sâmbătă, 10 martie 2012

Oferta Iherb.com

Am aflat ieri de aceasta oferta,  gratie postarii Clarrei. Azi de dimineata am primit si eu promotia prin mail si m-am gandit sa vi-o impartasesc si voua, asta in cazul in care nu ati auzit de ea.

Folosind orice cod de recomandare (al meu este URO424, dar puteti folosi orice alt cod pe care il gasiti pe Google) obtineti o reducere de 8 $ din prima comanda plasata pe site. Transportul costa 6 $ din SUA pana in Romania, asadar mai ramaneti cu 2$, suma care se va scadea din valoarea produselor pe care le comandati.

Tot de la Clarra am aflat despre produsele Madre Labs, aflate momentan la reducere- oricare produs la pret de 3 $. Aceste cosmetice au un discount de pana la 80%, majoritatea avand un pret standard de 9-12 $. Din pacate nu se poate comanda decat o singura bucata din fiecare produs. Eu initial vroiam sa cumpar doua balsamuri de par cu aroma de capsuni, dar mi-am calcat pe inima si am ales si o varianta cu rodie.

Un alt lucru de care trebuie sa tineti cont este gramajul coletului (este specificat de fiecare data pentru fiecare produs in parte si se face si un total la sfarsitul cosului de cumparaturi). Pentru a beneficia de transportul de 6 $ greutatea coletului trebuie sa fie de maxim 1,8 kg. Daca depasiti aceasta greutate, transportul va va costa in jur de 30$!

Eu mi-am comandat urmatoarele produse:

-balsam de par cu aroma de rodie Madre Labs;
-pasta de dinti cu efect de albire;
-shaving soap pentru femei, cu lapte de capra;
-4 pachete de guma de mestecat din ingrediente naturale (mentolate, cu fructe de padure si mandarine);
-masca de fata cu namol Auromene - pachet de 20 de grame;
-vitamina Q 10 efervescenta (mi-am ales-o cadou).


Pentru sora mea am luat balsam de par Madre Labs cu aroma de capsuni si sapun delicat pentru tenul cu probleme Neemaura. In total am platit 17 $ pentru toata comanda, aproximativ 55 de lei. Pentru unele produse am beneficiat si de o reducere suplimentara (probabil erau la o oferta, nu m-am dumirit inca de ce am mai primit o extra-reducere).


Pe site gasiti foarte multe bunatati, uleiuri vegetale, cosmetice bio foarte atractive, produse de machiaj, accesorii, produse alimentare bio, suplimente nutritive la preturi foarte avantajoase. Atentie! Un card poate fi folosit o singura data pentru a primi reducerea pentru clientii noi. Chiar daca va faceti un nou cont, pe un nume diferit si incercati sa utilizati un card cu ajutorul caruia ati mai efectuat cumparaturi pe Iherb, reducerea se anuleaza. De data aceasta eu am utilizat cardul surorii mele pentru a profita de promotie!

8 comentarii:

  1. pfff. ma omori cu posturile de genu' asta:)) inainte sa te am in blogroll ziceam" hai sa vad ce si-a mai comandat aurora" acum..vad direct...si imi faci pofta de fiecare data:)) asha cevaaa..:)) oricum sa ne spui si noua cum sunt produsele! te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chic Boutique, o sa va tin la curent cand voi primi produsele si o sa le descriu pe fiecare in parte. Oferta este valabila pana pe 31 martie, deci ai timp suficient sa profiti de ea, daca ai nevoie de ceva anume.

      Te pup si eu :*

      Ștergere
  2. Ce tentant. nu stiu cum se intampla insa mereu sunt promotii incredibile atunci cand nu am un ban.. Voiam tare mult un ulei de samburi de struguri si uleiul de cocos. Sunt curioasa de sapunelul pe care ti l-ai comandat, cel de pe elemental.ro e pe duca si trebuie sa imi cumpar altul.

    :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gina, am cumparta sapunelul in special pentru zona axilei, unde m-am iritat in ultimul timp. O sa ii fac o prezentare dupa ce il voi folosi. Momentan astept produsele, sper sa vina rapid! Pupici!

      Ștergere
  3. Si eu mi-am facut comanda de ziua mea -8 martie:)).
    Abia astept sa vina! Am avut si eu reducerea de 8$ si bineinteles ca mi-am luat si eu samponul cu capsuni Madre Labs

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dorina, sa folosesti cu drag tot ce ti-ai comandat. Samponul m-a atras si pe mine si probabil il voi comanda in viitor (mai ales datorita aromei :D).:*

      Ștergere
  4. din "cauza" ta am dat si eu o coamanda! Prima mea coamanda pe iherb;)). Am luat un mini-deodorant, un sampon cu capsuni, evident, daca tot e atat de laudat, un cleanser si un set de pensule de ochi. Sper sa imi placa produsele:d Abia astept sa le vad pe ale tale cand le primesti:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Super, Ionny! Iti urez sa le folosesti cu placere! Abia astept sa citesc si parereile tale despre produse, dupa ce le vei primi si le vei folosi!

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...