Review fonduri de ten L'Oreal Visible Lift & Age Re-perfect


Nu demult mi-am comandat de pe Okazii.ro  trei mini-fonduri de ten de la L'Oreal, din dorinta de a vedea cum se comporta acestea pe tenul meu, dupa o lunga pauza in care nu le-am mai folosit. Initial mi-am dorit sa-i mai dau o sansa chiar si Infaillible-ului, dar pana m-am hotarat eu a disparut din stoc.


Fiecare tubusor contine 10 ml de fond de ten, o cantitate care mie imi ajunge pentru 10-12 aplicari. Mi-am luat nuante diferite, ca sa le pot combina in cazul in care nu mi se potrivesc. Spre surprinderea mea, toate cele 3 nuante sunt bej, nu rozalii si sunt apropiate de nuanta naturala a tenului meu.


Ca si aspect, cele doua fonduri de ten sunt asemanatoare: putere medie de acoperire, finish natural, rezistenta scazuta (2-4 ore fara pudra), ambele oxideza dupa cateva ore si isi modifica usor culoarea.



In prima poza am aplicat Visible Lift, iar in  a doua Age Re-Perfect. Cel de-al doilea este mai prafos si mai usor de intins, dar parca se ia mai repede de pe fata. Fara pudra, tenul incepe sa imi luceasca cam in doua ore, in zona nasului. Fondurile de ten de la LÓreal au marele plus de a se vedea foarte frumos pe fata de la distanta. De aproape, incep sa se vada punctele sale slabe.


Nu imi pare rau ca le-am cumparat, din contra sunt foarte multumita ca am luat aceasta decizie. Fondul meu de ten H.I.P. este pe finish, asa ca imi doream tare sa imi cumpar ceva nou de la L'Oreal. Aplicate cu o pensula stipple ambele produse ofera acoperire maxima, dar nu uitati sa aplicati si putina pudra pentru fixare la final. Fara ea, veti intampina cateva probleme in ceea ce priveste rezistenta produselor!

Comentarii