luni, 5 martie 2012

The Perfect Man- Gabriel Garko



Am primit in ultima saptamana foarte multe newsletters legate de cei mai sexy barbati ai planetei! Din nou i-am regasit pe Clooney si pe Dr.House- niste barbati ok pentru varsta lor, dar mult prea batrani pentru o femeie tanara! Nu inteleg de ce atatea tinere ii tot voteaza sa ramana in varful topului cand sunt atatea frumuseti adevarate pe mapamond? Sau poate nu or fi barbatii tineri la moda?


Pe mine personal tot ce e trecut de 40 de ani ma lasa rece. Nici macar nu pot sa ma gandesc la cineva trecut de 40 de azi ca la o frumusete sexuala, erotica. Pentru ca acest top consider ca se face strict dupa preferintele sexuale ale celor care voteaza! Probabil multe doamne si domnisoare si-l imagineaza pe grizonatul George facand ciumbuslucuri prin asternuturi, zambind ca un cuceritor infailibil si spunandu-le ceva extrem de siropos! Asa cum de altfel si multi domni si-o imagineaza de voluptoasa Angelina intr-o cada luxurianta plina de spuma fina si placut parfumata!

Cel mai varstnic barbat care ma atrage fizic este Daniel Craig (n.1969- cu 8 ani mai tanar ca Clooney si cu 10 decat Hugh Laurie) si care arata cu adevarat ca un superstar (blond, ochii albastri, ten perfect, foarte ingrijit, elegant)! El este singura exceptie peste 40 de ani! Apoi urmeaza un sir lung de actori italieni, francezi, fotomodele sud-americane si sportivi pur-sange, iar in varful piramidei se afla Gabriel Garko!


A jucat in foarte multe filme italiene de lung metraj, printre care si unul dintre favoritele mele Caile dreptatii. Deseori a interpretat rolul mafiotului clasic italian al anilor '40-'50, dand dovada de fiecare data si de calitati deosebite (onoarea, dragostea si respectul fata de familie). Nu este un actor ieftin, de telenovele si a jucat in filme foarte bune, de actiune (majoritatea inspirate din viata vechilor clanuri mafiote din Sicilia). Ca orice barbat frumos, cu o inaltime de peste 1.90 si un corp pentru care altii si-ar vinde sufletul, Gabriel Garko a aparut in cateva publicatii pozand nud, spre deliciul fanelor din intreaga lume.



Suspectat de faptul ca ar fi fost photoshopat in aparitiile sale, a fost foarte des vanat de paparazii doritori de poze cu actorul suprins in ipostaze cat mai golase. Iata ca si aceste fotografii au aratat ca baiatul rau cu ochii albastri arata splendid si fara ajutorul programelor de editare:


Nu-i nedrept faptul ca nu ne putem bucura de astfel de chipuri si trupuri prin reviste si publicatii-tabloid si suntem zilnic bombardate cu Gerard Butler si alti barbati pe care, daca i-am vedea pe strada nici macar nu i-am remarca?

15 comentarii:

  1. nu are photoshop, l-am vazut in realitate

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ah, Roxana, cat te invidiez!!!!!!! Probabil as fi lesinat daca l-as fi vazut live!

      Ștergere
    2. Rox, cum adica l-ai vazut? :-o. omg!!! Vreau sa-l vad si eu, e unul dintre putinii mei favoriti si tot in varful piramidei l-am clasat.
      Am vazut "Onoare si respectul" si mi-a placut la nebunie :X, abia astept sa apara urmatoarea serie, parca anul asta.
      Credeam ca sunt singura blogerita care il place ;)).

      Ștergere
    3. Federova, marim fanclubul :D

      Si eu mi-as dori sa il vad in realitate, cred ca i-as face 1 milion de fotografii :))

      Ștergere
  2. In ultima poza, arata cel mai bine...
    Sunt perfect de acord cu tine, parca s-au terminta tinereii, eu deja m-am saturat de aceleasi fete de la Hollywood cu care suntem bombardate de mai bine de 10 ani incoace... :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iar actori tineri sunt din belsug, chiar si la Hollywood, dar vad ca lume se incapataneaza sa pastreze aceeasi directie. Citeam intr-un articol ca femeile sunt pur si simplu innebunite de ochii lui House si ca de aceea este el considerat un sex-simbol! Acum, sa fim seriosi, majoritatea actorilor au niste ochii superbi, pentru ca asta se cauta- prezente frumoase care sa incante publicul!

      Ștergere
  3. Sau vesnicul Brad Pitt s.a.m.d...doamne acestia si-au trait celebritatea si topurile. Arata foarte bine :) corpul face diferenta insa si la fata este dragut si fotogenic.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaaaaa, Brad Pitt! Pitt niciodata nu mi s-a parut un brbat spectaculos. Cred ca si pe strada aam vazut cel putin 3-4 barbati care semanau cu el. Are o frumusete clasica, nu este deloc iesit din tipare si in ultima vreme ne-a tot impresionat cu frumusetea sa de....boschetar! Nu il condamn, poate ca asa se simte el mai bine, mai boem, dar nu inteleg de ce este in continuare la fel de apreciat fizic!

      Ștergere
  4. Wow, prima poza e incredibila :D Foarte, foarte fain tipul! Si sunt 100% de acord, nu ma atrag deloc cei trecuti de prima tinerete, nu le pot atribui calitati care m-ar atrage din punct de vedere fizic/sexual.
    In schimb pentru Gerald Butler eu am o mica pasiune :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Georgiana, cand l-am vazut pe Butler in 300 Spartanii, am zis ca nu e adevarat ce vad! Apoi am cautat alte imagini cu el pe Google si parca nu mai era acelasi! In multe filme arata senzational si are un farmec aparte, dar si pe el il vad usor trecut. Iti dai seama ca peste 20 de ani si acest Gabriel Garko va deveni istorie, dar consider ca mereu trebuie sa apreciem frumusetea proaspata, iar celor mai in varsta sa le stimam in continuare talentul, potentialul, etc!

      Ștergere
  5. nici mie nu-mi plac barbatii hmmm "maturi". :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu mi imaginez avand copii de varsta mea si dintr-o data ma trec fiori:/

      Ștergere
  6. Phiiii, ispititooooorrrr...:))
    Eu, incadrandu-ma totusi in alta generatie, l-am visat in adolescenta pe Tom Cruise! Mai apoi, mult mai tarziu, am trecut la Clooney & co....L-am gasit intr-o vreme ravasitor de sexy pe Omar Sharif (repet, intr-o vreme...)!
    De azi, intru in clubul vostru - ce ar putea sa-ti displaca la Gabriel Garko?!:P

    RăspundețiȘtergere
  7. este un barbat perfect,visul oricarei femei!!!!!

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...