marți, 15 mai 2012

Mic shopping de la Miniprix


Acum cateva zile mi-a sosit una dintre comenzile de la Miniprix. Mi-am luat o rochita si o pereche de sandale, intr-o comanda comuna, de la care nu puteam sa lipsesc :D.  Mi-am calcat pe inima si mi-am luat sandalutele maro din fotografie, cu toate ca nu suport partea din fata. Cum era de asteptat, m-au ros intre degete si o luna trebuie sa stau departe de ele. Imi plac foarte mult, sunt comode si arata superb, pacat ca am atat de sensibila pielea pe picioare.


Rochita aleasa este de culoare rosie. Este singurul obiect vestimentar rosu pe care il am, din cate stiu eu. Este confectionata dintr-un material moale, asemanator puloverelor subtiri si este accesorizata cu o curelusa subtire. Este produsa de Bershka si imi place cum se aseaza pe corp. Se portiveste bine cu sandalutele si impreune formeaza o tinuta comoda, pentru zi.


Mi-am facut si un cercel lung, fulgos, ca sa asortez tinuta. Este foarte funny si l-am purtat cu mare placere. Am evitat sa il fac foarte greu, pentru ca fac repede bubite la urechi si am renuntat la lanturile aramii pe care i le pusesem initial. Pentru zilele in care vreau ceva mai cuminte, mi-am facut o pereche de cercei in tonuri de negru si verde:


Si bineinteles ca i-am facut si surorii mele un cercel unic, pe care il poarta foarte des si care se potriveste tuturor tinutelor sale.


Astazi asteptam o a doua comanda Miniprix, in care mi-am ales saboti (clogs), pantofi leopardut, o bluza si o caserola pentru sandvich/salata, cu capac ursulet. Dar nu a ajuns azi la mine curierul si o voi primi probabil maine. Astazi au bagat iarasi modele noi de pantofi si sandale....nu stiu cum o sa rezist acestor tentatii. Au avut si happy hours, dar le-am ratat pe toate: 50% reducere pantaloni, 20% reducere topuri si tricouri si 20% reducere pantofi (toate din categoria dama).

58 de comentarii:

  1. Great items; love the feather-earrings; so lovely.

    I'm a new follower now.

    XOXO

    My Bathroom Is My Castle – Beauty Blog

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you! I also added you in my list. :*

      Ștergere
  2. Sa le folosesti cu drag :) sunt superbe. Cerceii pe care i-ai creat costa sute de lei in magazine, sunt superbi. Poate voi incerca si eu sa imi fac insa nu stiu unde sa gasesc asemenea pene, la marochinaria de langa mine nu cred ca voi gasi..

    Puupp

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gina, eu i-am luat de pe Breslo.ro. Am dat 2,5 lei pe setul de pene normale si 6 lei pe setul de pene de strut.La mercerie nu am vazut, decat sub forma de brosa cu floare sau sub forma de fular fulgos :))

      Ștergere
  3. sa le stapanesti sanatoasa! Si eu astept o comanda mini prix. Am vrut si eu sa imi iau caserola pentru sandvich/salata dar am avut probl cu situl..m-am deconectat..am pierdut ce aveam in cos si a doua oara am uitat sa mai adaug produsul respectiv...mor de ciuda...sunt atat de dragute! Data viitoare!
    pup

    ps..cercelusii sunt superbi! esti atat de talentata..in toate! Bravo!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Raluca, ma bucur ca am luat caserola. E super draguta si practica. Am vazut ca deja nu mai sunt in stoc (decat pe galben si pe verde). Foarte repede se epuizeaza stocurile :/

      Sper sa iti placa tot ce ti-ai comandat si sa le porti cu placere!

      Ștergere
  4. si tu ai o problema cu rosu?? :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaaa, am fost bantuita de rosu in copilarie. Pe vremea aceea imi placea mult si era culoarea mea preferata :/

      Ștergere
  5. poti sa-mi dai te rog linku cu sandalutele?le-am cautat de am innebunit si nu le-am gasit.te rog mult,sunt superbe:d te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu nu le mai gasesc. Nu cred ca mai sunt in stoc. Uneori stocurile se epuizeaza din ziua postarii obiectului pe site. Sau raman valabile numai masuri foarte mari (40,41) :(

      Ștergere
    2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    3. Mai sunt aici, dar doar pe alb:
      https://www.miniprix.ro/produs/88681/sandale-dama-incaltaminte/

      Ștergere
  6. Cercelusii verzi sunt absolut bestiali, au un big LIKE din partea mea :)
    Sa le porti sanatoasa!:*

    RăspundețiȘtergere
  7. Poate te induri si ne arati cum ai facut cerceii pas cu pas ( si verzi si rosii) PLEASE :)
    Rochia este superba, sa o porti cu placere.
    Sandalele ca sa nu te mai roada (valabil toata incaltamintea) trebuie sa le bati usor cu un ciocanel in locul unde stii ca te rod.
    Pupici.
    Te astept pe la mine ,am un G.A dragut.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iris, daca as avea timp as face cu placere un tutorial :/ Se fac foarte simplu, pur si simplu am prins penele de cercurile aurii si intre ele am pun un mic lantisor. Pe cei rosii i-am facut din snururi de piele pe care le-am innodat din loc in loc, punand si cate o margeluta aramie.

      Bine ca mi-ai spus de batutul cu ciocanelul. Sa vezi ce am sa le mai bat. Super acest truc, nu stiam de el. Iti sunt recunoscatoare!

      Ștergere
  8. Foarte frumoase toate , mai ales cerceii imi plac extrem de mult :X Mi-ar place si mie ca tot ce gasesc cu pene , nu e pe gustul meu :)) Asteptam noua comanda :X

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Andra, azi am primit-o. In curand voi pune si poze. Sunt incantata si de data aceasta, in special de sabotii din piele.

      Ștergere
  9. Tu chiar ai ceva cu miniprix;)). O sa intru poate imi gasesc si eu o pereche de sandale dragute,data trecuta nu mi.am gasit marimea.
    Asteptam poze cu noua comanda:x

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, imi place foarte mult acest magazin. Inca din primul an de facultate, cand l-am descoperit, am facut o pasiune pentru el. Tin minte, cand am mers prima data cu colegii mei am ramas fascinata (eu eram atunci familiarizata cu preturile din mall si imi imaginam ca toata viata o sa imi iau haine numai de acolo. Destul de fraieruță eram pe vremea aceea :ops!

      Ștergere
    2. Ceva de genul eram si eu:)). Dar parca mi.am dat seama ca mai bine caut un lucru dragut dar de 10 ori mai ieftin ca in mall. Apropo,ca tot vroiam sa te intreb. Ti.ai luat vreo teapa pana acum cu miniprix?Am tot auzit ca ba nu trimit nr corect la incaltaminte ba nu trimit toate produsele. mersi:*

      Ștergere
  10. Ti-am mai zis ca mi-as dori sa fiu si eu atat de creativa!
    Frumoase sandalele si rochita, asteptam si urmatoarea comanda!:)
    Sa le porti cu mare bucurie, Aurora!:*:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Ilda! Am pregatit plicul, am facut si modificarea specificata. Maine pleaca intins spre YR :D

      Ștergere
    2. Multumesc din tot sufletelul!!!:*:*
      Me happy, happy!!!:D

      Ștergere
  11. Cerceii verzi sunt cei mai frumosi cercei cu pene pe care i-am vazut pana acum :O Te pricepi , bravo!! Poate ne impartasesti si noua cum ai reusit . Pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oana, foarte simplu i-am facut. Doar am agatat fulgusori si lanturi pe cercurile aurii, cu ajutorul unei pensete. :D

      Ștergere
  12. Foarte frumosi cerceii, de unde iti iei materialele necesare pentru a le face?
    Sandalute am si eu acelasi model, tot de pe Miniprix, numai ca albe si imi plac foarte mult :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Diana, de pe Breslo.ro le-am luat (fulgusori, tortite, lanturi, zale, etc). Da, sunt super frumoase sandalele si par si foarte rezistente.

      Ștergere
  13. sa le porti sanatoasa! eu sunt client fidel Miniprix de cativa anisori deja si sunt foarte multumita de produse in general!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Subscriu!Si eu sunt mare fan :X

      Ștergere
  14. vezi ca pe groupon e voucher 50% la sabon:d te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Alecsandra!Am vazut oferta pe Groupon, dar momentan nu am bani si loc pentru alte cosmetice :( Am promis ca ma mai potolesc si imi strang bani pentru vacante....pentru cosmeticele pe care mi le voi lua din vacante :))

      Ștergere
  15. Cerceii aia cu verde sunt TO DIE FOR! M-ai omorat!:X:X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  16. Dar ne asemanam, nu gluma!!!
    Nici eu nu suport chestiile printre degete si nu am decat o pereche de slapi asa, pe care o port doar la mare si aia au chestia aia din plastic, asa ca nu ma jeneaza prea tare.
    Nu suportam rosul pana acum, dar anul acesta mi-am luat o multime de haine rosii, inclusiv pantaloni.(de fapt am si scris asta intr-o postare :)
    Imi plac tare mult toate cumparaturile, inclusiv cerceii verzi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Slapii din plastic imi plac si mie. Nu simt snurul intre degete, dar nu ii pot purta decat prin curte sau prin imprejurimi. La drum lung ma rod si ei.

      Si eu am evitat rosul multa vreme.....in copilarie am avut numai rochite rosii si cred ca am ramas cu sechele. La fel si cu inghetata cu cacao- numai cu cacao mancam si acum nu ma mai ating de ea. :))

      Ștergere
    2. Cand am vazut raspunsul tau: am zis, hai ca-i imposibil. Zici ca suntem intr-o comedie de-aia hollywoodiana:
      Si eu mancam numai inghetata de cacao si de ceva ani imi iau numai cu vanilie , frisca sau pepene galben :))
      La noi s-au inversat rolurile: acum sora mea isi ia numai cacao (ei ii placea de vanilie cand era mica) si eu de vanilie :)
      Deci nu pot sa cred cate chestii avem in comun :)) (bine, chestii marunte, dar anyway).

      Ștergere
  17. Ce frumosi sunt cerceii! Toti imi plac. Eu am descoperit destul de recent blogul tau si nu stiam de talentul asta pe care il ai. Te rog sa mai prezinti creatii din astea, si eventual si tutoriale, sau poate faci cateva perechi si le vinzi.
    Sandalele nu prea sunt stilul meu, dar rochita imi place foarte mult. Abia astept sa ne arati si urmatoarea comanda cand ajunge :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Coconut, pasiunea pentru confectionat haine si bijuterii este anterioara blogului. Am doua magazine pe breslo (ebonyvintage si nahoot) impreuna cu sora mea, deschisede vreo 3-4 ani. Cercei cu fulgi nu am facut pentru vanzare, pentru ca nu se incadreza in genul de accesorii pe care le fac. Au fost mai mult o placere personala....ii tot vedeam prin reviste si magazine si trebuia sa imi fac si eu o pereche :*

      Ștergere
  18. Sa le folosesti cu bucurie. Si eu am o comanda pregatita la Miniprix, abia astept sa primesc produsele!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si tu la fel. Andrea! Sper sa fi multumita de ce ti-ai comandat!

      Ștergere
  19. Foarte frumoasi cerceii, m-am indragostit de ultimul :X

    RăspundețiȘtergere
  20. super cerceiii! spune-mi te rog mult mult de unde ti-ai luat penele?? k in ultimul timp am tot cautat dar nu am gasit :( si de ceva vreme ma bate gandul sa-mi fac si eu o pereche :X

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De pe breslo le-am luat, din magazinul boho.stars! Pupicei!

      Ștergere
    2. msss! m-am uitat si eu dar nu am vazut asa pene frumoase ca ale tale... esti o norocoasa! :)) te pup

      Ștergere
  21. Ar fi de mare ajutor o postare DIY pt cercei. Sa porti cu placere toate lucrusoarele! Vroiam sa iti zic ca si eu am aceasi problema cu acest tip de incaltaminte, insa solutia potrivita pentru mine este aceea de a aplica un plasture transparent intre cele 2 degete sau un plasture din acela mic si rotund. Disconfortul nu dispare total, dar cel putin nu ma aleg cu rani.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dada, nu e mare chestie la confectionatul cerceilor. Pur si simplu am montat fulgii pe cercurile metalice sau de lantisor, acolo unde a fost cazul. La cei rosii am mai pus snururi din piele pe care le-am innodat din loc in loc. Pe snururi ma bagat si cate o margeluta, pentru mai multa culoare!

      De acum incolo imi pun si eu plasture....nu mai merge altfel :( Multumesc pentru sugestie! :*

      Ștergere
  22. Imi plac si sandalutele si rochita,dar cerceii sunt superbi!

    RăspundețiȘtergere
  23. Singurul lucru rosu?Eu ador rosul!!!Mi se pare ca numai prin aceasta culoare,tinuta este in mare parte gata!
    Rochia este frumoasa si sunt siguraca o sa te simti excelent in ea!

    Foarte dragute sandalele,eu nu am problema cu astfel de sandale,ba chiar mi se par tare comode,doar rar mi s-a intamplat sa ma incomodeze.


    Cand am vazut cerceii m-am indragostit!Cei cu pene verzi sunt preferatii mei!Nu ii vinzi?Sau mai poti face o alta pereche?Nu imi mai pot imagina viata fara ei! :p

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ela, nu mai am fulgusori pe aceste culori si nici cercuri aurii. Dar iti poti comanda de pe breslo si o sa ii poti face singura, foarte usor. Eu de la Boho.stars am luat furniturile si nu m-au costat mult.

      O sa incerc sa port si eu mai mult rosu pe viitor,desi nu sunt convinsa ca ma avantajeaza foarte tare.:*

      Ștergere
  24. Si mai bine atunci!O sa arunc o privire si apoi ma pun pe cheltuit! :)) Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  25. Am cautat pene dar am agsit deja facute accesorii.Tu de la cine ai luat penele?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De la boho.stars :
      http://www.breslo.ro/Shop/boho.stars/?q=pene

      Ștergere
  26. Vreau si eu o rochie ca a taaa..!!!
    Mamaa ce-mi place, de cercei nu mai zic, am fost tentata sa-mi iau din primark si am renuntat la ei de teama ca nu vor fi rezistenti si se vor strica. :P

    RăspundețiȘtergere
  27. Thanks for your marvelous posting! I certainly enjoyed reading it,
    you could be a great author. I will remember to bookmark your blog and will come
    back someday. I want to encourage continue your great writing, have a nice day!
    My site - my blogspot

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...