Comanda Yves Rocher (+swatch)


Aceasta este ultima comanda Yves Rocher primita, pe care am asteptat-o nerabdatoare deoarece mi-am ales cadou fondul de ten restructurant, despre care citisem numai lucruri bune.Comanda a venit in aproximativ 10 zile lucratoare, am trimis-o prin posta, in plic. Daca doriti sa scurtati timpul de asteptare este de preferat sa plasati comanda online sau telefonic. Eu aleg cel mai adesea varianta plicului postal ca sa am timp sa strang banii pana ajunge coletul si sa nu fiu stresata din cauza lor.

Fondul de ten restructurant are o sticluta tare aratoasa,  din sticla sau plastic dur(banuiesc), dotata cu pompita si capac de protectie. Nuanta pe care mi-am ales-o este 200 bej si mi se potriveste. Textura fondului de ten este foarte cremoasa si are putere buna de acoperire. Se aplica uniform si ilumineaza tenul, dar nu are deloc scipici si nici particule iluminatoare. Dupa doua ore, pe fata mea luceste ca un bec, asa ca nu il recomand persoanelor cu tenul gras (poate doar pe timpul iernii). Un alt lucru care imi displace este mirosul sau persistent. Nu ma deranjeaza foarte tare, dar as fi preferat sa miroase precum un fond de ten obisnuit (Loreal, Avon, Revlon, etc.). Chiar si dupa ce ma demachiez inca mai simt parfumul sau pe piele. Din acest punct de vedere il aseman cu fondul de ten Yria de la Yves Rocher, doar ca cel restructurant are o calitate net superioara.

Nu as mai cumpara acest produs inca o data, pentru ca nu este potrivit pentru tipul meu de piele, dar il recomand persoanelor cu tenul uscat sau normal. Nu veti fi dezamagite, credeti-ma! Pretul sau standard este de 70 de lei, dar eu l-am ales drept cadou intr-o oferta de recomandare.


Mi-am luat inima in dinti si am comandat un produs la care ravneam de prea multa vreme: fardul trio Padure de Trandafiri. M-a socat dimensiunea sa, la o prima vedere....este foarte, foarte mic si are 3 grame de produs, in total. La pretul de 62 de lei ma asteptam sa fie putin mai generos, dar macar sunt incantata de calitatea culorilor. In primul rand sunt mate, catifelate si se aplica usor cu ajutorul aplicatorului cu burete inclus in trusa. Nunatele sunt naturale si se completeaza foarte bine. Pretul mi se pare maricel si nu le-as recomanda in mod deosebit, decat daca  sunteti innebunite dupa aceasta combinatie de rozuri prafuite!

In comanda am mai avut doua produse pe care le cunosteam deja : exfoliantul pentru picioare cu piatra ponce (cred ca l-am avut de 10 ori pana acum, sunt dependenta de el. Este foarte grunjos si curata perfect calcaiele. Are si ulei in compozitie si se simte in momentul aplicarii, astfel incat nu va deshidrata pielea) și deodorantul cu lamaie (foarte fresh, perfect pentru vara. Mie imi plac in mod deosebit deodorante YR pentru ca nu sunt lipicioase si se usuca rapid. Dintre toate pe cel cu hamamelis nu l-am incercat inca, dar pe viitor mi-l doresc. )

Cei de la Yves Rocher au lansat de curand si in Romania gama pentru ingrijirea tenului Hydra Vegetal, cu o formula hidratanta ultra-lejera, potrivita pentru zilele calduroase. Arata atat de revigorant!

Comentarii

Simona Tucu a spus…
Cat de bine arata fardul .... superb! Pe mine nu m-ar descuraja gramajul mititel pentru ca si asa nu reusesc sa ating performanta de a termina vreun fard vreodata ....
S.S a spus…
Destul de scump fardul dar calitatea conteaza.:*
'Unde putem comanda online?:D
Hei , cum vine treaba cu oferta de recomandare?:D
Alina a spus…
n-am incercat nimic din aceste produse(inca):)
Anonim a spus…
fondul de ten are cam multe minusuri avand in vedere pretul, sunt putin dezamagita! fardul de pleoape arata superb intr-adevar, insa nu cred ca merita!
ce comanda frumoasa! sa le folosesti sanatoasa! fdt restructurant imi place mult, mie mi se potriveste, am tenul normal spre uscat iar deo cu lamaie verde miroase excelent!sa te bucuri de ele!
Cleo
Descude a spus…
Fardul e minunat...dar din cauza pretului mare,nu cred ca m-ar tenta sa mi-l iau.
Sunt curioasa daca il vei termina,chiar si cu gramajul mic pe care il are:)
ilda76 a spus…
Utile impresiile tale vis-a-vis de fondul de ten; pentru o perioada in care buzunarul meu va fi mai happy, retin ideea acelui exfoliant pentru picioare (e prima data cand aud de el!)...
Sa le folosesti cu placere, Arora!:*
claudia a spus…
Foarte frumos arata toate :)! Si eu am profitat de o oferta de la ei, inspirata de tine si postarea cu noul lor rimel pe care mi l-am si comandat si ne iubim deja, si am primit EDT Naturelle. Foarte draguta, chiar nu ma gandeam sa imi placa, insa miroase a salata de fructe langa un buchet de flori :P.
Toma Aurora a spus…
Simona, sa stii ca ai dreptate. Si eu arunc uneori farduri aproape intregi,pe care nu apuc sa lefolosescsi care expira intre timp. Avand in vedere ca fardurile nu sunt deloc prafoase, cred ca tin foarte mult! Dar tot socata am fost cand am vazut cutiuta asa micuta : ooops
Toma Aurora a spus…
Pe site-ul lor : http://www.yves-rocher.ro/control/main. Pup!
Toma Aurora a spus…
Oana, oferta de recomandare presupune sa faci o comanda in numele unui client nou (vecin, ruda, frate, etc.). Eu am recomandat toata familia si mi-am putut alege de fiecare data un cadou tentant din catalogul respectiv :D
Am recomandat si alte fete si au primit ele tot ce se oferea cadou (inclusiv cadoul pe care trebuia sa mi-l aleg eu, care se expediaza tot pe adresa noului recomandat, impreuna cu comanda sa).
Toma Aurora a spus…
Alina, este timp destul :D
Toma Aurora a spus…
Li, da, scump fondul de ten. Cu banii de pe el poti cumpara doua fonduri de ten mult mai bune (pentru tenul gras, cel putin).Si fardul mi se pare scump, dar a fost o nebunie de moment.
Toma Aurora a spus…
Cleo, cred ca pentru tenul tau este perfect! Eu cred ca i-l voi da surorii mele, pentru ca si ea are tenul asemanator cu al tau. Imi pare rau ca nu mi s-a potrivit, mai ales ca imi place atat de mult cum arata pe fata in momentul aplicarii:(
Toma Aurora a spus…
Descude,la asta chiar nu m-am gandit :)) Eu cred ca nu il voi termina. Tin minte ca am avut unul asemanator de la Avon acum 5-6 ani, tot asa mic si il foloseam cu inca 2-3 colege zilnic si tot nu l-am consumat. Ah, ce bune erau fardurile acelea trio de la Avon la vremea respectiva (si convenabile ca pret :((()
Toma Aurora a spus…
Ilda, exfoliantul merita toti banii. Si nici nu este scump (in jur de 15 lei). Nici macar exfoliantele mai scumpe pe care le-am incercat nu l-au detronat.Si miroase si foarte bine! Te pup! :*
Toma Aurora a spus…
Claudia, sa le folosesti cu placere!
Ma bucur ca iti place Naturelle. Si mie mi se pare un parfum bun, mai ales pentru fanele mirosurilor florale,revigorante!
Si stii cumva unde gasesc catalogul on-line cu oferta asta? Multumesc pentru info :*
Ela a spus…
Intr-adevar luceste.Pana sa citesc ca nu ti se potriveste,doar vazand poza,m-am gandit si eu la acelasi lucru.Pare ca iti incarca fata.
Fardurile sunt dragute dar par mai mult marouri,eu prefer niste rozuri prafuite dar mai spre roz totusi.

Exfoliantul pentru picioare arata foarte bine!Eu folosesc direct piatra ponce si burete natural.

Te pup!
Toma Aurora a spus…
http://freakshare.com/files/xsmhm3ue/YR-Catalog-Primavara-Vara.pdf.html

De aici il poti descarca, in format complet!
Toma Aurora a spus…
Ela, fondul de ten este intradevr greoi pentru pielea mea, are consistenta foarte densa (ca Infaillible as zice).
Fardurile sunt mai roz in realitate decat in poza,mai ales cel din mijloc.Nu prea mi-a iesit mie fotografia perfect!

Pupici!
yanna a spus…
E prima oara cand imi atrag atentia deodorantele Yves Rocher! Nu lasa urme pe haine? Cred ca o sa le analizez si eu putin data viitoare cand ajung intr-un magazin. In afara de miros, ai mai remarcat si alte diferente intre variantele existente?
Toma Aurora a spus…
Yanna, nu am fost cu bagare de seama daca lasa sau nu pete pe haine. Eu in general nu port haine foarte stramte sau inchise la culoare si nu imi pot da exact seama. Mie imi place la ele faptul ca se usuca foarte repede si nu ramane pielea lipicioasa la subrat,dupa aplicare.
Preferatul meu ramane cel cu bumbac, de culoare roz deschis.Aroma sa subtila m-a cucerit, dar in afara de acest aspect nu am vazut diferente intre el si cel cu lamaie pe care l-am luat ultima oara.
deea a spus…
eu abia am primit catalogul prin posta dar nu sunt aceleasi preturi ca pe site-ul lor. o fi in regula? eu chiar vreau sa fac comanda din catalogul asta pe care lam primit ieri. si inca ceva, eu nu am numar client caci nu am mai facut comanda pana acum.
Toma Aurora a spus…
Deea,preturile sunt diferite de la un catalog la altul (si fata de site), asa ca nu te ingrijora. Si nici numarul de client nu este obligatoriu pentru a plasa comanda!
Anonim a spus…
Buna..Poti sa imi spui exact cum se numeste fondul de ten..sau codul lui de pe site? :)
Toma Aurora a spus…
Bună! Acesta este: http://www.yves-rocher.ro/control/machiaj/fond-de-ten/fond-de-ten-restructurant-cu-extract-de-trandafir-2/?cmSrc=Category