marți, 24 aprilie 2012

Happy Shopping Day- comenzi Miniprix



Ieri am primit coletele de la Miniprix, plasate in seara de Inviere, atunci cand am pandit reducerea de 30% impreuna cu sora mea, valabila intre orele 00:00 si 06:00, pe care au anuntat-o si fetele pe bloguri. Suplimentar am avut un voucher de 20%, primit in urma participarii la aplicatia de pe Facebook a magazinului Miniprix.

Asadar, reducerile erau mai mult decat tentante si imediat mi-am incarcat cosul de cumparaturi cu minunatii. In ceea ce priveste incaltamintea mi-a fost foarte greu sa aleg, deoarece cei de la Miniprix ne-au bombardat cu zeci de modele frumoase, atractive. Mi-au placut foarte multi pantofi colorati cu toc, dar stiam ca nu ii voi purta din cauza dimensiunii tocului.

Mi-am luat espadrile bej, cu incuietoare, fara snururi care se leaga pe glezna, foarte comode si de calitate. Sunt preferatele mele din aceasta comanda si cu siguranta vor fi purtate foarte des.


Mi-am ales o rochie alba din dantela de la Dorothy Perkins, foarte pretioasa si de buna calitate. Dantela din care este confectionata nu are aspectul acela de perdea lucioasa pe care il au multe articole din dantela si apreciez faptul ca este dublata cu captuseala.


Am ales si o pereche de jeansi skinny cu talie inalta. Sunt elastici, se muleaza frumos pe picior, imi vin pana la glezne si au o culoare splendida, albastru-verzui. Ador faptul ca au talia inalta si vin foarte frumos asortati cu espadrilele.


Sandalele maro erau incluse in ultimul wishlist, asadar au devenit si ele realitate. Au platforma in partea din fata, ceea ce le face mult mai comode decat modelele clasice, cu talpa subtire in fata. Au benzi elastice pe lateral, ceea ce ajuta la fixarea perfecta a piciorului  si reduce riscul bataturilor.


Mi-a placut foarte tare acestea camasa cu ciucuri. Culoarea sa se potriveste foarte bine cu tenul meu usor mai inchis la culoare si materialul vaporos o face perfecta pentru zilele calduroase. 


Tot in wishlist v-am aratat aceasta geanta roz prafuit, care vine insotita de doua curele reglabile si care poate fi purtata si pe diagonala, si ca ghiozdan si tinuta de toarta groasa. Este multifunctionala, mare, incapatoare si mult mai frumoasa decat imi imaginam. 


Mi-am luat si sandale colorate, cu margele. Le-am ales pentru forma lor, pentru faptul ca nu au snur din acela care vine fixat intre degetele de la picioare. Snurul acela e un chin pentru mine si mereu faceam rana si imi curgea sange. Uneori rana se vindeca si in 2-3 luni si nu puteam purta decat incaltaminte inchisa si sosete, pentru ca ma ustura foarte tare la contactul cu soarele, praful, ploaia.


Si nu in ultimul rand am cumparat un top simplu, de purtat pe sub camasa cu ciucuri (care este mai scurta si nu trece de nivelul taliei si dresuri bej. Daca nu stiati, cei de la Minirpix au adus si dresuri, iar acestea sunt valabile numai in magazinul online, fiind distribuite de un furnizor-partener. Calitatea lor, la o prima vedere,este buna si merita cumparate. Probabil voi mai include si in urmatoarea comanda 2 perechi, cat timp le voi mai prinde pe site. Si dressurile colorate sunt de buna calitate. Sora mea are cateva perechi si nu i s-au scamosat, desirat, rupt nici dupa mai multe spalari.


O sa va arat si cateva dintre lucrurile luate de sora mea, pe care am apucat sa le fotografiez pana sa le aranjeze ea in sifonier. Mi-au placut aceste sandalute foarte tare. Au un aspect vintage si au un toc grozav, gros si estetic. Cataramele lor sunt in forma de floare, ceea ce le face atat de simpatice!


Mi-au placut si aceste sandale transparente.Margelele dispuse sub forma de ciorchine vin foarte frumos. Din pacate, au snurul acela care vine intre degete, dar sora mea nu are nicio problema cu astfel de incaltari si niciodata nu i-au provocat rani. Atentie! Margelele nu sunt foarte bine stranse, dar le puteti regla simplu, cu o penseta obisnuita.




Ei ii plac foarte mult colierele bogate, cu multe siraguri de margele mici, de nisip. Cand am vazut colierele pe site nu pot sa spun ca mi-au placut si mi le imaginam amarate si subtiri. Mult mai bine arata in realitate, sunt foarte bogate si colorate. Acest lucru ma face sa imi doresc si eu coliere de la Miniprix! Pozele din magazinul online sunt slabe calitativ si nu redau cu adevarat frumusetea si detaliile anumitor produse :(. Din nou trebuie sa le acord bila neagra pentru acest aspect!



In colet am primit si multe cadouri, probabil cu ocazia zilei de Paste, cand am plasat comanda. Am primit multe ace (parca ne-au ghicit cu acele :), clame, agrafe si alte accesorii pentru par. M-a bucurat aceasta atentie, chiar daca eram pe deplin satisfacuta de discounturile aplicate. Pe tot ce am cumparat eu am platit putin peste 200 de lei, iar sora mea in jur de 150 de lei (pe langa obiectele din  fotografie si-a mai ales si pantaloni albastri, un top, sampon profesional Oyster si o rochie de culoarea piersicii).

Ma declar din nou foarte multumita de produsele Minipix si voi reveni si pe viitor, cu mare placere, pe site, dar si in magazinele fizice. Deja am mai pus ochii pe cateva lucrusoare si am o mica suma disponibila, care ma motiveaza sa imi cumpar iar ceva. Voi sunteti multumiti de produsele de pe site si de serviciile celor de la Miniprix?



42 de comentarii:

  1. foarte frumoase toate. mi-ar placea sa te vad in outfituri.puup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, doamna Stella!
      Mai greu cu pozele pentru outfituri, pentru ca foarte rar iar aparatul dupa mine cand plec de acasa. Pupici!

      Ștergere
  2. si eu tot ieri am primit comanda :))))
    mi-am comandat si eu sandalutele maro. ma asteptam sa fie mai comode. ma enerveaza tocul, ca nu e f stabil si e si lucios. dar o sa le port. eu imi mai comandasem si salopeta asta : https://www.miniprix.ro/produs/72832/salopeta-haine-dama/ care-mi vine turnata :)
    si eu sunt fff multumita de comanda, am sa revin cu siguranta.
    de la tine, cel mai mult imi place rochia alba din dantela. e scurta rau? o aveam si eu in cos, dar mama m-a convins s-o scot ca parea scurtuta.
    te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, chiar este lucios! Abia astept sa se mai toceasca putin, ca sa scap de teama ca voi aluneca pe strada. Foarte draguta este salopeta si pare foarte comfortabila!

      Rochia nu imi vine scurta, are o lungime medie. Ma asteptam sa arate mai degraba ca o bluza, dar chiar are o lungime potrivita. Eu mi-am luat o masura foarte mare, ca sa vina lunga si mai larga.

      Ma bucur tare ca ai fost multumita de produse si ca nu ai fost dezamagita. Pupici!

      Ștergere
  3. Deeeeeeeeeci, imi place la nebunie rochia de dantela!!!!! Eu nu am vazut-o in magazin :( Si imi place si camasuta, si imi plac si sandalele transparente! Super dragute toate cumparaturile, de fapt! Sa le porti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!

      Si eu am vazut pe site modele pe care in magazinul fizic nu le vazusem (probabil nici nu le observasem la cat de aglomerate sunt umerasele in magazin).

      Ștergere
  4. Sa le porti cu placere! Cel mai mult imi plac sandalele maro!

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna ! Foarte frumoase, sa te bucuri de ele ! Ma intereseaza totusi daca n-ai avut niciodata probleme cu cumparaturile facute pe neprobate, de exemplu defecte sau sa nu ti se potriveasca ?! Ma gandesc sa fac si eu o comanda la ei, dar...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hmmm....mi s-a mai intamplat ca uneori sa vina unele produse cu mici defecte, dar pe mine nu ma deranjeaza in mod deosebit daca sunt usor agatate. Dar cu defecte majore nu am primit niciun produs. In ceea ce priveste incaltamintea, intotdeauna masurile mi-au venit perfect, poate si din cauza ca sunt obisnuita sa port masuri diferite (am incaltaminte masura 36,37,38,39 si in toate ma simt bine. Doar la pantofi nu pot purta 38 sau 3 pentru ca imi scapa din picioare, dar daca au bareta merg si acestia). La haine aleg de obicei masura S pentru hainele elastice si M-L pentru hainele mai rigide. Nu ma deranjeaza daca imi vin mai largi, important e sa nu ma stranga prea tare sau sa imi vina scurte/mici.

      Ștergere
    2. Caress, unele produse pot avea defecte, dar pot fi returnate. E drept, poti sa vezi defectele dupa ce rupi eticheta sau speli produsul si astfel nu-l mai poti returna, Cu toate acestea, sigur nu iesi in pierdere, fiindca multe produse sunt de calitate si la preturi mini :-).

      Ștergere
  6. Espadrilele bej si sandelele cu margele colorate o sa ma bantuie pana o sa gasesc ceva asemanator si o sa cumpar :))

    De asemenea imi mai plac rochia din dantela si topul simplu(de purtat sub camasa aceea cu ciucurei)!Foarte frumoase!

    Iar dintre lucrurile surorii tale:sandalele transparente care sunt adorabile si colierele acelea mari!Loveeee!!!!!!

    Sa le purtati cu placere!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ela, iti multumesc!

      Sunt foarte incantata de produse, sunt de calitate si m-au costat foarte putin. Astept cu nerabdare sa le port :D
      Te pup!

      Ștergere
  7. Cel mai mult imi plac sandalele transparente ale surorii tale, insa si pe mine ma deranjeaza bareta aceea :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Alina, ma bucur ca nu sunt singura care are aceasta problema. Vad ca toate fetele poarta acest gen de model si uneori as vrea si eu sa am, dar nu inteleg de ce fac asa repede bubita :(

      Ștergere
  8. Sunt superbe sandalele si rochita. Imi poti lasa si mie link cu rochita? Am trecut de 3 ori prin lista de pe site si nu o gasesc :(
    Mersi mult si sa le porti sanatoasa.

    Pups

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Rochita nu mai este disponibila pe site. In seara de Paste s-a epuizat stocul :(

      Multumesc pentru urare! Poate vei gasi un model asemanator in viitor, pe site!Pupici

      Ștergere
  9. Sunt superbe toate hainutele, incaltamintea..m-ai lasat cu stomacelul strans :)) cate lucruri grozave..trebuie sa acord si eu o sansa magazinului online off sper sa las deoparte o suma ca sa profit si eu de eventualele reduceri. Imi fac griji doar sa nu imi nimeresc masura/numarul insa stiu ca le pot schimba daca nu imi vin :)
    Sa le purtati cu placere.
    Te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, Gina, sigur, le poti returna gratis!

      Am vazut ca baga foarte des reduceri, au mereu happy hours si acorda discount pentru toti cei ce se inscriu in aplicatia de pe Facebook.

      Mi se pare ca si-au imbunatatit mult modul de promovare al produselor si promotiile sunt din ce in ce mai tentante!

      Ștergere
  10. Nice haul, sa le porti sanatoasa! Sandalele acelea cu toc, mai ales <3

    RăspundețiȘtergere
  11. Ca de obicei, cand faci tu cumparaturi, eu ma declar total cucerita, cred ca din toata blogosfera cu tine mi-ar placea cel mai mult sa merg la cumparaturi, sigur ne-am potrivi foarte bine la gusturi :P
    Sa le purtati cu drag amandoua! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gand la gand cu Simona!
      Aurora stie asta...:))

      Ștergere
    2. Simona, as merge cu placere la cumparaturi impreuna cu tine si cu Ilda!

      Multumesc pentru urari!

      Ștergere
  12. Sa le purtati sanatoase!

    Am facut si eu o comanda a doua zi de Pasti. Ieri trebuia sa o primesc, dar n-am fost acasa. Am stabilit o noua incercare de livrare pentru maine dupa-amiaza. De abia astept sa primesc produsele comandate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Liliana, sper sa ti placa toate lucrusoarele comandate si sa ti se potriveasca perfect! Cam greu au mers cu livrarea in perioada asceasta, probabil au avut foarte multe comenzi primite. Pup!

      Ștergere
  13. Mda, you did it again!:))
    Frumoase cumparaturi, sa va bucurati de ele!
    Am slabiciune pentru acea rochita din dantela, pentru sandalele maro cu platforma...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ilda, multumim!

      Mereu ne scapam la o comanda comuna. Nu stiu cum se face dar intotdeauna uneia dintre noi ii vine o pofta nebuna sa cumpere ceva online (mai ales daca sunt si reduceri).

      Multi pupici!

      Ștergere
  14. Foarte frumoase! Sa le porti cu placere! Ador sandalutele cu margele!

    RăspundețiȘtergere
  15. Draga Aurora, daca vrei sa beneficiezi garantat de un discount de 30% la Miniprix, citeste aici http://blogatu.ro/2012/04/concurs-pentru-bloggeri-castiga-un-city-break-cu-transport-cazare-si-mic-dejun-inclus-cu-miniprix-voyage-si-blogatu-ro.html

    RăspundețiȘtergere
  16. Imi place la nebunie rochita cu dantela, mai ai cumva linkul catre ea? Am cautat dar nu am gasit-o. Sa le porti cu placere pe toate, i-ar mi-ai facut pofta de cumparaturi. :)) Pup.

    RăspundețiȘtergere
  17. Doamne, cate minunatii, nici nu pot sa aleg, toate imi plac!:X:X:X
    Sa le folosesti cu drag, ai un stil super!:*

    RăspundețiȘtergere
  18. Iar numai lucruri frumoase ti-ai cumparat! Mesi ca ne-ai anuntat de reducerea de 20% , am dat o comanda si am economisit 60 lei :D Te pup :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Friday, cum ai facut exact, ca nu ma pricep la aplicatii FB ?! Multumesc.

      Ștergere
  19. Numai haine frumoase iti gasesti mereu , Aurora ! Sa le poti sanatoasa:*

    M-au tentat si pe mine doua perechi de blugi, insa mi-era putin cam frica sa nu fie slabi calitativ. Insa m-ai convins sa plasez si eu o comanda . Pana la urma nu am nimic pe pierdut.

    RăspundețiȘtergere
  20. Datorita postarilor tale despre Miniprix, mi-am plasat si eu prima comanda ! Acum abia o astept, mi-am luat o rochie, sandale, curea si ghiozdanelul cu trandafirasi, cum ti-ai luat si tu. Sunt foarte nerabdatoare sa le primesc !

    RăspundețiȘtergere
  21. am si eu o intrebare: pantalonii din imagine sunt acestia :https://www.miniprix.ro/produs/90469/pantaloni-haine-dama/?

    Daca da se potrivesc marimile?Pe site sunt disp nr 40 ..eu de obicei port 38..

    RăspundețiȘtergere
  22. vrei te rog sa pui linkul cu rochita din dantela si pantalonii cu talie inalta?:*

    RăspundețiȘtergere
  23. Felicitari pentru blog! Este de calitate si parerile tale sunt obiective. Am ajuns aici din intamplare dupa ce am cautat o lunga perioada de timp incaltaminte pe gustul meu. Fiind vara vroiam ceva comod, fara toc si nu foarte scump. Ca si tine sunt adepta lucrusoarelor mai avantajoase ca pret in pofida celor "de calitate" si scumpe. In fine, dupa lungi cautari prin magazinele din oras, am zis sa imi incerc norocul pe net. Urmeaza sa plec intr o vacanta unde voi merge mult pe jos asa ca aveam nevoie de o pereche de incaltari comode. Am gasit:)) pe miniprix insa spre surprinderea mea sunt indoielnic de ieftine. In poza arata foarte bine dar poate imi explici tu , avand in vedere experienta in domeniu, de ce acest pret? Atasez si link ul catre site. Iti multumesc anticipat si spor in continuare. Ma abonez cu siguranta la updateuri!!!
    https://www.miniprix.ro/produs/92112/sandale-dama-incaltaminte/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Venera,

      Eu am facut de zeci de ori comenzi pe Miniprix si tot de atatea ori am cumparat sidin magazinele lor fizice din Bucuresti.
      Ei comercializeaza haine din colectiile trecute, aduse din afara granitelor sau produse in Romania pentru anumite branduri. Vei gasi articole: Mango, Bershka, Drastika, GAP, Noa Noa, Promod, Mexx, Jennifer, toate reduse cu pana la 90%.
      Magazinele lor sunt mereu ultra-aglomerate si niciodata nu mi s-a intamplat sa plec cu mana goala. Spre deosebire de magazinul online, in cele fizice sunt mult mai multe articole, in 1-2 exemplare. Iti trebuie o zi intreaga ca sa apuci sa vezi tot ce au. Eu nu am avut pana acum probleme cu ei si mereu mi-am luat incaltaminte,haine si accesorii.

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...