Comanda AlegeCartea.net


In urma cu mai bine de o saptamana am plasat o comanda pe site-ul www.alegecartea.net si ieri am primit coletul la posta. Din cauza ca au primit foarte multe comenzi in perioada reducerilor, expedierile au intarziat cateva zile. In mod normal primeam avizul cam in 2-3 zile de cand plasam comanda.


Nu imi place sa scriu pe blog despre cartile pe care le citesc, pentru ca sunt de parere ca fiecare persoana percepe o anumita lucrare in felul sau. De aceea ma abtin sa fac recomandari sau, din contra, sa blamez o carte. Multe carti foarte apreciate mi s-au parut destul de slabe, dar asta nu inseamna ca din perspectiva unora nu erau pline de farmec si interesante.


Aceasta postare am facut-o la rugamintea Ginutei-Ladybird, care m-a rugat sa pozez cartile primite, ea fiind o cititoare inraita :D





In prezent citesc Diavulul schiop, de Lesage, roman aparut in 1707,  o lucrare satirica si de moravuri, foarte fina. Am asteptat aceasta carte cu atata nerabdare incat nici nu mi-a venit sa cred ca o tin in maini. Subiectul pe scurt: un tanar cuceritor din Madrid elibereaza un diavol aflat captiv intr-o eprubeta, constrans fiind de faptul ca era urmarit de un grup de spadasini hotarati sa-i curme viata. Drept rasplata pentru gestul sau, diavolul (echivalentul lui Cupidon-conform credintelor acelor vremuri) ii arata tanarului fata nevazuta a fiecarei situatii normale: batrani bogati si zgarciti sedusi de tinere fermecatoare, rude dornice de inavutire care uneltesc planuri pentru grabirea mortii celui instarit, seniori respectabili vinovati de adulter, copii nascuti din legaturi bolnavicioase. Mai mult nu va pot spune, pentru ca abia sunt la inceputul lucrarii.














Ma bucur ca am facut rost de materie prima cel putin pana la sfarsitul acestui an. In ianuarie am mai planuit o comanda, dar intre timp trebuie sa gasesc un loc prin casa pe unde sa mai incapa carti. Am facut aceasta comanda impreuna cu sora mea si am beneficiat de transport gratuit. Toate cartile de pe site sunt in stoc, asa ca nu veti intampina probleme in aceasta privinta. Ador cartile din anticariate pentru ca sunt foarte accesibile si au un aer vintage. Cumpar si carti noi,pe care de obicei nu le mai gasesc in anticariat (Nana, de exemplu, mi-a dat mari dureri de cap; mai ales ca intr-un timp se gasea si la 8-10 lei in magazinele de carti vechi. In cele din urma am fost nevoita sa platesc peste 40 de lei pentru acelasi continut ).Nu pun mare pret pe ambalajul cartilor si nu ma intereseazadecat continutul lor. Fie ca e noua, fie ca e veche,dupa ce o citesc oricum nu mai am ce face cu ea.




Comentarii

Iulia a spus…
Nu stiam de acest site :D. Super!
Dar ai ce face cu ele dupa ce le citesti - le pastrezi pentru celelalte generatii sau pentru tine pentru a le reciti. Eu ador sentimentul asta de a le reciti peste ani.
Toma Aurora a spus…
Iulia, da, normal ca le voi pastra pentru generatiile urmatoare, dar practic,eu nu mai am ce face cu ele. Iti recomand cu mare drag acest site! Te puuuuup!
Alina a spus…
nu stiam de site!!!

cand am vazut volumul din Biblioteca pentru toti deja mi-am vazut parte din biblioteca personala. Mi se par bine legate si ideale de tinut in mana. Pacat ca nu se mai merge pe stilul asta de legare.
Simona Tucu a spus…
Ahh, ce mi-as dori sa citesc si eu Diavolul schiop, cred ca este foarte interesanta, o pun si eu pe lista, mi-ai stranit asa o curiozitate...
Gina Cristiana a spus…
Mersi mult ca ai scris articolul. Eu una am un anticariat la care merg mereu. Mi-am luat la romane de dragoste la 2 lei de am umplut jumate de biblioteca :)) visez tare mult sa am una cat tot peretele si unele carti le cumpar pentru cand voi avea copii :D
Unele din carti sunt curioasa sa le citesc si eu. Ce admir la cartile pe care le-ai cumparat este ca nu sunt oarecare , ci cu niste titluri si autori de care nu am mai auzit.
Lectura placuta :*
Gaby a spus…
Nici eu nu stiam despre acest site.
Foarte bine ca ai scris acest post . ;)
Iti doresc lectura placuta ! :*
Toma Aurora a spus…
Alina, ai mare dreptate!Aceste carti pot fi luate chiar si cand avem o geanta mica la noi. In format mai mare cartile devin greu de transportat peste tot si de multe ori evit sa le mai strecor in geanta.
Toma Aurora a spus…
Simona este intradevar interesanta. Si plina de subintelesuri! Citind-o mi-am dat seama ca defectele societatii sec. XVII raman valabile si astazi! De fapt, cred ca oamenii nu au reusit sa se reinventeze si au ramas la acelasi nivel spiritual, sufletesc ca si acum 300-400 de ani.
Toma Aurora a spus…
Ginutza, am stat doua zile si am cautat informatii despre mii de carti de pe site. Abia apoi m-am hotarat ce sa imi iau. Am zis sa iau ceva special pentru zilele astea friguroase in care nu am ce face si de obicei ma uit la emisunile de scandal (de obicei, intre ora 16 si 20 altceva nu gasesti pe niciun canal....ma intreb de unde gasesc atatea subiecte). Si eu imi doresc o biblioteca deosebita,plina cu mii si mii de carti. Dar acest lucru se va intampla cel mai probbail cand ma voi muta in propria casa :D Pana atunci, stang cartile :))
Toma Aurora a spus…
Gaby, cu placere!


Te sfatuiesc sa iti faci cont pentru a afla cand au reduceri. Deseori baga reduceri de 50%, iar la comenzi de peste 65 de lei transportul este gratuit. Suma de 65 de lei se calculeaza la pretul standard, nu la cel redus. De exemplu, la o comanda de 90 de lei, redusa cu 50%, pentru care vei plati doar 45 de lei, nu vei suporta costurile de transport :D


In plus, au o categorie nou, in care au carti la pret unic de 5 lei (in jur de 8000 de titluri)- carti reduse cu pana 80%.
Hei , si eu sunt o fana a cititului :D M-ai facut curioasa cu Cartea " Diavolul schiop " pe care ai descris-o mai sus. Acuma ma pun si eu la rasfoit site-ul. Spor la citit :*
Toma Aurora a spus…
Multumesc, It's Friday! Sper sa gasesti ceva pe placul tau :*