sâmbătă, 14 aprilie 2012

I love Miniprix


V-am anuntat in Scrisoare catre Iepuras despre noua aplicatie de pe pagina de Facebook a site-ului Miniprix. Gratie aplicatiei Style Up, puteti sa va creati o revista fictiva, in 2-3 minute, in care trebuie sa adaugati 10 coduri ale produselor Miniprix (pe care le luati de pe site-ul magazinului). Apoi primiti un cupon de reducere pe mail, cu o reducere de 10-20%. Daca nu va abonati la newsletter primiti doar 10%, iar daca bifati si casuta de abonare primiti un cod de 20% reducere. Puteti sa va inscrieti de mai multe ori, de pe conturi de Facebook diferite.

V-am aratat in postul catre Iepuras lucrurile pe care mi le doream de la Miniprix. Intre timp  mi-am mai cumparat si altele, pentru ca a obtinut si sora mea o reducere de 20% si iar ne-am "combinat" pentru o comanda. Mi-am luat sandale pentru vara  si saptamana viitoare le voi primi. Am observat ca pachetele vin acum mult mai repede, uneori si in 3 zile de la plasarea comenzii.

Am vazut ghiozdanul in magazinul din Pacii, dar nu l-am luat atunci. Imi era sila sa il mai car si pe el intr-o alta punga si l-am comandat online. Am platit pentru el 51 lei (pret eticheta 25 euro-Cache Cache). Desi este lucios, imi place pentru ca este practic, incapator si are floricele. Pentru ca materialul este alunecos, nu trebuie spalat, nu se murdareste si nu duc grija ca il stropesc  cu suc, cu cacao sau alte minunatii.



Masca de par hranitoare Oyster mi-a placut foarte tare la prima utilizare. Pot spune ca este cel putin la fel de buna ca tratamentul reparator de la Kerastase (care este de 4 ori mai scump). Miroase a gel de ras Axe pentru barbati, varianta veche, pe care mi-o amintesc din copilarie. Sora mea este innebunita dupa aceasta aroma asa ca si-a comandat repede samponul din gama. Are o consistenta perfecta, pe care as asemana-o cu cea a mastii Wella pentru par colorat. A costat 32 de lei si o voi cumpara din nou cand o voi termina. Este unul dintre putinele produse de care m-am indragostit de la prima utilizare si o consider foarte buna ca pret. O masca din supermarket am vazut ca a ajuns la 20-24 de lei, asa ca diferenta de pret este foarte mica.



Ultimul produs din comanda a fost salopeta din denim  de la Bershka, de care sunt foarte incantata. Este tare comoda si imi place captuseala sa inflorata. Am purtat-o la cumparaturi si m-am simtit lejer imbracata in ea. A costat 49 de lei si nu regret ca am cumparat-o, desi nu pot spune ca este exact pe stilul meu. Rar ma imbrac cu haine sport, dar pentru zilele solicitante o astfel de salopeta e o solutie salvatoare.

In final, imi reinnoiesc juramintele fata de Miniprix: iubesc acest magazin cu adevarat si mi se pare unul dintre cele mai grozave locuri pentru cumparaturi. Ii voi ramane fidela si sper sa ne surpinda in continuare cu reduceri si cupoane de reducere.


Sarbatori fericite va doresc si toate cele bune! Eu nu voi merge la biserica sa iau lumina(parerea mea despre biserici nu este tocmai una buna,dupa cum v-am mai spus. Cel putin la mine in localitate sa te duci la biserica de Inviere inseamna sa stai sa saluti cel putin o suta de persoane, sa zambesti tuturor si sa faci pe mironosita pentru ca doamnele in varsta sa te aprecieze si sa te considere un model de tanar educat. Or, mie nu imi place sa merg la biserica pentru a juca teatru. Daca aveam un astfel de lacas in mijlocul padurii si nu as fi cunoscut pe nimeni jur ca m-as fi dus, prin furtuna si intuneric, dar sa fiu partasa la asa ceva nu indraznesc. Nu am mai fost la biserica din localitate de foarte multi ani, dar am mai calcat in altele. In general consider ca un om trebuie sa caute liniste si impacare in interiorul bisericii si nu sa urmeze un cod absurd de traditii si reguli. De exemplu, cand ma duceam la slujba, se gaseau mereu persoane care sa ma forteze sa sarut zeci de icoane si sa imi zica sa nu trec prin fata altarului ca doar barbatii au voie. Astea mi se par niste gogosi, niste superstitii si obiceiuri aiurite si nu cred ca daca pup geamul unui tablou sau daca ocolesc intrarea in altar voi deveni un om mai bun sau mai credincios.) Cu toate acestea tin sa mentionez ca voi sarbatori Invierea Domnului in felul meu, nu neaparat in seara aceasta, ci atunci cand voi simti nevoia!

32 de comentarii:

  1. Sa le folosesti cu placere. Sarbatori fericite! =]

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Dada! Un Paste fericit alaturi de cei dragi iti urez!

      Ștergere
  2. Si eu iubesc Miniprix :) De fiecare data cand merg gasesc ceva frumos. Uneori gasesc prea multe hainute pe care mi le-as dori, dar nu ma tine portofelul.

    Paste Fericit iti doresc, sa-l petreci asa cum simti tu ca e mai bine. Sunt in totalitate de acord cu ultima parte a postarii tale. Si eu sunt credincioasa, dar anumite obiceiuri mi se par absurde.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adamantix si eu am aceeasi problema, legata de suma din portofel. De multe ori ma duc cu bani exacti la mine (de regula 100-150 de lei) si desi imi pun in cos multe lucruri, la final raman cu 3-4. Dar trebuie sa vedem si partea buna a lucrurilor- cu aceasta suma nu ne-am lua din mall nici macar un pantof, ce sa mai vorbim de o pereche :))

      Sarbatori fericite si o masa cat mai imbelsugata maine!

      Ștergere
  3. Ce achizitii dragutze!!

    Cat despre partea cu biserica, sunt de acord cu tine. Ba mai mult, multi se duc numai sa barfeasca sau sa se imbete. Urat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Alina,la mine unii se duc si sa se....imperecheze. Este noaptea perfecta pentru cei tineri sa chicoteasca prin cimitir si sa isi faca ochi dulci!

      Ștergere
    2. dap.. no comment.



      Paste fericit!!! Si sa incercam noi sa fim mai bune decat cei pe care i-am "barfit" mai sus!
      te pup!

      Ștergere
  4. Sa le folosesti pe toate cu drag, ti-ai dorit mult aceste lucrusoare :) se pare ca nu papam maine carnita de iepurasi.

    Iti urez Sarabatori fericite!

    Si eu sunt la fel de "revoltata" fata de traditiile acestea absurde si de persoanele care merg la biserica si iti spun ce sa faci. Nu neaparat ca nu am credinta insa lumea care duce totul la extrem ma fac sa nu imi mai doresc sa respect datinile crestinesti, sa tin post de exemplu.

    Te puup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gina, a scapat bietul iepuras! :D

      Eu cred ca am tinut de maxim 2-3 ori post, cand eram mica. Ma uit la mama mea care posteste foarte des si vad ca uneori ramneste la cele de dulce. Uneori mai si injura (cand se enerveaza) si nu inteleg ce rost mai are postul.Tot soiul de obiceiuri pe care nu le inteleg.


      Sarbatori fericite, draga mea!

      Ștergere
  5. Frumoase...sa le folosesti cu mare drag! Mi-ai amintit ca am avut in perioada graviditatii doua salopete din denim superbe, ma simteam excelent in ele, mi-au fost foarte dragi! Poate si pentru ca le asociez cu acea perioada speciala a vietii!Pacat ca le-am dat, chiar puteau fi ajustate si sa fie in trend acum...

    Este in asentimentul meu tot ceea ce spui referitor la biserica (desi , din motive lesne de intuit, poate ca mi-ar fi placut sa gandesc si sa simt altfel)...

    Pupicei!Sarbatori fericite!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ilda, cand voi fi insarcinata numai in salopete voi sta!:D Imi imaginez de asemeanea ca atunci cand voi avea propria gradina cu flori, la casa mea, voi trebalui imbracata in salopete din denim. :))


      Iti urez inca o data Paste Fericit! Te pup!

      Ștergere
  6. Stai sa inteleg ..crema e din miniprix :O ? de cand au adus in miniprix creme? wtf.
    Si eu ador miniprix-ul.
    Paste fericit si tie si sa se indeplineasca orice dorinta iti doresti >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Andra, au bagat creme doar pe site. Astazi le-au scos pentru ca aplica o reducere de 30% cu ocazia sarbatorilor si cosmeticele sunt furnizate de magazine partenere.

      Au si produse pentru bucatarie, mult mai ieftine decat in supermarket. Si ele sunt scoase pana maine, deoarece sunt tot produse partenere si nu sunt disponibile decat online.


      Multumesc de urari si iti doresc acelasi lucru! Pupici!

      Ștergere
    2. OOO :X habar nu aveam ...de maine cercetez :)) Multumesc de pont :X

      Ștergere
  7. Imi place salopetaa:X:X.Mi-am luat si eu acum de pe miniprix o bluza beige,e superba,e gen camasa 8->.De abia astept sa mai dau o comanda,as vrea sa imi iau niste sandale de acolo,dar sunt putin reticenta pentru ca nu stiu daca mi se potrivesc marimile.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In seara aceasta au reducere 30% pe site. Tocmai am primit mail. Oferta e valabila pana maine dimineata la ora 6.

      Mie mereu mi s-a potrivit incaltamintea si nu am avut astfel de probleme. Oricum, sa stii ca produsele pot fi returnate gratis in caz ca nu ti se potrivesc. Nu te costa nimic in plus si primesti fie banii inapoi,fie un alt produs. Pupici! :*

      Ștergere
    2. bineinteles ca eu am vazut maiul de abia azi dimineata :)) poate e mai bine asa, ca iar ma bagam la cheltuieli.

      Ștergere
  8. Sa le folosesti cu drag pe toate, am primit de curand un newsletter cu 30% reducere la orice produs miniprix intre orele 0-6 dimineata. Eu zic ca e o oferta destul de buna.
    Si sa stii ca si eu am aceeasi parere despre biserica si despre cum se uita toate femeile mai in varssta la tine cand vii, despre cum se cearta pentru locurile din biserica mai ceva ca la piata si despre cum barfesc cu nerusinare in timpul slujbei....In fine,sper sa te bucuri de noile achizitii si iti urez un Paste fericit cu multa lumina si numai zile frumoase alaturi de famile. Te pup!
    Cleo

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cleo, daaaaaaa! Acum stau ca un popandau pe net, pana la 0:00, pentru a plasa comanda. Sunt aici, cu sora mea pe pozitii. Este foarte buna promotia!

      Sarbatori fericite si cat mai multe bucurii! :*

      Ștergere
  9. Sa le folosesti cu drag si Paste Fericit!

    RăspundețiȘtergere
  10. Big like pentru rucsac! Sa-l porti sanatoasa. Imi doresc si eu unul cu floricele, dar nu am gasit decat pe asos, la pretul de aproximativ 40 de lire-ceea ce mi se pare mult, desi sunt si acelea superbe. Exemplu:
    http://www.asos.com/ASOS/ASOS-Floral-Print-Backpack/Prod/pgeproduct.aspx?iid=2050624&SearchQuery=backpack%20women&sh=0&pge=0&pgesize=20&sort=-1&clr=Multi


    Iti inteleg punctul de vedere vizavi de biserica. Eu sunt atee, nu merg niciodata, deci in prezent ceea ce se intampla in biserici nu ma afecteaza absolut deloc. Cand eram copil, insa, eram credincioasa si aveam exact aceeasi parere despre ipocrizia multor participanti la slujba(+scarba de preotii care au mai degraba spirit antreprenorial decat altruism/omenie).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fuchsia, eu cred in Dumnezeu, dar respect faptul ca nu ai o orientare religioasa. Daca stam sa o luam la bani marunti si sa presupunem ca ne nastem in padure si familia noastra nu are vreo confesiune religioasa, asa nu inseamna ca nu ne putem mantui, in eventualitatea venirii unei Judecati de Apoi. Nu consider religia un factor important ci mai degraba un regim de indoctrinare si nu inteleg de ce multi preoti insista asupra faptului ca nu te poti mantui decat mergand la biserica. Eu una o percep ca pe un soi de amenintare, nicidecum ca pe un sfat venit din inima, parintesc.


      Preotul de la noi, nu numai ca este un antreprenor si jumatate, dar are si unele vicii pe care nu le pot trece cu vederea. Nu o sa le mentionez, dar nicidecum nu il vad ca pe un model, un reprezentat investit de gratia divina, un om in masura sa dea sfaturi.


      Si acum, apropo de rucsac, este destul de scump pe Asos,dar vor incepe reducerile in curand. Poate va fi redus la jumatate sau poate chiar si mai mult (la reducerile din august).

      Ștergere
  11. PAste fericit!
    Cat de dragute sunt achizitiile tale! Imi place super mult rucsaceulul. Chiar as vrea si eu unul, insa ma mai gandesc daca chiar am nevoie de el :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hristos a inviat!

      Nici eu nu stiu cat de des il voi purta, dar acum macar am si eu un ghiozdan :). Mi-am amintit zilele acestea de ghiozdanele acelea pe diagonala, care erau la moda acum cativa ani. Ce oribile erau. Nu inteleg cum de am putut sa port asa ceva. Cel pe care il aveam eu era kaki, ultra-uratel! :))

      Ștergere
  12. Hristos a Inviat!

    Sa porti/folosesti sanatoasa ceea ce ti-ai cumparat in ultimele zile!

    Tocmai am dat si eu o comanda la Miniprix. N-am beneficiat de reducerea de 30%, fiindca abia acum am vazut mesajul cu newsletter-ul Miniprix, dar am folosit voucherul cu reducerea de 10% primit prin intermediul aplicatiei Style Up.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Liliana, adevarat a inviat!


      Multumesc pentru urare.Eu am stat in acea noapte si am plasat comanda, desi a mers foarte greu site-ul si cadea foarte des platforma. Partea foarte buna a fost aceea ce reducereade 30% s-a cumulat cu voucherele de reducere, iar sora mea avea unul de 20% (poti sa iti faci cont nou de facebook, sa intri iar in aplicatie si vei primi voucherde 20%). Eu mi-am luat rochite, sandale, geanta si am platit 150 de lei pe toate. Am facut o super afacere! :))

      Ștergere
    2. Vai cat de bine suna insa tot mai bine ca nu am vazut la timp ca am luat destul hainute insa iti dai seamam ca o reducere atat de mare era super mai ales pentru rochite si sandalute. Deabia astept sa le vad cand vin :>

      :*

      Ștergere
  13. Ouf,tocmai am dat comanda pe miniprix ieri si nu am stiut cum aplic reducerea de 20% . Si eu sunt un fan al magazinului ,uneori gasesc haine foarte frumoase la preturi extrem de mici . Dar de data aceasta am investit mai mult in accesorii . O sa fac un haul cand se aduna destule produse . PS : masca de par e pe lista mea !! Te pup si iti urez paste fericit :*

    RăspundețiȘtergere
  14. Hristos a inviat! Am si eu masca de par si sunt foarte multumita. Au folosit-o si cateva prietene si erau chiar incantate, o recomand mai ales pentru firul frizzy si greu de stapanit.

    RăspundețiȘtergere
  15. Salopeta are un print la interior care seamana putin cu cel de pe ghiozdan,numai ca difera culoarea de fundal.

    Super cute ambele!Sa le porti sanatoasa!

    RăspundețiȘtergere
  16. Imprimeul de pe ghiozdan e acelasi de pe cizmulitele mele :) Am vazut tare mult imprimeul acesta identic primavara asta . Coincidenta , chiar mi s-a facut pofta de MiniPrix zilele acestea , si am vazut deja o gramada de lucruri faine pe site . Tare imi mai placea cand stateam in Bucuresti sa dau o raita intr-unul din magazinele lor ..
    Foarte frumoasa rochita , e bine ca are cine sa o modifice asa rapid :)

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...