joi, 5 ianuarie 2012

Shopping de la Miniprix


Miniprix ne-a colindat in ultimele doua saptamani cu reduceri peste reduceri. De Craciun toata lumea a primit 50% reducere pentru toate produsele de pe site alese, apoi a urmat o saptamana in care pentru orice comanda beneficiai de 30% discount, iar de Revelion un nou discount de 50 % a fost aplicat pentru toti clientii magazinului online. O sa va arat doar ce mi-am luat in comanda de Craciun si in cea de Revelion, pentru ca abia maine sau luni o voi primi si pe cea pentru care am platit cu 30% mai putin.



Aceste cizmulite marca Nikki Me Paris, pot fi purtate atat cu marginile indoite cat si cu ele ridicate. Sunt imblanite si sunt realizate din piele naturala pe interior si ecologica in exterior. Un model asemanator costa pe site-ul grecesc cca. 50 de euro, iar pe Miniprix le gasiti la 79 de lei. Dupa reducerea de 50% am mai platit doar 39,5 lei. Cred ca mai ieftin decat atat nu se putea, avand in vedere faptul ca materialul, platforma si tocul sunt realizate din materiale bunicele si modelul este confortabil si usor de purtat.




Aceste ghete Red Hot au fost achizitionate de sora mea. O pereche pe site-ul oficial costa in jur de 55 de euro, iar pe Miniprix 89 de lei. Ceea ce inseamna ca pentru ele sora mea a platit 44,5lei. Imi plac pentru ca au un aer rock si sunt si bine lucrate. Eu am o pereche de sandale de la Red Hot, tot de la Miniprix luate, care de asemenea arata frumos si sunt de calitate.



Tot sora mea si-a cumparat aceste botine negre, marca Dulce Rubio. Pe site-ul Miniprix costa 69 de lei, iar pretul final al ghetelor a fost de 34,5 lei. Sunt foarte confortabile si usor de combinat. Soa mea si le-a luat ca sa le combine cu leopardutul de pe Asos, pe care l-a primit cadou de Craciun:


A vazut ea ca si modelul are niste ghete negre, simple si s-a gandit ca cel mai bine asa ar veni leopardutul cel pufos. O sa va pun si poze cu el intr-o zi, dupa ce o sa primeasca si hainele comandate de ea de pe Asos, ca sa va spun o parere clara despre calitatea produselor de pe acest site. Aceasta hainuta este foarte pufoasa in realitate, ii cade blanita (dar are de unde sa cada!!!) si este foarte vesela. Mie imi place sa o jumelesc de urechi si de ciucuri.


Mi-am luat bascuta (9,5 lei) si urechelnite (7 lei) pentru ca nu mai pot purta fes (m-am iritat pe frunte de la fes :(). Acelasi model de casti il puteti cumpara si de AICI la pretul de 25 de lei. Eu zic ca am facut o adevarata afacere alegand varianta MIniprix :D





Colanti de la Bershka, in diferite modele, pentru care am platit intre 9,5 si 12,5 lei lei la reducere. Pe eticheta producatorului acestia au pretul de 17,99 euro, deci si aici am economisit o suma importanta.



Sacosa roz Berska, care a costat numai 4,5 lei (9 lei pret intreg). Pe eticheta are pretul de 10 euro si imi place ca este incapatoare, numai buna de luat la turele de haine vintage, cand ai nevoie de ceva foarte incapator pentru hainutele alese.


In afara de aceste lucrusoare, mi-am luat bentite simple, bratari simple si multe clame de par.

Acestea imi plac foarte tare pentru ca sunt mari si imi pot prinde tot parul cu una singura. Pentru un exemplar am platit doar 0,5 lei si macar de le port de doua ori si tot e ceva.



Intreaga experienta Miniprix pe care v-am prezentat-o astazi m-a costat in jur de 100 de lei, o suma destul de mica avand in vedere ca mi-am luat o gramada de lucrusoare. Mai astept o rochita, o pereche de colanti negri si niste fructe uscate (de la magazinele partenere care activeaza pe Miniprix.ro). La fiecare comanda am beneficiat de transport gratuit prin curier, deoarece impreuna cu sora mea strang de fiecare data o comanda de 100 de lei. Va recomand sa va uniti de fiecare data cu cel putin o persoana, pentru ca imediat veti strange suma minima pentru comanda expediata gratis. Daca nu, veti plati 10 lei pentru transport.



18 comentarii:

  1. super! astept si eu un colet de la ei maine..imi pare rau ca nu mi-am luat si e prima pereche prezentata de tine..sunt atat de frumoase im realitate//pe site nu par asa frumose...sa le porti cu placere!
    mai e valabila promotia 30% redcere? am primit si eu email dar nu l-am luat in seama...as vrea sa stiu daca mai e valabila

    RăspundețiȘtergere
  2. Cate lucrusoare dragute. Sa le porti cu placere :) a 3 a pereche de botine o am si eu (am dat 45 pe ea tot din Miniprix) si mi s-a parut super ieftina, avand in vedere ca pe vremea aia (acum 2-3 ani) erau destul de scumpe botinele.
    Am vazut reducerea de 50% insa mi-a fost teama ca nu nimeresc masurile sau nu stiu ce a fost in capul meu de am ratat :))
    Poate vor mai avea curand sau macar la sfarsitul anului
    Te pup :*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Hmmmm...trebuie sa fac o plimbare pana la Miniprix:),au o groaza de lucruri nice la suuuuper preturi:D. Sa le porti cu placere! Pup

    RăspundețiȘtergere
  4. Hello, Raluca! Promotia de 30% a fost valabila pana pe 31 decembrie. Dar cred ca vor lansa in scurt timp o noua reducere (cred ca de 20%). Si sora mea a fost de parere ca in pozele de pe site ghetele mele pareau uratele.Dar eu am zis ca le iau- la banii astia nu faceam mare risipa.

    Sa te bucuri de tot ce vei primi maine!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Gina, asa faceam si eu inainte: ratam toate reducerile Miniprix si apoi ma trezeam ca imi pare rau. Eu in seara de Revelion am dat comanda fix la 12 noaptea. Abia apoi m-am bucurat de trecerea in noul an. Din cate am inteles la 12: 30 picase site-ul si nu se mai puteau plasa comenzi. Asa ca a meritat din plin ca am fost pe faza. :)))

    RăspundețiȘtergere
  6. Deea, neaparat trebuie sa dai o tura. Banuiesc ca in luna februarie vor avea si mai multe reduceri la cizme si haine de sezon, pentru ca se vor pregati de lansarea articolelor de primavara!

    RăspundețiȘtergere
  7. Aurora, foarte frumoase, la preturi excelente! Sa le purtati sanatoase!
    Eu ma tem sa iau de pe miniprix, cred ca trebuie sa ai "ochi", sa ai fler pentru a le alege asa de bine si ma tem ca eu n-as reusi!

    RăspundețiȘtergere
  8. Si eu am dat cateva zomenzi la Miniprix , dar am fost dezamagita de cateva lucruri. Poate nu am stiut cum sa aleg sau pur si simplu am avut ghinion :(

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna,
    Sa le purtati sanatoase :)
    Si eu am dat comanda de Craciun,am profitat si de reducere si de transport gratuit.Am fost cea mai fericita intrucat rochita pe care planuisem sa o port de Revelion mi-a venit de minune.La fel si cele 3 perechi de incaltaminte :) Iar de accesorii,nu mai zic..Desi imi era tare frica de ce o sa primesc,ca tot auzisem pareri negative..intr-un sfarsit totul a fost mai mult decat perfect :)
    Te pup,

    RăspundețiȘtergere
  10. Ilda, ai dreptate! Unori shopping-ul online te poate duce in eroare: unele produse pot sa para mai frumoase in fotografii decat in realitate. Dar de cele mai multe ori este bine sa ne asumam si riscuri :D La Miniprix multe articole sunt cu dus intors, dar la fel se intampla cu hainele si incaltamintea din multe magazine. De exemplu, am cumparat din Zara sandale de piele (asa scria pe eticheta) si cand ma jucam cu eticheta lipita pe interior am facut ca e piele ecologica (scris in spaniola). Asa ca de multe ori am luat teapa si in magazinele fizice :(

    RăspundețiȘtergere
  11. It's Friday,unele hainute nu arata chiar asa de bine (mai ales pe site, unde expun doar marfa pe care o primesc in multe exemplare)!

    RăspundețiȘtergere
  12. Kisstyana si mie mi-a fost frica la inceput pentru ca multe fete spuneau ca le lipsesc produsele din colet sau ca li s-au rupt unele cizme de la prima purtare. Apropo de asta, sora mea si-a luat o pereche de cizme de care cineva s-a plans ca i s-a rupt in prima zi de purtare si ea le tot poarte de 2-3 luni si nu au patit nimic. Ba chiar se mira ca nu au facut deloc cute in fata, asa cum i se intampla cu majoritatea cizmelor. :D


    Ma bucur ca ti-a venit bine rochita si ca esti multumita si de incaltaminte! :*

    RăspundețiȘtergere
  13. Sa le purtati sanatoase!

    Eu am facut o comanda pe site inainte de Craciun - mi-am luat o pereche de ghete si o umbrela. Le-am comandat inainte de a primi voucher-ul cu reducerea de 30%, dar chiar si asa, mi s-a parut ca le-am luat la pret bun.

    RăspundețiȘtergere
  14. Liliana si eu am mai comandat la pret intreg, pe vremea cand un discount de 20% venea o data la 6 luni. Atunci ai mai multe sanse sa gasesti masura dorita. Cand baga reduceri toata lumea se ingramadeste si comanda, epuizand stocurile. Oricum consider ca magazinul online a fost cea mai buna miscare posibila din partea firmei!

    RăspundețiȘtergere
  15. Si eu am dat o mica comanda de revelion si am fost foarte multumita,fiind prima data cand comand de la ei!
    Sa te bucuri de toate:)

    RăspundețiȘtergere
  16. Sunt superbe ghetutele, mai ales cu blanita la exterior :))
    Inca nu am comandat de la Miniprix, nush de ce nu imi plac produsele de pe site :((( Sau nu vad eu bine in poze si de aia... Iar magazin fizic nu stiu sa aiba in zona noastra :(((

    Oricum, voi 2 sa va bucurati mult de toate! :*

    RăspundețiȘtergere
  17. Descude, iti urez sa porti si tu cu drag ce ai cumparat! :*



    Carmen, multumesc!Pozele nu sunt tocmai bune: toate produsele par trene, gri. Trebuie sa mai lucreze la acest capitol!

    RăspundețiȘtergere
  18. Ooooo!!!Ce lucrusoare dragute si ce preturi buuuuuune!:O:O
    Super!
    Sa le purtati cu drag!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...