luni, 9 ianuarie 2012

Din nou Miniprix :D


La nici 10 minute dupa ce am deschis comanda de la Boohoo si am cam ramas dezamagita de produsele primite (desi ma asteptam, sincer, la acest lucru!), a aparut masina curierului la poarta. Sora mea s-a dus sa o ridice, pentru ca pachetul era expediat pe numele ei si eu am asteptat-o cu foarfeca in mana, sa desfac repede coletul. Mi-am comandat o rochita marca Asos, care este superba! Nu stiu cat de bine se vede in poza, dar este una dintre cele mai frumoase pe care le-am atins in viata mea. In poza de pe site arata horror (nu mai este disponibila), mai ales ca lungimea ei initiala era pana la mijlocul gambei (dar sora mea mi-a scurtat-o in 10 minute). Dar v-am mai zis ca cei de la Miniprix trebuie sa mai lucreze la capitolul prezentare!


In partea de sus se inchide cu funda dupa gat si cu fermoar pe tot spatele. Corsetul este facut dintr-un material brodat, foarte frumos. In partea de jos se continua cu un voal nude, dublat de jupa de culoarea pielii, la fel de vaporoasa. Am platit pentru ea 60 de lei- 30% reducere, adica 42 de lei. Un pret absolut umil pentru o rochie atat de frumoasa!


De la un magazin partener Miniprix am cumparat mix-uri de fructe uscate, ambalate in pungi de 200 de grame. O punga costa intre 10 si 14 lei, in functie de continut. Eu pe ale mele am dat 10.5 lei/buc. Variantele cumparate au fost: 1. cu merisor, afine cirese, stafide si migdale decojite (delicios si foarte satios- din 25 de grame s-a saturat chiar si o pofticioasa ca mine) 2. cu migdale, stafide, caju si alune de padure (nu le-am incercat inca, dar presimt ca vor fi si ele tot gustoase).




 Am mai luat leggings negri, agrafe aurii cu strasuri (foarte discrete si stralucitoare), pungute de cadouri si agrafe simple de par! In total am platit 70 de lei pentru ce mi-am luat si sunt foarte incantata de produse. Spre deosebire de sora mea, care cumpara orice ii place, chiar daca are un pret foarte mare, eu sunt genul vanatorului de oferte. Nu pun mare pret pe haine si le schimb foarte des. Mi s-ar parea absurd sa imi cumpar tot timpul haine scumpe si sa le port de 2-3 ori pe an!


Din nou bila alba pentru Miniprix si cu siguranta voi reveni cu drag in magazinele lor!

12 comentarii:

  1. E foarte frumoasa rochia. Sa rontai cu pofta fructele uscate :) tare mi-ar placea si mie macar un tiv sa fac :))
    :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Gina, multumesc! Sunt asa de multumita de ea, abia astept sa o port! Deja m-am pus pe rontaiala :). Sunte delicioase. Cu siguranta o sa imi mai cumpar (mai ales daca prin din nou o mica reducere). :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Puloverasul arata foarte bine cu rochita. Te pricepi grozav sa combini hainutele :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Simone, multumesc! Am acest pulovar de la sora mea,primit de Craciun! :X

    RăspundețiȘtergere
  5. Aurora, m-am bucurat mult sa vad ca au ajuns produsele repede si cu bine! Ambele rochii arata foarte bine, ai avut intuitie extraordinara cand ai stabilit masura celei de pe bohoo, se asaza foarte bine! Ceea ce spui in legatura cu diferenta de calitate imi confirma faptul ca am avut inspiratie cand am comandat de pe Assos si nu boohoo - la acesta din urma m-au facut sa renunt doua aspecte: faptul ca nu poti vedea materialul indeaproape incat sa iti dai seama de calitatea lui si taxa pentru transport care te face sa gandesti ca degeaba-s ieftine produsele de vreme ce ajungi sa platesti aproape triplul sumei care reprezinta valoarea lor!
    Oricum, sa nu-ti para rau! Ai facut alegeri bune, sunt foarte frumoase rochitele si-ti doresc sa le porti sanatoasa! De asemenea, iti urez sa te bucuri si de celelalte achizitii!:)
    Pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  6. Sa stii ca la prezentare stau groaznic cei de la Miniprix.Rochita e foooarte frumoasa:X sa o porti sanatoasa.iti sta foarte bine:*

    RăspundețiȘtergere
  7. Ilda, multumesc!

    Abia astept sa vad si rochiile tale. Sunt asa curioasa cum arata in realitate, desi am mai cautat fotografii pe net si am vazut ca toate rochiile Asos sunt frumoase :D

    Pupici back!

    RăspundețiȘtergere
  8. Marra, eu chiar ma intreb de ce nu investesc mai mult in fotografii. Alte site-uri au haine de slaba calitate si niste poze senzationale (site-urile chinezesti, de exemplu).

    Iti multumesc pentru urari! Pup!:*

    RăspundețiȘtergere
  9. Imi place foarte mult rochita. Ti-am mai zis ca mie Miniprix-ul mi-a lasat un gust amar la capitolul haine , dar tu ai gasit niste hainute foarte dragute :) Probabil ca am avut eu ghinion :-??

    RăspundețiȘtergere
  10. It's Friday, e zic ca ai avut doar putin ghinion. Hainele de la Miniprix nu au toate aceeasi calitate,pentru ca ei aduc produse de la sute de firme. E normal ca unele firme sa aiba hainute de buna calitate,iar altele mai slabe calitativ. :*

    Miu Miu, multumesc! :*

    RăspundețiȘtergere
  11. Foarte draguta rochita,deja se stie ca tu faci achizitii super la preturi de nimic:)

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...