duminică, 6 mai 2012

Miniprix Bonbon Voyage


Ma consider un fan absolut al magazinelor Miniprix si cred ca postarile mele anterioare ma recomanda drept o fanatica a hainelor, accesoriilor si produselor cosmetice comercializate prin intermediul site-ului Miniprix, dar si al magazinelor fizice. Mai mult, pana si in bucatarie au poposit tigai, storcatoare si seturi de vase termorezistente care au bucurat-o pe mama mea ca pe un copil ce-si harjoleste jucariile de curand primite.

Ce-i drept in viata continuam sa ne jucam la nesfarsit, numai natura jucariilor se schimba si se diversifica o data cu inaintarea in varsta. Cand eram copil eram fan declarat al hainelor pentru papusi, al sapunurilor  si al cartilor de povesti. Astazi jucariile mele sunt rochiile, romanele rusesti, cosmeticele si calatoriile. Am primit asadar vestea lansarii platformei Miniprix Voyage ca pe o completare a unuia dintre magazinele mele favorite. Acum, alaturi de o bluza inflorata si o pereche de platforme viu colorate, pot "adauga in cos" si o vacanta minunata, la un pret decent pentru veniturile mele!

Pe site-ul Miniprix Voyage am simtit libertatea de a-mi planifica singura vacanta, analizand de acasa ofertele disponibile, calculandu-mi bugetul pe indetele si cautand in paralel, pe Google, informatii despre obiectivele turistice din apropierea destinatiei alese. Mult mai comod decat sa ma prezint in fata unui angajat al agentiilor de turism fizice, care va incerca sa imi prezinte cu insistenta o anumita oferta. Nu imi place sa fiu incoltita si imboldita atunci cand vine vorba de banii mei, asa ca de fiecare data cand doresc un serviciu ma documentez in prealabil online si abia apoi iau o decizie fixa. Fie ca este vorba de vacante, abonamente de telefonie sau promotii la produsele cosmetice prefer sa iau de una singura decizia finala si abia apoi sa cumpar, fie mai mult, fie deloc.

Daca as fi intrebata unde anume mi-ar face placere sa calatoresc in aceasta vara as raspunde onest : Oriunde! Fie ca este vorba de un weekend la Brasov sau de o saptamana la Paris, m-as bucura in egala masura de experienta traita. Niciodata nu am privit vacanta ca pe un lux si nu mi-am concentrat toti banii spre o destinatie faimoasa ori la moda. Mai mult, mereu am vanat cupoanele de reduceri online si am economisit astfel mai multi bani de buzunar. Nu cer jacuzzi, piscina interioara si salon SPA de la o vacanta, ci obiective de vizitat, restaurante bune si diverse si buticuri pentru cumparaturi. Ce-i drept, ce e o vacanta fara suveniruri? Exista oare placere mai mare decat aceea de a cumpara suveniruri pentru cei de acasa, la care te intorci cu drag si cu atatea de povestit?


Am un prieten apropiat care lucreaza ca ospatar pe vasele de croaziere ce traverseaza toate oceanele lumii. Orbita de salariul foarte mare pe care il castiga nici macar nu am indraznit sa il intreb cat costa cea mai ieftina croaziera. Pe Miniprix Voyage  am aflat chiar astazi care este pretul celei mai timide croaziere pe valurile Mediteranei. Un sejur de 5 nopti costa in jur de 500 de euro, fara mese incluse, dar cu limonada la discretie! Consider ca o persoana tanara nu trebuie sa se ingrijoreze foarte tare din pricina meselor neincluse si ca limonada este de preferat in locul unui meniu bogat, care ne poate afecta silueta.Iar silueta conteaza, mai ales cand stam tolaniti la soare, la bordul unui vas de croaziera!


Apreciez Miniprix Voyage si pentru faptul ca este un promotor al turismului national. Eu as calatori oricand, cu placere, oriunde in tara noastra. In Delta Dunarii nu am ajuns niciodata si m-a ratrage o vacanta de doua saptamani in aceasta locatie. Chiar daca nu imi place pestele as incerca in fiecare zi cate un preparat pe baza de carne de peste si m-as plimba zilnic cu barca. Este visul meu din copilarie sa ma plimb cu barca prin stufaris si sa arunc boabe de porumb pentru ratele salbatice poposite pe apa sau pe maluri.

Bucovina, atat de frumos cantata de Grigore Lese, ar fi o alta destinatie accesibila si la indemana. Pe site cazarea pentru o seara, pentru o persoana, la o pensiune de 4 stele costa 60 de lei. Sora mea deja simt cum tresalta cand aude de aceste meleaguri si parca o vad facandu-si in graba bagajele si incaltandu-si comodele cizme Asos de piele intoarsa. Nu ar avea astampar pana la miezul noptii si zilnic am cutreiera pe strazi, cautand tarabe cu preparate traditionale si bundite de lana.

Pentru ca inca sunt studenta si detin card ISIC (pentru care puteti sa aplicati si voi pe site-ul oficial) beneficiez si de 5% reducere pentru orice serviciu turistic pe care il achizitionez de pe Miniprix Voyage.  Sunt acceptate si tichetele turistice oferite de angajatori, in cazul in care detineti sau primiti astfel de recompense inainte de concediu.

Alte servicii oferite de site sunt: posibilitatea de a alege un traseu parcurs cu autocarul sau trenul, posibilitatea de a incheia asigurari de calatorie in cazde pierderi sau probleme juridice si medicale, serviciul de inchirieri auto, transfer intre locatia aeroportului si cea a hotelului, loc gratuit de parcare pentru 8 zile in Otopeni (in cazul in care sunteti din provicie sau din Bucuresti si nu aveti unde sa va lasati automobilele).

Chiar daca am o sesiune in fata si un examen de sustinere al disertatiei mie deja imi suna a bonbon voyage....a vacanta plina de soare, cumparaturi si inghetata cu aroma de menta si pepene galben! Pe voi nu va incearca sentimentul unei vacante relaxante, vesele si delicioase?








19 comentarii:

  1. Si eu visez la o vacanta pe un vas de croaziera si o sa am parte de ea cat de curand, este pe lista :P
    Foarte frumoasa postare ai facut, Aurora, abia astept sa vad unde vei merge in vacanta si sa citesc apoi poastarile tale, sunt sigura ca vor fi "delicioase"...
    :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Simona!
      Momentan sora mea planifica o vacanta in Grecia, la sfarsitul lunii mai. Preturile sunt foarte bune, mai ales din cauza gravei crize economice ce a lovit Grecia. Am vazut si la stirile Pro TV ca preturile nu sar de 100 de euro pentru 7 zile de cazare la hotel de 3-4 stele, un pret foarte bun (mai ales ca in Grecia ai si ce sa vezi si te si bronzezi repede :D).

      Ștergere
  2. Cat de frumoasa e postarea ta! Ma regasesc 100% in cuvintele tale. Nu-mi trebuie lux, mancare si nu stiu ce conditii, atata timp cat sunt intr-un loc superb...
    O sa intru si eu pe site sa vad ce si cum:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dorina, exact!
      Nici eu nu imi doresc neaparat meniu all inclusive sau facilitati de lux. Important este sa te simti bine in vacanta, sa te plimbi, sa faci fotografii, nu sa stai in sauna si apoi sa mananci pana pici sub masa.

      Ștergere
  3. Si eu sunt una dintre pesoanele care adora sa calatoreasca, fie ca e ceva de lux, fie ca backpacker. Pe un vas de croaziera inca nu am fost, dar nu e timpul pierdut :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti urez sa ai parte cat mai curand de o croziera! Nici eu nu am fost,cum am spus, dar imi doresc foarte tare desi imi e putin frica sa nu se scufunde vasul :D Oricum, imi voi lua sigur colac la mine si un pistol cu artificii, in cazul in care ma voi duce vreodata :)) Chiar ii spuneam surorii mele ca voi dormi cu colacul-ratusca pe mine ca sa nu ma ia furtuna prin surprindere :D

      Ștergere
  4. eu sunt nebuna cu vacantele, as vrea sa vad atatea locuri... Din pacate, in ultima vreme nu prea mi-au iesit planurile, dar sper ca acest lucru seva schimba.

    nici eu nu ma dau in spate de la a vizita locuri de care poate altii nu s-ar bucura asa tare ca mine. Sunt de parere ca fiecare tara are multe de oferit, trebuie doar sa te duci cu inima deschisa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Alina, ai dreptate, orice loc e interesant. Eu m-as duce si intr-un sat uitat de lume....ar fi o experienta sa stau fara cablu, semnal si internet o vreme si sa mananc numai mancare 100% naturala. M-as duce, evident, si in locuri luxoase, celebre, dar nu imi permit momentan sa calatoresc la tropice sau prin Asia, asa ca ma multumesc cu orice!

      Ștergere
  5. Mi-ai indus asa o stare de melancolie si de "dor de duca",tolanit la soare si mancat inghetata la discretie,offf...de as putea culege bani dintr-un copac:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaaaaaaa, din copacul cu bani al lui Pinochio :))))))) Uff, ce viata de huzur am mai duce daca am avea asa ceva. Dar....multi bani aduc cu ei si o avalansa de plictiseala. Cred ca ne-am plictisi daca am putea avea oricand orice ne dorim. Nu ne-am mai face liste, planuri si totul ar veni de-a gata, la pachet.

      Ștergere
  6. Oficial m-am indragostit de acest site. De o ora tot pe el ma uit si au niste oferte foarte bune. Acesta este cu siguranta un articol de mare ajutor :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca postul meu ti-a fost util!
      Si eu am stat ore intregi si m-am uitat la oferte. Chiar ai de unde alege si este foarte practic acel chestionar unde completezi preferintele tale.
      Ştergere

      Ștergere
  7. Ce mult as vrea o vacanta, cred ca doar cateva zile mi-ar incarca bateriile dupa anul asta atat de greu la facultate. Pana la urma stau si ma gandesc ca suntem oameni si tineri si daca nu profitam acum de frumusetea drumetiilor atunci cand?! Dupa ce am citit ce ai scris, deja ma gandesc ca sunt undeva departe..

    RăspundețiȘtergere
  8. Este superb articolul....si se pare ca s-a dovedit a fi si cel castigator!! Felicitari pentru premiu!!! Si sa ne spui si noua unde pleci!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult, Mihaela! Da, voi anunta locatia cand imi va fi comunicata de cei de la Miniprix Voyage! :*

      Ștergere
  9. Felicitari, Aurora! Sa te bucuri de city break si sa te intorci cu amintiri frumoase. Ti-am citit postul si m-am regasit in el. Si eu tanjeam sa vad lumea pe vremea cand eram studenta si nu conta unde plecam in vacanta, atata timp cat plecam. Credeam ca voi deveni mai selectiva pe masura ce voi calatori. Dar nu! Si acum, ca si atunci, vine momentul ACELA anume, cand stiu doar ca trebuie sa plec. Oriunde! Vorba aia, calatorului ii sta bine cu drumul:)

    RăspundețiȘtergere
  10. Ooooo, extraordinar premiul!!!
    Te felicit, Aurora! Iti doresc sa fie un sejur to remember!!!
    De-abia astept poze si povestiri! Sa ne tii la curent...:)

    Pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  11. Felicitari pentru premiu! Iti doresc o vacanta frumoasa!

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...