Produse noi de la Oriflame



Am dat comanda la Oriflame acum cateva saptamani, prin intermediul prietenei mele Dana, care la randul ei a apelat la ajutorul unei cunostinte de-a unei prietene- si din cauza aceasta a durat asa de mult pana am intrat in posesia produselor. Nu mai cumparasem nimic de la Oriflame de luni bune si eram curioasa sa incerc cateva din produsele nou lansate.

Gama Floral  Collection are niste ambalaje  superbe, cu flori roz, pastelate. Dar calitatea produselor nu se ridica la frumusetea recipientelor. Gelul de dus nu face multa spuma  si sapunul sub forma de floare are un miros fad, sters. Ca si aroma aceasta gama nu mi s-a parut pe placul meu si nici nu intentionez sa o mai cumpar pe viitor. Preturile au fost mici: 9 lei gelul de dus si 4 lei sapunul, dar consider ca acesti bani puteau fi cheltuiti pe produse mai bune.

Mascara Power Curl imi place foarte tare, in schimb! Ca majoritatea rimelurilor Oriflame si acesta imi creaza impresia de gene siliconate, invaluite intr-un plastic usor lucios. De asemenea apreciez faptul ca obtin rezultate bune dintr-o singura aplicare, chiar daca este necesar sa periez genele de mai multe ori decat in cazul rimelului Multi Action de la Essence. Pret: 12 lei.





Mi-am dorit sa incerc exfoliantul cu zmeura si menta, pentru ca arata delicios, iar zmeura este marea mea dragoste. Aroma gelului este foarte placuta la inceput, dar devine usor sintetica in momentul baii. Exfoliaza acceptabil si nu consider ca am facut o alegere proasta cand l-am cumparat. Pretul unei sticlute a fost de 9 lei.


Lacul de unghii Tender Peach, din colectia Blooming are o culoare foarte placuta si rezista 2 zile pe unghiile mele. Apoi lacul se taie in fasii care se desprind de suprafata unghiei. Eu sunt multumita de rezistenta, avand in vedere faptul ca lacurile Avon imi sar de pe unghii in maxim o zi. Partea mai putin buna este ca lacul este semi-opac si am fost nevoita sa aplic 4 straturi pentru a obtine o acoperire buna a unghiei. Se usuca foarte rapid, asa ca multiplele straturi nu au constituit o problema majora.


Dupa aceasta comanda nu pot spune ca Oriflame m-a impresionat prin calitate produselor, desi  am multe cosmetice preferate de la aceasta firma. Pe viitor intentionez sa imi comand fondul de ten Giordani Gold si exfoliantul Milk&Honey, doua produse pe care le-am mai avut si pe care le-am indragit! In ceea ce priveste experimentarea a noi produse lansate, nu stiu in ce masura ma voi decide sa fac iarasi acest lucru, pe viitor. Oricum, aprilie va fi o luna in care voi lua din nou pauza de la shoppingul de cosmetice si nu mi se vor ierta decat scapari mici si nevinovate (un gel de dus, un sapunel, poate vreo lotiune nu foarte costisitoare). Un gel de dus Cottage cu grapefruit cred ca va fi pe lista mea de cumparaturi si o lotiunea Nivea cu aroma de zmeura.

Comentarii

Dorina a spus…
Vai ce frumos arata toate! Pacat ca nu sunt asa bune.
Eu nu am mai incercat produse Oriflame si Avon de ani de zile, deoarece stiu ca ma atrageau doar estetic, dar calitatea lasa de dorit (folosesc constant doar batonul purificator cu ceai verde de la Oriflame)
Iti mai iei multe mascara?? Cred ca ai colectie...
Asteapta sa le folosesti :)
Oricum , asta arata super pe genele tale.
Macnetize a spus…
Woooa, cat de tare e rimelul!
Alina a spus…
Intr-adevar Oriflame are produse si produse si de multe ori ma las si eu vrajita de ambalaje.
Oja arata bine pe unghii.


Gelul de dus Cottage cu grepfruit a fost primul cumparat de la aceasta marca si mi-a placut foarte mult. Nici cel cu ceai verde nu e de lepadat ;)
endre a spus…
gelurile de dus trebuie sa fie delicioase.Nu le-am cumparat,pentru ca vreau sa ma potolesc cu comenzile,insa le-am adulmecat in brosura. ;))
Sa le folosesti cu placere!
Gina Cristiana a spus…
Sa le folosesti cu placere. Incercarea moarte nu are cum se zice si mai rau iti staea gandul la ele daca nu le incercai. Eu voi lua o pauza de la Avon si Oriflame pentru ca unele produse sunt cam maricele la pret si nu foarte bune si cu acei bani ma "rasfat" intr-un magazin ca DM sau hipermarketuri.
Voi face si eu cu putin noroc un drum pana la Essence in wekend :D
Mariposa a spus…
ce gene superbe poti sa aiiiiiiiiiiii :X
Simmonne87 a spus…
Iti citesc fiecare postare cu sufletul la gura :)
Toma Aurora a spus…
Dorina, cand ma uit la prima poza si vad cat sunt de dragute produsele, imi pare rau ca unele nu sunt bune. Batonul l-am avut si eu si sora mea si un amic si eram toti trei dependenti de el intr-o vreme. Era haioasa rau partea verde a batonului, aratam ca niste gandaci cu bulinute cand ne dadeam cu ea!

Nu imi mai iau rimel, gata! Acum am suficiente pentru lunile viitoare.Pupici!
Toma Aurora a spus…
Macnetize, cea mai buna parte a lui e ca nu se scutura. Genele par imbracate in plastic lucios si nu sefac ca niste picioruse de musca!
Oanna Maria a spus…
Ptiu ce gene absolut superbe ai :x
Dorina a spus…
Ce funny: gandacei cu bulinute :))
Eu folosesc doar seara batonul, inainte de culcare, dar uneori ma trezesc si dimineata cu pete verzi pe fata :)

ASa sa faci. Ce luni, cred ca iti ajung pe un an! :))
fuchsia a spus…
Am incercat si eu sapunul si gelul de dus Floral, gelul mi s-a parut ca face destul de multa spuma, insa, din pacate, nu ramane nicio aroma pe piele, ca la alte geluri mai bune :(
Toma Aurora a spus…
Alina, ce ma bucur ca ti-a placut gelul de dus cu grepfruit. Cu siguranta il voi incerca si pe cel cu ceai verde, mai ales cand vor veni caldurile si voi cauta produse cu arome cat mai racoritoare! Pup!
Toma Aurora a spus…
Endre, nu sunt foarte incantata de ele. Arata foarte frumos, ce-i drept, dar au arome cam sintetice si care nu se pastreaza deloc pe piele. Multumesc pentru urare si te felicit pentru decizia da a te abtine! Pupici!
Toma Aurora a spus…
Gina, sunt de acord cu tine. Produsele Avon si Oriflame nu mai sunt la fel de atractive si comeptitive ca altadata, in special din cauza preturilor care s-au marit. Nu spun ca produsele lor sunt scumpe, dar de multe ori depasesc pretul celor din supermarket. In hipermarketuri, spre exemplu, sunt saptamanal promotii foarte avantajoase, mai bune decat cele din paginile brosurilor.
Toma Aurora a spus…
Mariposa, multumesc! Si mie imi plac- sunt destul de lungi si suficient de dese. Sunt fete cu gene mult mai lungi, dar eu ma multumesc si cu atat!
Toma Aurora a spus…
Multumesc, Simonne! Ma simt magulita de acest compliment!
Toma Aurora a spus…
Aminara, iti multumesc. Eu nu le vad chiar atat de speciale, dar sunt multumita de ele. Si rimelul conteaza foarte tare, pentru ca genele mele sunt cam decolorate!
Toma Aurora a spus…
Fuchsia, ai dreptate, eu nici macar nu reusesc sa imi amintesc exact mirosul gelului de dus. Parfumul sau dispare rapid si nu apuc sa ma obisnuiesc cu aroma. Sapunelul este foarte dragut, iar cutiuta in care vine ambalat parca este desprinsa din povesti. Aroma sa este insa si mai slaba decat a gelului de dus :(
Ionny a spus…
Pe mine gama floral nu m-a atras...

Ce oje de la avon nu-ti rezista? cele cu uscare rapida?
Gina Cristiana a spus…
Da, asa este. Ma gandes chiar la fardurile acelea care nu sunt bune,pigmentate si rezistente ca altele de la alte firme si rimelurile care costa peste 15 lei cand poti sa iti iei unele foarte bune gen Maybelline,Essence etc :)
Hellen a spus…
Ce bine arata oja :x...
Aurelia a spus…
As manca gelul de dus!
Toma Aurora a spus…
Ionny, am nuanta Limeade din gama cu uscare rapida. Mi se ia de pe unghii la prima baie, chiar daca o fac la 2 ore dupa ce imi pictez unghiile.

In rest am nuantele Ruby Slippers, Mint si un albastru foarte inchis,din gama normala. Si acestea rezista la fel de putin pe unghiile mele. Mentionez ca le am extrem de subtiri si fragile.
Toma Aurora a spus…
Hellen, nuanta este foarte frumoasa, de primavara!
Toma Aurora a spus…
Si eu la fel! Arata ca sucul natural de zmeura! :D
Anonim a spus…
frumoase produse.. sa le folosesti sanatoasa:)!!
Astept un haul cu haine.. Cand o sa fie?
Toma Aurora a spus…
In curand. Maine o sa sa ma duc cu fetele prin Miniprix, poate imi gasesc ceva dragut si acolo. :d


Multumesc pentru urare!
Anda Zelenca a spus…
Oja are o culoare minunata!:X