un iures!:))
    Sa le porti sanatoasa si iubita, Aurora!
    Pupicei!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, ai dreptate; Miniprix creeaza dependenta :-)!

      Chiar daca uneori se intampla sa arunci cate un produs fiindca nu ai vazut vreun defect sau l-ai considerat intr-o prima faza OK, astfel incat i-ai rupt eticheta si nu l-ai putut returna (cum a fost acum cazul Aurorei cu rochita roz), tot iesi la preturi mini raportat la ceea ce se gaseste in alte magazine.

      Din nefericire, exista tentatia de a cumpera si produse pe care dupa ce le-ai cumparat, iti dai seama ca nu le vei purta - noroc ca nu-i paguba prea mare :-).

      Ștergere
  15. Mie chiar imi place rochita, nu stiu cum e in realitate, dar din poze imi place foarte mult...

    Sa le porti cu placere pe toate!!

    RăspundețiȘtergere
  16. camasa si pantofiorii sunt geniali:x!! sa le porti sanatoasa:*

    RăspundețiȘtergere
  17. poate ca o fi fost de proasta calitate rochita roz, dar croiala e superba!

    RăspundețiȘtergere
  18. Sa le porti cu placere! Pantofii imi plac foarte mult.

    RăspundețiȘtergere
  19. Lovely stuff! Sa le porti cu drag!:*

    RăspundețiȘtergere
  20. Nu stiu cum gasesti hainute asa de frumoase :D

    RăspundețiȘtergere
  21. Ma uit si eu pe Miniprix si nu vad niciodata asa lucrusoare fumoase :(

    RăspundețiȘtergere
  22. Superbi pantofii!!Imi plac mult,dar de asemenea imi place si tricoul cu flori care este minunat.

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...