sâmbătă, 2 iunie 2012

Miniprix din nou!


Din nou am pacatuit cu o comanda pe Miniprix. Trebuie sa blochez cumva site-ul, ca sa nu mai intru pe el o perioada :). Am zis ca trebuie neaparat sa imi iau o alta pereche de espadrile asemanatoare cu celelalte, ca nu carecumva sa se rupa cele vechi si sa nu am unele de rezerva. Dar nu le-am tinut nicidecum de rezerva, ci le port concomintent cu cele crem, pentru a le prelungi viata. Imi plac foarte mult aceste espadrile, ma simt mai comfortabil in ele decat in tenesi. Sunt excelente pentru aproape orice tinuta de primavara-vara si au un pret foarte mic: 29 de lei. Daca aveti degetele de la picioare mai lungi, va recomnd sa luati cu o masura mai mare decat cea pe care o purtti in mod normal, pentru ca partea din fata este larg decupata.


Mi-am luat doua perechi de blugi: unii bleu si altii roz.  Cei clasici imi vin foarte bine si sunt fix masura mea. Cei roz imi vin largi, dar ii port cu o curea. Am facut greseala sa comand masura 38, confundand talia cu soldul. Proababil as fi ales cu 34-36, daca eram mai atenta si nu faceam aceasta confuzie. Dar una peste alta, nu i-am returnat, ci i-am purtat la tinute lejere, stransi bine cu curelusa.Pret: 49 lei/fiecare.

Mi-am ales un top din dantela, foarte frumos. Materialul nu arata sintetic,este foarte moale si aproape opac. Imi place si motivul acela din jurul gatului, completeaza foarte bine dantela crem. Pret: 22 lei.


Rochita o aveam adaugata la produse favorite de foarte multa vreme, dar mereu o scoteam din cos inainte de a plasa comanda. In poza este sifonata, nu stiu daca se vede faptul ca materialul este brodat in totalitate si pe alocuri este aplicata dantela din bumbac. Este rochia perfecta pentru vara, fiind lejera si avand o lungime medie (o palma deasupra genunchiului).

Zilele trecute am mai pacatuit o data si mi-am ales niste sandale asemanatoare espadrilelor si o rochita roz. Pana pe 4 iunie, cei de la Miniprix au happy-hours, dupa programul pe care il veti gasi pe site. Eu am ochit deja niste pantofi foarte draguti si ma pun pe calculat bugetul pentru luna iunie, ca sa stiu daca este cazul sa-i comand sau sa-mi iau gandul de la ei.

16 comentarii:

  1. sa le porti cu placere. la jeansi mi-e foarte teama sa comand online. am luat o singura data de pe kenvelo, insa stiam ce masura port la ei. bineinteles ca in loc de o pereche albastra simpla, am primit una neagra cu ceva tinte :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Alina, de obicei nu am avut probleme, mereu fiind atenta si verificand toate informatiile inainte sa plasez o comanda. Dar iata ca de data asta nu stiu unde mi-a fost capul :(
      De pe Shop.kenvelo.ro nu am comandat niciodata, nici nu stiu daca mai exista magazinul lor online,dar foarte urat din partea lor ca nu au fost seriosi!

      Ștergere
  2. Chiar ca Miniprix din nou!:))
    Imi place ca esti calculata si ai un buget anume pentru luna respectiva.
    In cat timp ti.a venit comanda?
    te pup:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-a venit in 4 zile de cand am plasat comanda. Cam sa imi vine de obicei, cu exceptia sarbatorilor cand mai intarzie curierul 2-3 zile in plus. (zile lucratoare).Pup!

      Ștergere
  3. sa le porti sanatoasa! si eu am mai „pacatuit ”..am plasat chiar 2 comenzi una dupa alta...

    te rog lasa-mi si mie lincul cu rochita si sandalele..nu dau de ele..ms

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. https://www.miniprix.ro/produs/85927/sandale-dama-incaltaminte/, doar de la masura 40 in sus vad ca mai au acum pe stoc.
      https://www.miniprix.ro/produs/90401/rochie-haine-dama/, doar de la masura 40 in sus si aici.

      Eu am avut noroc si am prin masuri mici la ele, probabil pentru ca am fost pe faza. Unele lucruri dispar cu totul inca de a doua zi de la postare.

      Ștergere
    2. multumesc..din pacate sunt masuri mari//poate data viitoare! pup

      Ștergere
  4. Imi placi blugii bleu.Si topul din danteluta este dragutel:D

    RăspundețiȘtergere
  5. sa le porti cu multa plecere! mereu ma inspira comenzile tale MIniprix. insa eu si cand merg la ei in magazin, din 10 hainute probate, abia daca mi se potrivesc doar una sau doua, desi pe umeras arata perfect. mi-e tare frica sa cumpar pe "neprobate" de la ei. dar cand vad cumparaturile tale, parca-parca imi vine sa ma incumet :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Monica, eu nu tin neaparat sa vina exact pe corp. Nu ma deranjeaza daca sunt mai largi, important este sa ma simt eu bine in ele. Nici la incaltaminte nu pun mare pret pe masura: uneori imi iau 36,alteori 38-39 si cu exceptia pantofilor fara bareta, care imi scapa din picioare, nu am avut probleme.

      Ștergere
  6. Imi plac foarte tare achizitiile tale. sa le porti cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  7. Sa le porti sanatoasa, Aurora!
    Dupa o postare de acest gen, mereu imi spun: trebuie sa comand si eu pe Miniprix! Nu stiu de ce nu am facut inca acest pas insa si cand se va intampla...:))atunci sa vezi!!!
    Favoritele mele sunt rochita si jeansii!
    Pantofii aceia...ia-i, nu mai sta pe ganduri! (daca-ti plac cu-adevarat!!!)
    Pupicei!:)

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...